eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaskarzew › Zmiana całego obszaru studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łaskarzew



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Łaskarzew: Zmiana całego obszaru studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łaskarzew
Numer ogłoszenia: 182763 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łaskarzew, Duży Rynek 32, 08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie, tel. 025 6845024, fax 025 6845024.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskarzew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana całego obszaru studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łaskarzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac planistycznych: zmiany całego obszaru studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łaskarzew. Sporządzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Łaskarzew Nr XI/42/07 z 28 listopada 2007 r. w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łaskarzew. Realizacja zadania będzie składać się z niżej wymienionych składników. 1/ Przygotowanie i opracowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz udział w czynnościach związanych z opracowaniem studium wg. procedury i problematyki określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /Dz. U. Nr 80 poz. 717 ze zmianami/ 2/ Sporządzenie zmiany studium ma polegać w szczególności na dostosowaniu do obecnie obowiązujących przepisów oraz uwarunkowań dotyczących ustaleń dla m.in. układu komunikacyjnego, obszarów przestrzeni publicznej, zabudowy mieszkaniowej terenów rekreacyjnych i terenów chronionych /art. 10 ustawy z dnia 27.03.20030r o pl .i zag. przestrzennym/ 3/ Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a/ opracowanie ekofizjografii dla gminy Łaskarzew stosownie do przedmiotu zamówienia 2 egz. b/ analizę wniosków dotyczących studium wraz z wykazami sporządzonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004 roku w sprawie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy /Dz. U. Nr 118 poz 1233/ 1 egz. c/ sporządzenie projektu studium w formie tekstowej oraz w formie graficznej ilość egzemplarzy/ ewentualnie pomniejszeń rysunku/ niezbędną do dokonania uzgodnień projektu studium, zgodnie z ustawą i opinii wymaganych przepisami. d/ współpracę przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektu studium zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym / przygotowaniu wzorów pism i listy uzgadniających i opiniujących oraz udział przy tych uzgodnieniach i opiniach/ e/ sporządzenie projektu studium do wyłożenia, do publicznego wglądu 1 egz. oraz udział dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami. f/ analizę uwag dotyczących projektu studium wraz z wykazem, stosownie do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz przygotowania stanowiska Wójta dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia 1. egz. g/ wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z rozpatrzenia uwag i o ile to będzie konieczne, ponowienie opinii i uzgodnień w niezbędnym zakresie. h/ przygotowanie projektu studium wraz z załącznikami do uchwalenia na sesję Rady Gminy Łaskarzew 1 egz. i/ sporządzenie studium w 5 egz. W tym jeden egzemplarz w postaci umożliwiającej wykonanie kopii oraz po 1 egz. rysunku studium + plansze tematyczne określone w technice umożliwiającej ich ekspozycję. j/ sporządzenie rysunku i tekstu studium oraz plansz tematycznych + rysunki powstałe w trakcie opracowania projektu studium na CD, rysunki w formacie tiff . oraz tekst w formacie pdf i doc po 1 egz. k/ przygotowanie dokumentacji prac planistycznych związanych z opracowaniem studium do przedłożenia Wojewodzie. 4/ INNE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - Wykonawca zobowiązuje się do udziału i uczestniczenia w spotkaniach organizowanych Przez Wójta Gminy, posiedzeniach Komisji Rady Gminy oraz Sesjach Rady Gminy Łaskarzew poświęconych pracom nad Studium. -Przedmiot zamówienia obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów Formalno - prawnych: projekty wszystkich pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury. -Zakup niezbędnych map do opracowania studium należy do Wykonawcy -Wykonawca przedłoży harmonogram wykonywania prac planistycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 3.000 zł (słownie złotych: trzy tysiące).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj ; a)wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia otwarcia ofert) zrealizował co najmniej jedno zamówienie o podobnym rodzaju i wartości , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu . Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone: referencjami inwestorów, protokółami końcowego odbioru itp. b)wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w poszczególnych branżach , należące do Izby Inżynierów Budownictwa 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. a) Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z dn. 24 maja 2006 r.), złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z form. Nr 0 4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych prawem uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem o wpisie do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa ;- zgodnie z form. Nr 2 5. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły odbiorów prac projektowych) - zgodnie z form. Nr 3. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej w pkt. V 2 przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. b) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI a) 1, 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Oferty składane wspólnie. 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a. oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w pkt. VI a) 1-3 dotyczące każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt. VI a) 4-5, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt. V2. b. wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 5. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 6. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. 7. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy konsorcjum (patrz pkt. XIV SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laskarzew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.laskarzew.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Łaskarzew ul. Duży Rynek 32 08-450 Łaskarzew pokój Nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.