eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wocławy w ramach projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Błotnik i Cedry Małe, Koszwały i Wocławy w Gminie Cedry Wielkie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Cedry Wielkie: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wocławy w ramach projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Błotnik i Cedry Małe, Koszwały i Wocławy w Gminie Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 182837 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144061 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wocławy w ramach projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Błotnik i Cedry Małe, Koszwały i Wocławy w Gminie Cedry Wielkie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych związanych z budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wocławy etap II wraz z podłączeniem do gminnej sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie 4 zlewni przepompowni od P5 do P8 (Projekt budowlany - wykonawczy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ obejmuje również budowę kanalizacji w miejscowość Stanisławowo, która będzie realizowana w odrębny postępowaniu przetargowym). Zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1)wybudowanie rurociągu grawitacyjnego z rur PCV DN 200 mm o długości 3 648,7 mb; 2)wybudowanie rurociągu grawitacyjnego z rur PCV DN 160 mm długości 1 085,1 mb; 3)wybudowanie rurociągu ciśnieniowego PE 100/PN 6 DN 110 długości 2 195,4 mb; 4)wybudowanie rurociągu ciśnieniowego PE 100/PN 6 DN 90 długości 734,4 mb; 5)wybudowanie rurociągu ciśnieniowego PE 100/PN 10 DN 63 długości 61,4 mb; 6)wybudowanie przepompowni ścieków - 4 kpl. Przepompownie ścieków z infrastrukturą techniczną, przyłączami energetycznymi, z możliwością podłączenia przewoźnego agregatu prądotwórczego, zabezpieczeniem antywłamaniowym z transmisją danych GSM/GPRS. System automatycznego sterowania i przekazu parametrów pracy przepompowni wykonać jako kompatybilny z funkcjonującym systemem monitoringu parametrów przepompowni Citect Scada lub równoważne - otwarte systemy. Szafy sterownicze należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku nr 4 do SIWZ. Należy wykonać podstawy pod żurawiki do wyciągania pomp i dostarczyć jeden kompletny przenośny żurawik. Przepompownie ze strefą wygrodzoną oświetlić z zastosowaniem wyłącznika zmierzchowego. 7)wykonanie integracji systemów monitoringu na 23 funkcjonujących przepompowniach ścieków w jeden system zainstalowany na oczyszczalni ścieków Cedrach Wielkich, który obejmie wszystkie dotychczas monitorowane przepompownie (17 szt.), przepompownie nie włączone do monitoringu (6szt.) oraz dodatkowe objęte niniejszą inwestycją. Przepompownie objęte integracją: - przepompownie Trutnowy - 2 szt. - system Hydro Partner - przepompownie Cedry Wielkie - 3 szt. - system Hydro Partner - przepompownie Miłocin 1 szt. - system Hydro Partner - przepompownie Koszwały - 6. Szt. - system Hydro Partner - przepompownie Błotnik - 5 szt. - system Grundfos Przepompownie nie włączone do monitoringu a objęte integracją: - przepompownie Cedry Małe - szt. 4 - przepompownia Trutnowy przy oczyszczalni ścieków - 1 szt. - przepompownia podciśnieniowa i grawitacyjna przystań żeglarska Błotnik - szt. 1 Integrację należy wykonać zgodnie z opisem funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej: - Projekt Budowlano - Wykonawczy - załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ - wytyczne wykonania szafy sterowniczej - załącznik nr 4 do SIWZ - Opis funkcjonalno użytkowy integracji systemów monitoringu - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Obowiązki Wykonawcy W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a)prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej przeznaczeniem; b)doprowadzenia na własny koszt energii elektrycznej i wody na teren budowy stosownie do potrzeb, podłączenia liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót; c)zabezpieczenia dróg prowadzących na teren budowy od uszkodzeń, które mogą spowodować transport i sprzęt Wykonawcy, w szczególności dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu do i z terenu budowy, aby nie spowodował on szkód na drogach; d)opracowania i wdrożenia projektu czasowej organizacji ruchu na okres realizacji zadania wraz z ich zatwierdzeniem przez uprawnione instytucje. Realizacja tych zmian oraz ponoszenie wszystkich kosztów zmiany organizacji ruchu; e)sprzątania na bieżąco ulic z zanieczyszczeń powstałych od jazdy i pracy sprzętu i środków transportu Wykonawcy, jego podwykonawców i dostawców, a w przypadku spowodowania jakichkolwiek uszkodzeń ich natychmiastową naprawę; f)powiadomienie mieszkańców, zakładów usługowych i gestorów sieci