Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 18276 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Wrocław: Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365010
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 365250
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny
000288981, ul.
Wybrzeże L.Pasteura
1,
50-367
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 7841174, faks
71 7840045, e-mail
monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umed.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UMW / AZ / PN - 82 / 16
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części i akcesoriów komputerowych wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 (A-B) do SIWZ, w okresie 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 odrębne części A i B, osobno oceniane: a) Część A - Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych b) Część B - Sukcesywna dostawa Pendrive´ów Dotyczy części A 1. Wykonawca ma wycenić każdą pozycję wykazu z uwzględnieniem kosztów: a) dojazdu pracowników Wykonawcy do wyznaczonego miejsca na terenie miasta Wrocławia, gdzie znajduje się sprzęt, w celu zamontowania w nim zamawianych części lub akcesoriów komputerowych,b) należności za pracę serwisanta - montaż w miejscu użytkowania lub w serwisie firmowym, c) materiału potrzebnego do wymiany lub napraw, d) testowania i uruchomienia sprzętu po zamontowaniu lub naprawie. 2. W zakres dostaw, o których mowa w pkt. 1, wchodzą następujące czynności: usuwanie awarii sprzętu - doprowadzanie sprzętu do poprawnej pracy, wymiana elementów uszkodzonych, reinstalowanie posiadanego przez użytkownika legalnego oprogramowania - po awarii. 3. Procedura postępowania w przypadku naprawy, modernizacji czy rozbudowy sprzętu standardowego zawierającego podstawowe dyski twarde, napędy FDD, CD-Romy, pamięci, myszki, kable, karty graficzne, płyty główne oraz procesory: a) Wykonawca zrealizuje dostawę części i akcesoriów komputerowych wymienionych w zleceniu przekazanym przez Centrum Informatyczne UMW (CI), a Użytkownik potwierdzi w Karcie zlecenia (wystawionej przez Wykonawcę) wykonanie naprawy z wymianą podzespołów oraz poprawne działanie sprzętu po naprawie. b) Wykonawca przekaże do CI potwierdzoną przez użytkownika Kartę zlecenia oraz fakturę VAT, wystawioną za wykonaną usługę (pkt. a) c) Zamawiający ureguluje należność za zrealizowaną dostawę oraz usługę w terminie 21 dni od daty podpisania Karty zlecenia i daty otrzymania faktury. 4. Zamawiający ustalił następujące warunki organizacji serwisu oraz gwarancji wykonanej usługi: a) odbiór zleceń w siedzibie CI: w każdy wtorek i czwartek w godz. 10:00 - 12:00, b) termin realizacji zlecenia serwisowego zwykłego: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 A do SIWZ - xx dni od dnia odbioru zlecenia (w razie nie dokonania naprawy w tym terminie, zostanie dostarczony sprzęt zastępczy), c) termin realizacji zlecenia pilnego (ok. 10% wszystkich zleceń) przekazanego faksem i telefonicznie: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 A do SIWZ - xx dni od dnia odbioru zlecenia, d) okres gwarancji na części komisowe instalowane w sprzęcie komputerowym, dla którego brak na rynku części nowych: min. 6 miesięcy, e) okres gwarancji pozostałych podzespołów, części czy akcesoriów: gwarancja producenta, min. 12 miesięcy. Dotyczy części B 1. Miejsce dostaw: Centrum Informatyczne wyb. L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław - wjazd na teren Uniwersytetu Medycznego od ul. K. Marcinkowskiego). 2. Zamawiający ustalił następujące warunki organizacji dostaw oraz gwarancji: a) termin realizacji zlecenia zwykłego przekazanego faksem lub pocztą elektroniczną: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 B do SIWZ - xx dni od dnia otrzymania zlecenia, b) termin realizacji zlecenia pilnego (ok. 10% wszystkich zleceń) przekazanego faksem pocztą elektroniczną: zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu ofertowym Zał. nr 1 B do SIWZ - xx dni od dnia otrzymania zlecenia, c) okres gwarancji: min. 12 miesięcy. Dotyczy części A i B 1. Podane w załączniku nr 2 (A-B) do SIWZ ilości są ilościami prognozowanymi. Zamawiający nie zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z zamieszczoną prognozą, jeżeli rzeczywiste potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu będą odbiegały od przedstawionego planu. 2. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy - załącznik nr 5 (A-B) do SIWZ. 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym dla danej części (wzór - zał. nr 1 (A-B) do Siwz) łączną cenę realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30237000-9
Dodatkowe kody CPV:
30237100-0,
50320000-4,
30234600-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa i montaż części i akcesoriów komputerowych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT154637.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 192399,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa Pendrive´ów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21952.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24907,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.