eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojcieszyce, Gmina Kłodawa woj. lubuskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Kłodawa: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojcieszyce, Gmina Kłodawa woj. lubuskie
Numer ogłoszenia: 182752 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojcieszyce, Gmina Kłodawa woj. lubuskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont świetlicy wiejskiej w Wojcieszycach, Gmina Kłodawa woj. lubuskie. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: a) demontaż instalacji i pieca centralnego ogrzewania wraz z osprzętem, b) rozbiórka ścianki w pomieszczeniu kotłowni, c) demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (skrzydła i ościeżnice) wg wskazań, d) skucie podłogi w pomieszczeniach: - przedsionka (02), (08), - hallu (07), - sanitariatu (03),(04),(05) - socjalnym (06) o pow. łącznej 64,6 m2 , e) zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej z powierzchni ścian ok.220,0 m2, f) rozbiórka ścian w pom, (03),(04),(05) i (06), g) demontaż urządzeń sanitarnych, h) wykucie otworów wentylacyjnych typu Z wraz z osadzeniem kratek wentylacyjnych, 2. Roboty remontowe: a) wykonanie posadzki w kotłowni zgodnie z technologią określoną w dokumentacji projektowej do poziomu posadzki hallu 01. W przypadku znacznej różnicy wysokości od stron wejścia do kotłowni przewidzieć wykonanie wewnątrz pomieszczenia stopnia schodowego. Na posadzce w kotłowni należy ułożyć płytki gresowe wraz z cokolikiem i ewentualnie obłożyć stopień wejściowy, b) przemurowanie cegłą do pełnej wysokości ścianek działowych oddzielających hall (07) i przedsionek (08) od pomieszczenia socjalnego (06) wraz z ich otynkowaniem , c) wykonanie posadzki wraz z ociepleniem w pomieszczeniu przedsionka (08) i (02), hallu (07), pom. socjalnym (06) i sanitariatów (03),(04),(05) do poziomu z posadzki sali (09) i hallu (01) zgodnie dokumentacją projektową, d) zamurowanie otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniem socjalnym a WC, e) wykonanie sufitu podwieszonego na ruszcie stalowym w pom. socjalnym, f) ułożenie glazury na ścianach w pom. (06) - 25,0 m2 na wys. 1,60 m g) ułożenia glazury na podłodze w pom. socjalnym (28,2 m2 ) h) osadzanie i pomalowanie uprzednio zdemontowanych stalowych ościeżnic drzwiowych szt.5 wg wskazań Zamawiającego (ościeżnice szt.2 w pom.(07) i (08) nie wymagają wymiany, należy je jedynie przemalować), i) wymiana drzwi zewnętrznych do kotłowni na drzwi stalowe w klasie odporności ogniowej EI 30 z kratką nawiewną u dołu o wym.15x30 cm zamykanych na zamek patentowy, j) zamurowanie wnęki o wymiarach 1,2x2,0 m. i otworu drzwiowego w hallu (01), a następnie wykonanie na tych powierzchniach jednostronnie tynków, k) wykucie otworu drzwiowego z pom. (02) do łącznika (04) oraz zamurowanie otworu po ościeżnicy, l) wykonanie ścianek działowych w pom. (03), (04), i (05), ł) osadzanie stolarki drzwiowej w pom. (03) i (05)- ościeżnice wraz ze skrzydłami wyposażonymi w otwory wentylacyjne i zamki umożliwiające łatwe zamykanie drzwi od wewnątrz kpl.2 m) naprawa tynków i posadzki w obrębie rozbiórek, osadzeń i skuć, n) ułożenie glazury na ścianach w sanitariatach do wysokości 2m, powyżej malowanie ścian farbą emulsyjną, o) szpachlowanie i przeszlifowanie ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach, p) ułożenia glazury na podłodze w pom. sanitariatów (19,0 m2 ), r) malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną, s) malowanie ścian farbą zmywalną do wysokości 1,50 m. (powierzchnie po farbie olejnej) t) ułożenie wykładziny jednorodnej PCV typu Tarkett o gr. 2 mm. w pom:(01),(07,(08),(09), (10),(12),(13) o pow. 174 ,4 m2 w) montaż kompletnych skrzydeł drzwiowych w pom. zgodnie z dokumentacją. Skrzydło drzwiowe w pom. szatni (12) wyposażyć w zamek patentowy. u) zabudowa wnęk szafami, z) montaż wyposażenia (stoły, krzesła, kuchenka, szafki kuchenne, blaty, gaśnice, oznaczenia p.poż) 3. Wykonanie instalacji wod. - kan. wg dokumentacji projektowej 4. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wg dokumentacji projektowej 5. Wykonanie wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej 6. Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych, telefonicznych i alarmowych wg dokumentacji projektowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiOR..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba związana z powtórzeniem tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną mu powierzone tj.: a) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.), b) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.), c) jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.), UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul.Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich - EFRROW..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.