eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnawatka › Poprawa dostępności komunikacyjnej do Roztocza Środkowego - przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tarnawatka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Tarnawatka: Poprawa dostępności komunikacyjnej do Roztocza Środkowego - przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tarnawatka
Numer ogłoszenia: 182763 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tarnawatka , ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, tel. 0-84 662-47-10, faks 0-84 662-47-24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności komunikacyjnej do Roztocza Środkowego - przebudowa dróg gminnych w miejscowości Tarnawatka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia stanowią następujące roboty budowlane: - roboty ziemne - wykonanie przepustów drogowych - roboty rozbiórkowe - wykonanie krawężników betonowych - 2987,0 m - przebudowa nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych ze wzmocnieniem istniejącej podbudowy, na powierzchni jezdni - 12033,0 m2 - wykonanie chodników - kostka brukowa betonowa na podsypce piaskowej - 2190,3 m2 - budowa ścieżki rowerowej - kostka brukowa betonowa na podsypce cementowo - piaskowej - 3189,3 m2 - utwardzenie poboczy - kruszywa łamane wielofrakcyjne - 865,8 m2 - wykonanie zjazdów - kostka brukowa betonowa na podsypce piaskowej (podbudowa betonowa) - 514,1 m2 - przebudowa skrzyżowań - budowa miejsc parkingowych - kostka brukowa betonowa na podsypce piaskowej, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - 125,0 m2 - kanalizacja burzowa - rurociągi z rur żelbetowych - 20,0 m - wykonanie ścieków podchodnikowych - 22,5 m2 - poręcze ochronne łańcuchowe - 158,0 m - oznakowanie poziome jezdni - pionowe znaki drogowe - 43 szt - punkty oświetleniowe - 7 szt - przejścia wyniesione dla pieszych - 4 szt - zadrzewienie - 215 szt nasadzeń - mechaniczne ścinanie drzew i karczowanie pni - 17 szt - roboty towarzyszące i wykończeniowe - wywóz materiałów z rozbiórki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienie wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert z tym, że dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty. Wartość wadium wynosi 20 000,00 złotych. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego, tj. Urząd Gminy Tarnawatka, 22-604 Tarnawatka - BS Tomaszów Lubelski O/Tarnawatka nr: 23 9639 1064 2003 6400 0026 0008

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny ich spełnienia. 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w myśl art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), W celu potwierdzenia tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1. ustawy - Prawo zamówień publicznych - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - pzp - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 ustawy - pzp 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum po dwa zadania polegające na: budowie, lub przebudowie dróg w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, obejmujące swym zakresem między innymi: wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na powierzchni minimum 12000 m2 - każde zadanie, wykonanie chodników lub ścieżek rowerowych z kostki brukowej betonowej na pow. minimum 5000 m2 - każde zadanie. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Minimum: wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych, rozkładarka mieszanek mineralno-bitumicznych o szerokości minimum 3,0 m ze sterowaniem automatycznym - minimum 1 szt, koparka o pojemności łyżki minimum 0,6 m3, walec statyczny samojezdny minimum 9 t, walec wibracyjny samojezdny minimum 9 t, zagęszczarka płytowa minimum 0,5 t - minimum 2 szt, samochód samowyładowczy o ład. 10 t - minimum 2 szt. Walec musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Jeżeli wykonawca nie dysponuje ww potencjałem technicznym, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. c) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał w każdym miesiącu, co najmniej 15 zatrudnionych pracowników) d) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (W tym : kierownik budowy i kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane, zrzeszeni we właściwej izbie inżynierów budownictwa - minimum 2 osoby. Osoby te powinny posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych). e) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (osoby wymienione w ofercie powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578), a także aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty). 4) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć dokumenty: a) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 700 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 700 000,00 złotych. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymogom określonym przez zamawiającego, należy dołączyć do oferty: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty (użyte materiały) odpowiadają określonym normom lub specyfikacji technicznej wykonania robót, dotyczy: - kostka brukowa betonowa 8 cm, - kostka brukowa betonowa 6 cm W/w materiały muszą spełniać normy PN - EN 1338 : 2005 Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) Wypełniony druk Oferty, sporządzony na podst. wzoru, załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Kosztorys Ofertowy, zał. Nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej, dokumenty wymienione w ppkt. od 3) do 8) - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 9) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie lub przebudowie dróg w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, obejmujące swym zakresem między innymi: wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych na powierzchni minimum 12000 m2 - każde zadanie, wykonanie chodników lub ścieżek rowerowych z kostki brukowej na powierzchni minimum 5000 m2 - każde zadanie. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Minimum: wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych, rozkładarka mieszanek mineralno-bitumicznych o szerokości minimum 3,0 m ze sterowaniem automatycznym - minimum 1 szt, koparka o pojemności łyżki minimum 0,6 m3, walec statyczny samojezdny minimum 9 t, walec wibracyjny samojezdny minimum 9 t, zagęszczarka płytowa minimum 0,5 t - minimum 2 szt, samochód samowyładowczy o ład. 10 t - minimum 2 szt. Walec musi posiadać zestaw do obcinania krawędzi układanej masy bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Jeżeli wykonawca nie dysponuje ww potencjałem technicznym, to przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. 11) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiadał co najmniej 15 pracowników w każdym miesiącu. W przypadku składania oferty wspólnej w/w wymieniony załącznik składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną, będą spełniać go łącznie. 12) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W tym: kierownik budowy i kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane, zrzeszeni we właściwej izbie inżynierów budownictwa - minimum 2 osoby. Osoby te powinny posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót drogowych. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny wykaz. 13) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 700 000,00 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych na rachunku lub zdolnością kredytową, w wysokości co najmniej 700 000,00 złotych. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 14) Polisa, lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 700 000,00 złotych. W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 15) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, dotyczy: - kostka brukowa betonowa 8 cm, - kostka brukowa betonowa 6 cm. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli z przedłożonych dokumentów (deklaracji zgodności i-lub sprawozdania z badań) będzie wynikało, że oferowana kostka spełnia wymogi normy PN-EN 1338 : 2005. Wszystkie złożone dokumenty powinny być aktualne, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady (spełnia - nie spełnia). Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw albo, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tarnawatka; ul. Lubelska 39; 22-604 Tarnawatka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy Tarnawatka; ul. Lubelska 39; 22-604 Tarnawatka, pokój nr 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa V Transport, Działanie 5.2 Lokalny układ transportowy, Typ projektu: Drogi gminne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.