eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Poznań: Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
Numer ogłoszenia: 182791 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres i wielkość zamówienia: Zadanie nr 1 (pozycje 1-62) 1.Aldactone 200mg10ml inj. x 10szt op 250 2.Adenocor 6mg2ml x 6szt op 40 3.Atenolol 50mg tabl. x 20szt op 10 4.Betaloc 5mg5ml inj. doż. x 5 amp op 250 5.Bisoprolol 5 mg x 30tabl. op 250 6.Bisoprolol 10mg tabl. x 30szt op 50 7.Digoxin 0,25mg tabl. x 30szt op 100 8.Digoxin 0,5mg2ml inj. x 5 amp op 800 9.Dobuject 250mg5ml inj. x 5 amp op 400 10.Dopaminum hchl. 1procent 0,05g5ml inj. x 10 amp op 10 11.Dopaminum hchl. 4procent 0,2g5ml inj. x 10 amp op 200 12.Ebrantil 25mg5ml inj. x 5 amp op 160 13.Isoptin do wstrzykiwań 0,005g2ml 5amp 2m op 10 14.Enarapril5 mg x 30 tabl. op 200 15.Enarapril 10 mg x 30 tabl. op 200 16.Enarapril 20 mg x 30 tabl. op 5 17.Ephedrinum hchl. 25mgml inj. x 10 amp op 170 18.Furosemidum 20mg2ml inj. x 50 amp op 2100 19.Furosemidum 40mg tabl. x 30szt op 1000 20.Hydrochlorothiazidum 25mg tabl. x 30szt op 100 21.Levonor 1mgml inj. x 10 amp op 10 22.Levonor 4mg4ml inj. x 5 amp op 1500 23.Lignocainum hchl.GRAVE 5procent 2ml x 50szt op 40 24.Magnesium sulfuricum 2g10ml (20procent) inj. x 10szt op 2300 25.Nootropil 400mg x 60tabl op 50 26.Nootropil 3g15ml x 4amp. op 10 27.Memotropil 20procent 60ml 12g60ml x 1szt op 4000 28.Nootropil 800mg x 90 tabl op 200 29.Nootropil 1200mg x 60tabl op 300 30.Metoprolol 0,05g x 30tabl. op 400 31.Mexicord 0,2g x 50kaps. op 10 32.Molsidomina 2mg x 30tabl. op 50 33.Molsidomina 4mg( x 30tabl.) op 80 34.Molsidomina prolongatum 8mg x 30tabl op 20 35.Nimotop S 30mg x 100tabl. op 20 36.Opacorden 0,2g blistry x 60tabl op 160 37.Diltiasam 120mg x 30tabl. op 20 38.Diltiasam 60mg x 60tabl. op 20 39.Polfilin 100mg5ml x 5amp inj. op 20 40.Polfilin 300mg15ml x 10amp inj. op 100 41.Polfilin prol. 0,4 x 20tabl. op 250 42.Perlinganit inj. 10mg10ml x 10amp op 100 43.Polfenon 0,3 x 20tabl. op 20 44.Polpressin 0,001g x 30tabl. op 5 45.Polpressin 0,005g x 30tabl. op 5 46.Propranolol inj. 0,001g1ml x 10amp op 20 47.Propranolol 0,01g x 50tabl. op 100 48.Propranolol 0,04g x 50tabl. op 25 49.Rytmonorm inj. 0,07 20ml x 5amp op 60 50.Sadamin 0,15g x 30tabl. op 40 51.Sectral 0,2g x 30tabl. op 30 52.Sotahexal inj. 40mg4ml x 5amp op 20 53.Sorbonit 0,01g x 60tabl. op 10 54.Spironol 25mg x 100tabl op 100 55.Spironol 100mg x 20tabl. op 150 56.Staveran 0,04g x 20tabl. op 100 57.Staveran 0,08g x 20tabl op 60 58.Theospirex 300mg o przedł. uw x 50tabl op 70 59.Theospirex 20mgml 10ml amp. (5szt ) op 1300 60.Tialorid x 50tabl. op 100 61.Carvedilol 6,25mg x 30tabl. op 160 62.Carvedilol 12,50mg x 30tabl. op 100

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia udzielenie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : 1.1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.2 - koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 1.1.3 - upoważnienie / pełnomocnictwa / dokument uprawniający osoby podpisujące ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 1.2. W celu potwierdzenia, że: a) posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania, b) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć dokument-oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 1.3. W celu potwierdzenia, że produkty lecznicze będące przedmiotem zamówienia spełniają parametry techniczne i jakościowe do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i załączniki: -świadectwa rejestracji dopuszczające do obrotu produkty lecznicze z adnotacją której pozycji w zadaniu dotyczą, lub oświadczenie o ich posiadaniu wraz z numerami pozwoleń, stanowiące przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Oświadczenie musi zawierać numery pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, które zostaną okazane na każde żądanie zamawiającego. Uwaga! W oświadczeniu (poz. 1.3) należy wpisać numer pozwolenia, nazwę produktu którego pozwolenie dotyczy ze wskazaniem również numeru pozycji w zadaniu. 1.4 Inne wymagane dokumenty składające się na ofertę: 1.4.1 wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 1.4.2 wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro, pokój nr 210- sekcja zamówień publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Miejsce: ZOZ Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, II piętro sekretariat - pokój nr 219..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.