eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Mysłowice: Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia
Numer ogłoszenia: 18273 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice , Ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 32 223 40 75, faks 32 223 40 75; 222 25 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Plany Miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą:Plany miejscowe MPZP wraz z opracowaniami specjalistycznymi z podziałem na 3 części zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie trzech projektów planów miejscowych, w tym: 2.1) część nr 1: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Północna w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1168/14 z dnia 30 października 2014 r.; 2.2) część nr 2: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzęczkowice Wschodnie w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1169/14 z dnia 30 października 2014 r.; 2.3) część nr 3: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kosztowy Północne w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1170/14 z dnia 30 października 2014 r. 3. Dane wyjściowe: 3.1) część nr 1 - MPZP Brzezinka Północna: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 105, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 3076, - skala rysunku planu: 1:1000; 3.2) część nr 2 - MPZP Brzęczkowice Wschodnie: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 129, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 7905, - skala rysunku planu: 1:1000; 3.3) część nr 3 - MPZP Kosztowy Północne: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 48, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 1275, - skala rysunku planu: 1:1000. Na każdą z ww. części zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa według projektu stanowiącego zał. nr 14 do siwz. 4. Sporządzenie każdego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmuje m.in.: - opracowanie wytycznych planistycznych na podstawie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, planu zagospodarowania przestrzennego województwa, poprzednio obowiązujących planów miejscowych, wyników analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta Mysłowice, analizy rejestru wniosków o sporządzenie planu miejscowego, wydanych decyzji administracyjnych (o warunkach zabudowy, o pozwoleniu na budowę), analizy wniosków złożonych do zawiadomienia/ogłoszenia o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego, - ocenę istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego obszaru planu miejscowego, w tym m.in. analizę sposobu użytkowania terenów i obiektów, sposobu zagospodarowania terenów, stanu zabudowy, identyfikację konfliktów funkcjonalno-przestrzennych, terenów wymagających przekształceń i rehabilitacji, - analizę własności terenów, - analizę stanu uzbrojenia technicznego terenu, w tym m.in. sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektro-energetycznej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, urządzeń melioracyjnych oraz przeciwpowodziowych, - analizę infrastruktury komunikacyjnej - drogi kołowe i szynowe, - ocenę stanu środowiska kulturowego, - rozpoznanie uwarunkowań przyrodniczych, górniczych, określenie obszarów ograniczonej zabudowy i zagospodarowania, obiektów lub obszarów filarów ochronnych, - sporządzenie albo aktualizację opracowania ekofizjograficznego, - sporządzenie koncepcji planu miejscowego, przedstawienie koncepcji, właściwej radzie dzielnicy i władzom gminy, wniesienie odpowiednich i możliwych korekt, - sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko wraz ze wszystkimi dokumentami potrzebnymi do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, - sporządzenie prognozy skutków finansowych wraz z projektem załącznika o sposobie realizacji inwestycji gminnych z zakresu infrastruktury i zasadach ich finansowania, - sporządzenie projektu planu miejscowego oraz wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień i rozpatrzonych uwag, - sporządzenie wzorów pism i dokumentów wymaganych procedurą sporządzania planu miejscowego, potrzebnych do przeprowadzenia kompletnej procedury sporządzenia i uchwalenia planu, w tym w szczególności do ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień oraz wystąpień o opinie i uzgodnienia projektu planu, - przygotowanie propozycji stanowiska w sprawie zgłoszonych wniosków oraz uwag, sporządzenie listy nieuwzględnionych uwag, - sporządzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z wymaganymi załącznikami, - skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, w tym dokumentacji formalno-prawnej, - powtórzenie ww. niezbędnych czynności jeżeli zajdzie taka potrzeba w trakcie przeprowadzania procedury planistycznej. 4.1. Szczegółowy zakres prac i obowiązków, podział prac na etapy oraz przewidywane terminy ich przekazania określa harmonogram rzeczowo-terminowy stanowiący załącznik do projektu umowy. 4.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia w podmiotach dysponujących tymi materiałami, w tym wykonawca, dokona oceny możliwości wykorzystania ekofizjografii dla miasta Mysłowice z 2005 r. na cele opracowania projektu planu i wykona niezbędną aktualizację, a jeżeli uzna, że jest ona niewystarczająca, sporządzi opracowanie ekofizjograficzne dla planu miejscowego. 4.3. Przedstawiciele wykonawcy według ustaleń z Zamawiającym zobowiązani są do uczestnictwa w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej, uczestnictwa w wyłożeniu do publicznego wglądu projektu planu miejscowego, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz do uczestnictwa w sesji Rady Miasta, na której uchwalany będzie miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do zamieszczenia w prasie ogłoszeń Zamawiającego działającego jako organ administracji publicznej wymaganych przepisami prawa w sprawach związanych z przedmiotem umowy. 4.5. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty za wysyłkę korespondencji i poniesienia kosztów związanych z opiniowaniem projektu planu przez komisję urbanistyczno-architektoniczną. Wykonawcę obciążają inne ewentualne koszty pozyskania opinii i uzgodnień. 4.6. Każdy etap opracowania będący przedmiotem odbioru musi zostać podpisany przez głównego projektanta, a prognoza skutków finansowych przez rzeczoznawcę majątkowego. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia bazy danych w rozszerzeniach tab. lub shp. dla każdego wydzielonego terenu o różnym przeznaczeniu w planie miejscowym lub różnych zasadach zagospodarowania. Tabela ma zawierać następujące kolumny w kolejności: Symbol, Uwagi, Plan, Symb_2, Pow_ha. Kolumny mają zawierać następujące dane: Symbol - oznaczenie literowe identyfikujące tereny o różnym przeznaczeniu w planie miejscowym lub różnych zasadach zagospodarowania, Uwagi - uwagi projektanta wg potrzeb, Plan - nr kolejny planu z rejestru planów miejscowych, Symb_2 - oznaczenie literowe identyfikujące przeważające przeznaczenie na wydzielonym terenie wg poniższego: M - zabudowa mieszkaniowa, MW - zabudowa mieszkaniowa wielorodzinna, U - zabudowa usługowa, P - zabudowa przemysłowa, K - tereny komunikacji, Z - tereny zieleni, R - tereny rolnicze, KP - parkingi, Pow_ha - powierzchnia danego terenu w hektarach. Każdy wydzielony teren musi być oznaczony granicą i symbolem identyfikującym jego przeznaczenie. Bazę danych należy utworzyć także dla granicy planu miejscowego. Tabela ma obejmować następujące kolumny w kolejności: Nazwa, Uchwała_inicjuj, Uchwała_przyjmuj, Ogłoszenie, Pow_ha, Uwagi, Wykonawca, Nr, Sort, ustawa. Kolumny mają zawierać następujące dane: Nazwa - nazwa planu miejscowego wg wzoru: mpzp____ lub zmpzp___ Uchwała_inicjuj - nr uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego wg wzoru: ___ [nr] z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok], Uchwała_przyjmuj - nr uchwały o sporządzeniu planu miejscowego wg wzoru: ___ [nr] z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok], Ogłoszenie - publikacja uchwały w dzienniku urzędowym wg wzoru: D.U.W.