eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Docieplenie stropodachów budynków oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra metodą wdmuchiwania materiału termoizolacyjnego EKOFIBER

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Jelenia Góra: Docieplenie stropodachów budynków oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra metodą wdmuchiwania materiału termoizolacyjnego EKOFIBER
Numer ogłoszenia: 182780 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata" , ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, faks 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie stropodachów budynków oświatowych na terenie miasta Jelenia Góra metodą wdmuchiwania materiału termoizolacyjnego EKOFIBER.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia obiektów szkolnych zlokalizowanych na terenie miasta Jelenia Góra metodą wdmuchiwania materiału termoizolacyjnego pod nazwą EKOFIBER lub innego równoważnego spełniającego, co najmniej właściwości techniczne jak dla EKOFIBRU, oraz dla którego spełnione zostaną wszystkie wymagania przedmiotowe określone przez Zamawiającego w różnych punktach Cz. I Instrukcji dla wykonawców. Spełnienie tego wymogu musi ptwierdzić (załączona do oferty) aktualna (tz.ważna) kompletna Aprobata Techniczna lub inny równoważny dokument, z którego w sposób jednoznaczny odczytać będzie można właściwości techniczne oferowanego materiału. Łączna powierzchnia stropodachów do ocieplenia - 3.665 m2 Grubość warstwy ocieplającej, po konsolidacji - 20 cm, w tym w: Szkole Podstawowej Nr 11, ul. Moniuszki 9 - 2.200 m2; Szkole Podstawowej Nr 15, ul. Kamiennogórska 9 - 330 m2; Miejskim Przedszkolu Nr 10, ul. Zjednoczenia Narodowego 15 - 330 m2; Gimnazjum Nr 3, ul. Grunwaldzka 64a - 805 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 5.500 zł (słownie pięć tysięcy pięćset złotych). 1.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Zespół Obsługi OŚWIATA, ul. 1.Maja 62, 58-500 Jelenia Góra), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do : bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, 1- że wykonawca nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2- że wykonawca, którego ofertę wybrano : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Oddz. Jelenia Góra 63 1160 2202 0000 0000 6011 6875 Zespół Obsługi OŚWIATA, ul. 1.Maja 62, 58-500 Jelenia Góra z adnotacją: Wadium - ocieplenie stropodachów. 3.2. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz dopuszczonych przez Zamawiającego formach wykonawca składa w kasie Zespołu Obsługi OŚWIATA w Jeleniej Górze (kod 58-500), ul. 1.Maja 62, pokój nr 3 (parter) w godz. od 07:00 do 15:00 lub wnosi za pomocą operatora publicznego na adres jak wyżej, przy czym w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Zespołu Obsługi OŚWIATA.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1 - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2 - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia - 1 osobę zatrudnioną na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym przy realizacji, co najmniej dziesięciu(10) zamówień związanych z ocieplaniem stropodachów obiektów użyteczności publicznych metodą wdmuchiwania materiału termoizolacyjnego. - wykaz wykonanych prac, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoi rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykaz specjalistycznych narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek: a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150.000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości odpowiednio 150.000 zł lub posiadać łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 150.000 zł . 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. PRZEDMIOTOWE 5-zapewnić wymaganą ilość materiału termoizolacyjnego w terminie gwarantującym wywiązanie się z terminu - materiał termoizolacyjny musi przez okers co najmniej 10 lat zachować swoje właściwości techniczne. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku - wykonawcy zobowiązani są przedłożyć ad.1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad.2 - wykaz osób, odpowiedzialnych merytorycznie - uczestniczących przy realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, oraz dokumenty stwierdzające, że osoba wymieniona w punkcie 2. a) posiada wymagane uprawnienia budowlane i aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz: - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zatrudnionych osób załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do IDW, - wykaz wykonanych prac, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoi rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - wykaz specjalistycznych narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW ad.3- informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzają wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu ad.4- oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. ad.5 - dokument od producenta materiału termoizolacyjnego, z którego wynikać będzie gwarancja dostawy w ilości i terminie zapewniających terminową realizację przedmiotu zamówienia, ad.6 - 10-letnią gwarancję producenta zachowania przez oferowany materiał termoizolacyjny jego włościwości technicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Autoryzacja wykonawcy na 2009r. lub z datą ważności co najmniej do 30 września 2009r. - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl zakładka:jednostki organ.miasta-jedn.oświatowe-Zesp.Obsługi Oś.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: po uprzednim zapotrzebowaniu: w Zespole Obsługi OŚWIATA, 58-500 Jelenia Góra, ul. 1. Maja 62 lub ze strony Miasta..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 08:15, miejsce: siedziba Zespołu Obsługi OŚWIATA, ul. 1. Maja 62, 58-500 Jelenia Góra - dział techniczny - pokój 21, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach programu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym m.in. oświaty, kultury i pomocy społecznej w latach 2007-2011 z dofinansowaniem zadania pożyczką Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.