Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Augustów: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 182816 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd-augustow.pbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2007/2008. Szczegółowe ilości godzin, materiałów oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w odpowiednich formularzach cenowych załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W danym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami) spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć niżej wymienione dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do ubiegania się o udzielenie zamówienia - spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu - nie podleganie wykluczeniu z postępowania 3) Wykaz prac i usług - Wykazanie wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług zbliżonych do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać co najmniej jedną taką usługę. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 4) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zgodności z warunkami przetargu. 5) Wykaz narzędzi i urządzeń - Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, 6) Wykaz osób - Sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w wykaz musi sporządzić jeden z podmiotów 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 8) Wykaz podmiotów - Sporządzić wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot 9) Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie na stronie: http://pzd-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54; 16 - 300 Augustów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie ul. Wojska Polskiego 54, 16 - 300 Augustów, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Augustów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej na ulicach, odśnieżanie ulic na terenie miasta Augustów. Szczegółowe ilości oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Lipsk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej na ulicach, odśnieżanie ulic na terenie miasta Lipsk. Szczegółowe ilości oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Augustowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości zimowej na drogach zamiejskich oraz odśnieżanie dróg zamiejskich. Szczegółowe ilości oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.30.00-3, 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.1 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Bargłów wykonywane równiarkami samojezdnymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 4.2 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Nowinka wykonywane równiarkami samojezdnymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 4.3 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Augustów, Sztabin, Lipsk wykonywane równiarkami samojezdnymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie równiarkami samojezdnymi dróg zamiejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 5.1 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Bargłów wykonywane spycharkami gąsienicowymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 5.2 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Nowinka wykonywane spycharkami gąsienicowymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 5.3 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w Gm. Augustów, Sztabin, Lipsk wykonywane spycharkami gąsienicowymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie spycharkami gąsienicowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 6 Odśnieżanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego wykonywane ciągnikami kołowymi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje odśnieżanie ciągnikami kołowymi dróg zamiejskich i ulic miejskich na terenie powiatu augustowskiego. Szczegółowe ilości godzin oraz rodzaje ujętych sprzętów zawarte są w formularzu cenowym załączonym do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 7 Wywożenie śniegu zebranego na ulicach powiatowych w mieście Augustów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje załadunek i wywiezienie śniegu zebranego z ulic miejskich na terenie powiatu augustowskiego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 8 Sprzątanie zanieczyszczeń po sezonie zimowym w mieście Augustów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne sprzątanie (zamiatanie) piasku oraz innych zanieczyszczeń pozostałych na ulicach po sezonie zimowym 2007/2008 w mieście Augustów..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 9 Sprzątanie zanieczyszczeń po sezonie zimowym w mieście Lipsk..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie (zamiatanie) piasku oraz innych zanieczyszczeń pozostałych na ulicach po sezonie zimowym 2007/2008 w mieście Lipsk..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Usługa koszenia, usunięcia nalotu drzew i krzewów."
- Budowa łącznika Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów oraz wynajem kontenerów do składowania odpadów dla Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.