o prowadzonych robotach i utrudnieniach z tym związanych - nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem do robót; g)udziału w naradach koordynacyjnych, w celu omówienia postępów prac oraz uwag i problemów, jakie powstały w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Terminy narad będą ustalane przez Zamawiającego wg potrzeb; h)po zakończeniu realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia do uporządkowania na własny koszt terenu budowy i przekazania go protokolarnie Zamawiającemu w terminie ustalonym jako odbiór końcowy robót; i)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z prowadzonymi w ramach zamówienia robotami; j)ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz odpowiedzialności cywilnej; k)utrzymywania na własny koszt na bieżąco czystość na terenie budowy; l)wykonania na własny koszt robót tymczasowych, których potrzeba wynika z technologii prowadzonych robót; m)natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; n)przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonywanych robót przed ich zniszczeniem; o)przeprowadzenia robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401); p)koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców. Wykonawca może zlecić część robót do wykonania podwykonawcom. Wykonanie robót przez podwykonawców nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków postawionych w SIWZ. Wykonawca, zlecając roboty podwykonawcom zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać przepisów wynikających z art. 647 Kodeksu Cywilnego. Zamawiającemu przysługuje prawo żądania od Wykonawcy zmiany podwykonawcy, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami; q)prowadzenia dokumentacji budowy, o której mowa w Prawie budowlanym, w tym księgi obmiarów oraz Dziennika budowy i udostępnienie go Zamawiającemu oraz innym upoważnionym osobom lub organom celem dokonywania wpisów i potwierdzeń; r)protokolarnego przejęcia terenu budowy w terminie wskazanym w umowie; s)wykonania zamówienia z materiałów posiadających stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnione instytucje; t)przygotowania obiektów i wymaganych dokumentów we wszystkich branżach łącznie z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów. u)uzyskania akceptacji Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru co do materiałów wykorzystanych przy realizacji zamówienia; v)opracowania i przekazania Zamawiającemu geodezyjnego pomiaru powykonawczego oraz zgłoszenie przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego; w)wykonania przed zgłoszeniem zamówienia do odbioru, wszystkich niezbędnych prób z wynikiem pozytywnym; x)opracowania i protokolarnego przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, dokumentację powykonawczą należy wykonać w 3 egz. w formie papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD y)uczestniczenia w czynnościach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego (pogwarancyjnego), a także czynnościach usunięcia stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń; z)zgłoszenia w formie pisemnej gotowość do odbioru ostatecznego na dziesięć (10) dni przed upływem gwarancji i rękojmi za wady; aa)przestrzegania przepisów bhp i p.poż.; bb)zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt; cc)umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. 4.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację robót. 5.Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 6.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji technicznej. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom. 8.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji. 9.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409) Warunki prowadzenia robót: 1.Zamówienie będzie realizowane w oparciu o harmonogram robót sporządzony przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy, stanowiący załącznik do umowy. 2.Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004r (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.Przy realizacji robót Wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności: -segregować i właściwie utylizować odpady -w sąsiedztwie zabudowy mieszkalnej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22 - 6, -stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich. 4.Plac budowy będzie przekazany w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę Wodrol - Olsztyn w Dywitach Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 23, Dywity, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4991369,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2383663,16

  • Oferta z najniższą ceną: 2383663,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4043010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.