eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa samochodu towarowo-osobowego samowyładowczego przeznaczonego do przewozu osób i materiałów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Oświęcim: Dostawa samochodu towarowo-osobowego samowyładowczego przeznaczonego do przewozu osób i materiałów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg.
Numer ogłoszenia: 18279 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, fax 033 8423140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka ze 100%-owym udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu towarowo-osobowego samowyładowczego przeznaczonego do przewozu osób i materiałów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 Mg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania wraz z parametrami technicznymi: Pojazd fabrycznie nowy (2007r. lub 2008r.) Dla podwozia: 1. Silnik o mocy nie mniej niż 88 kW spełniający normy emisji EURO 4. 2. Dwuobwodowy niezależny układ hamulcowy. 3. Koło zapasowe. 4. Podnośnik hydrauliczny do wymiany kół. 5. Zestaw podstawowych narzędzi. 6. Trójkąt ostrzegawczy. 7. Światło i sygnał cofania. 8. Blokada koła kierowniczego. 9. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulacja koła kierownicy w dwóch płaszczyznach 10. Zbiornik paliwa minimum 100 l. 11. Chlapacze przednie i tylne. 12. ABS. 13. Układ wspomagania parkowania. Dla kabiny: 1. Podwójna kabina z możliwością przewożenia nie mniej jak 7 osób łącznie z kierowcą, wyposażona w osobne drzwi dla pasażerów z prawej i lewej strony. 2. Fotele kierowcy i pasażerów wyposażone w pokrowce. 3. Radio z odtwarzaczem CD, głośniki 2 szt. 4. Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem /ZUK/ w kształcie cienkiej belki. 5. Gaśnica. 6. Kolor kabiny ciemna zieleń. 7. Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera. 8. Centralny zamek. 9. Elektrycznie sterowane lusterka. 10. Szyby przednie podnoszone elektrycznie. 11. Fotel kierowcy z regulacją. 12. Podwójne lusterka boczne na wysięgnikach. 13. Prawe i lewe drzwi boczne. 14. Komputer pokładowy. 15. Klimatyzacja Dla nadwozia: 1. Nadwozie typu wywrotka. 2. Burty wykonane z aluminium o wysokości min. 35 cm. 3. Burta przednia wyposażona w kratownicę chroniącą kabinę kierowcy. 4. Burta tylna wyposażona w górne lub dolne zawiasy oraz mechanizm automatycznego zwalniania podczas rozładunku uchylna w górę i w dół, burty boczne rozbieralne, otwierane w dół. 5. Minimalna ładowność 1000kg. 6. Podłoga skrzyni stalowa gładka. 7. Zaczepy mocujące w ilości 6 szt. do mocowania ładunku. 8. Hak holowniczy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.62.00 - Półciężarówki z usztywnieniem Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.62.00 - Półciężarówki z usztywnieniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane od oferentów: 1. Wypełniony formularz ofertowy - według zał. nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 Pzp - według zał. nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia - według zał. nr 3 do siwz. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowanych na terenie Polski dostaw w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw, adresów i telefonów zamawiających - według zał. nr 4 do siwz. Jako zakres podobny do przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie dostawę samochodu towarowo - osobowego. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać się realizacją minimum trzech dostaw spełniających określone wyżej warunki. Dla potwierdzenia prawdziwości danych zawartych w wykazie Dostawca zobowiązany jest załączyć referencje w odniesieniu do wskazanych dostaw. Dokumenty referencyjne muszą zawierać dane odnośnie przedmiotu i wartości dostawy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Podpisany i uzupełniony w miejscach oznaczonych kropkami oraz parafowany na wszystkich stronach wzór umowy (zał. nr 5 do siwz). 8. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 9. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. Jeśli dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust.5 i 6 winien przedłożyć odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku, gdy oferta składana jest przez dostawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust.2, 3, 5, 6, 7, 8. W przypadku, gdy dostawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia, oferta musi zawierać w odniesieniu do każdego z nich dokumenty, o których mowa w ust.2, 5, 9. Dostawcy występujący wspólnie są zobowiązani do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę i wskazującej prawa i obowiązki każdego z nich. Przedłożenie tego dokumentu stanowi warunek podpisania umowy!!!

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A pok. nr 10 - sala narad.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.