eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Polityką Sp. z o.o. Sp. komandytowo- akcyjną (znak sprawyBZ/SZP-6/13)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Warszawa: Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Polityką Sp. z o.o. Sp. komandytowo- akcyjną (znak sprawy: BZ/SZP-6/13)
Numer ogłoszenia: 182776 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122406 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6459384, faks +48 22 6453957.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana usług reklamowych pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Polityką Sp. z o.o. Sp. komandytowo- akcyjną (znak sprawy: BZ/SZP-6/13).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania reklam Polskiego Radia na stronach tygodnika Polityka oraz na portalu polityka.pl w ramach limitu wartości świadczeń określonego w umowie, pod warunkiem, że wybrana powierzchnia nie będzie wcześniej zarezerwowana na potrzeby innej kampanii finansowanej w sposób gotówkowy. Szczegółowe warunki wielkości i terminu publikacji będą każdorazowo ustalane przez obie strony umowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2014 roku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: nie dotyczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polityka Sp.zo.o.,Sp. Komandytowo-akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Słupecka 6, 02-309 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 369000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 369000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 369000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z przepisem art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dalej Pzp, Zamawiający ma prawną możliwość udzielenia zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, miedzy innymi w sytuacji, gdy przedmiot zamówienia może być świadczony tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy wymiany usług reklamowych w roku 2013 pomiędzy Polskim Radiem S.A., a Polityką Sp. z o.o. Spółka komandytowo akcyjną, właścicielem tygodnika Polityka i portalu polityka.pl, któremu przysługuje prawo własności przemysłowej ex lege. Wzajemna wymiana świadczeń reklamowych będzie polegała na tym, iż na łamach Polityki i portalu polityka.pl zamieszczane będą reklamy promujące przedsięwzięcia organizowane bądź współorganizowane przez Polskie Radio oraz poszczególne Programy, zaś na antenach Polskiego Radia spoty reklamujące tygodnik Polityka. Decyzja Zamawiającego wynika z faktu, iż zakres zainteresowań czytelników Polityki i portalu polityka.pl i słuchaczy Polskiego Radia jest zbieżny, poprzez charakter poruszanej w nich tematyki. Tygodnik Polityka jest jednym z najchętniej kupowanych i czytanych tygodników opinii w Polsce. Główną grupę czytelników Polityki stanowią mężczyźni (55%) i kobiety (45%) w wieku od 25 do 54 lat (blisko 60 % czytelników), mieszkańcy miast (ponad 40% czytelników mieszka w miastach powyżej 200.000 mieszkańców), posiadający wykształcenie średnie (27%) i wyższe (61 %) oraz dochody powyżej 2 500 zł miesięcznie (25% - a blisko połowa z tej grupy osiąga zarobki powyżej 3.000 zł miesięcznie). Typowy czytelnik Polityki jest więc osobą wykształconą i co najmniej średniozamożną, jest aktywny i dynamiczny, osiągnął sukces zawodowy, posiada wszechstronne zainteresowania, jest zadowolony ze swojej sytuacji materialnej. Tygodnik Polityka jest tygodnikiem opiniotwórczym poruszającym bardzo szeroką tematykę, taką jak: komentowanie bieżących wydarzeń politycznych, gospodarczych, społecznych, ekonomicznych, etc., co pokrywa się z tematyką przedstawianą na antenach Polskiego Radia. Analiza dopasowania do grupy celowej poszczególnych projektów oraz Programów Polskiego Radia pokazuje więc dużą zbieżność pomiędzy czytelnikami Polityki i portalu polityka.pl a słuchaczami Polskiego Radia. Przytoczone wyżej argumenty wyczerpują dyspozycję zawartą w art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b) ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.