eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa i montaż foteli audytoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla sal wykładowych CMIN w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-22

POZYCJA 18281

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa i montaż foteli audytoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla sal wykładowych CMIN w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, do kontaktów: Jarosław Beszterda, Alina Wachowska, ul. Rokietnicka 5C, 60-806 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547401, fax 061 8547413, e-mail: ziam@amp.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ziam.amp.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż foteli audytoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla sal wykładowych CMIN w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Poznań, ul. Przybyszewskiego / Rokietnicka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż foteli audytoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla sal wykładowych CMIN w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego / Bukowska 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis techniczny wraz z certyfikatami dopuszczającymi do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.30.00 - Meble konferencyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż około 900 foteli audytoryjnych oraz wyposażenia meblowego dla sal wykładowych CMIN w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego / Bukowska 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,- zł (dziesięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .W szczególności zaś : 2.1. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali dostawę i montaż foteli audytoryjnych dla nie mniej niż 2 obiektów ( sal widowiskowo-konferencyjnych) w ilości nie mniejszej niż 500 szt każdy 2.2 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeciętnie zatrudniali nie mniej niż 20 osób 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.1 Posiadają wolne środki finansowe lub wykażą się zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł ; 3.2 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł 3.3 Posiadają średnie obroty w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie mniejsze niż 1 mln złotych 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców, wymienionych w pkt. 1) , 2) 3) 4) określony został według formuły \ spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w niniejszym ogłoszeniu i przedstawionych przez wykonawcę wraz z wnioskiem . Wszyscy oferenci, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będą podlegać ocenie poziomu spełniania warunków w celu wyłonienia grupy 5 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. W tym celu zostanie dokonana ocena punktowa oferentów według następujących zasad : a) za każdy dodatkowo wykazany obiekt o ilości foteli powyżej 500 szt -1 pkt b) za każdy dodatkowo wykazany obiekt o ilości foteli powyżej 900 szt - 3 pkt c) za wykazanie się średnim zatrudnieniem powyżej 50 osób - 1 pkt d) za każde dodatkowe 500 tys. zł wolnych środków finansowych lub zdolności kredytowej 1 pkt, ale łącznie nie więcej niż 3 e) za każde dodatkowe 500 tys. zł wartości Polisy OC 1 pkt, ale łącznie nie więcej niż 3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oferenci mający swoja siedzibę poza granicami dostarczają zamiennie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U.2006.87.605) 2) Pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg Art. 22 ustawy \Prawo zamówień publicznych\) 3) Wykaz realizacji dostaw, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4) informacja określająca obroty, zobowiązania i należności w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat 6) zaświadczenie z ZUS o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości w opłacaniu podatków lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności oferenta, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 4-8 ustawy \Prawo zamówień publicznych\- wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert. 9) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 p. 9 ustawy \Prawo zamówień publicznych\- wydane najpóźniej 6 m-cy przed terminem składania ofert 10) Dodatkowe dokumenty wymagane, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie (konsorcjum): a) informacja która winna określać: - sposób reprezentacji oferenta w zakresie wszelkich czynności prawnych związanych z niniejszym zamówieniem publicznym - wykaz podmiotów wchodzących w skład Konsorcjum - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, Przed podpisaniem umowy na realizację dostaw objętych niniejszym przetargiem zostanie Zamawiającemu przekazana kopia Umowy Konsorcjum. Umowa konsorcjum oprócz informacji podanych powyżej winna zawierać: - oznaczenie czasu obowiązywania umowy obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia i gwarancji - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którykolwiek podmiot do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji - zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego b) dokumenty wymienione w pkt. 1-9 winny być wystawione indywidualnie na każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. warunki gwarancji 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziam.amp.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie przesłana oferentom dopuszczonym do dalszego udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt: Budowa i wyposażenie sal kongresowo-dydaktycznych CNIM w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.