Śl. Nr ___ poz. ___ z dn. ___ [dzień, miesiąc, rok], Pow_ha - powierzchnia planu miejscowego w hektarach, Uwagi - uwagi projektanta wg potrzeb, Wykonawca - nazwa firmy wykonującej umowę Nr - nr kolejny planu z rejestru planów miejscowych, Sort - puste pole, ustawa - nazwa ustawy stanowiącej podstawę sporządzenia projektu planu miejscowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 450.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1) część zamówienia nr 1 - wymagane wadium na kwotę: 1.100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100); 1.2) część zamówienia nr 2 - wymagane wadium na kwotę: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 1.3) część zamówienia nr 3 - wymagane wadium na kwotę: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100). a w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części, o wartości stanowiącej sumę wartości wadium każdej z części osobno. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Miasto Mysłowice - ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. 4. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego we wszystkich wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawą Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym o powierzchni obszaru planu nie mniejszej niż 100 ha oraz jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych albo - wykazanie, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym o powierzchni obszaru planu nie mniejszej niż 100 ha, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych, uwagi: - Zamawiający wymaga wykazania ww. usługi/usług/ niezależnie od liczby części na które złożono ofertę, - sporządzenie planu dla terenu górniczego spełnia wymóg wykonania usługi polegającej na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który obejmuje obszar stanowiący teren górniczy lub jego fragment w rozumieniu przepisów ustawy Prawo geologiczne i górnicze i w swoich ustaleniach zawiera problematykę terenów górniczych,w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega wiedza i doświadczenie ww. wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami/ posiadającą/ymi/: - uprawnienia do sporządzania projektów planów zagospodarowania przestrzennego* zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.), do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, - uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i wpis do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych* zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j.: Dz. U. z 2014 r., poz. 518), do sporządzenia prognozy skutków finansowych, (* wydane na podstawie właściwych przepisów prawa polskiego) albo - wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami/ posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (odnoszące się np. do prawa międzynarodowego), do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, oraz do sporządzenia prognozy skutków finansowych, uwagi: - Zamawiający wymaga wykazania osoby/osób/ posiadającej/ych/ ww. uprawnienia albo kwalifikacje zawodowe niezależnie od liczby części na które złożono ofertę, - Zamawiający wymaga wykazania dysponowania dwoma osobami posiadającymi każda z osobna wymagane uprawnienia, o których mowa wyżej bądź jedną osobą posiadającą oba uprawnienia, lub posiadającą/ymi/ odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia ww. funkcji, albo wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/ami/ (pełniącą/ymi/ ww. funkcje) posiadającą/ymi/ odpowiadające ww. uprawnieniom kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (odnoszące się np. do prawa międzynarodowego), w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu sumowaniu podlega potencjał osobowy ww. wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawca, o którym mowa w art. 26 ust. 2b zd. 1 uPzp, zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu okoliczności wskazanych w tym zdaniu, na zasadach o których mowa w zd. 2 art. 26 ust. 2b (w szczególności oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów - zał. nr 11 do siwz). 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. Karta ofertowa (zał. nr 12 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w ust. poprzedzającym, w odniesieniu do: 1) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/ w przypadku utraty możliwości dysponownia osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia;* 2) harmonogramu rzeczowo-terminowego realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2; 3) terminu wykonania przedmiotu umowy, w sytuacji wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 2 ust. 2; 4) osoby głównego projektanta; 5) osoby wyznaczonej ze strony Zamawiającego do kontaktu w sprawach realizacji przedmiotu umowy; 6) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) przepisów podatkowych; b) sposobu finansowania przedmiotu umowy w przypadku możliwości zmian w budżecie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do osoby głównego projektanta oraz osoby wyznaczonej ze strony Zamawiającego do kontaktu w sprawach realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy. 4. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 305, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a uPzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część nr 1: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzezinka Północna w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1168/14 z dnia 30 października 2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 1 - MPZP Brzezinka Północna: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 105, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 3076, - skala rysunku planu: 1:1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 450.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część nr 2: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Brzęczkowice Wschodnie w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1169/14 z dnia 30 października 2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 2 - MPZP Brzęczkowice Wschodnie: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 129, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 7905, - skala rysunku planu: 1:1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 450.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część nr 3: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Kosztowy Północne w Mysłowicach - zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Mysłowice Nr LXI/1170/14 z dnia 30 października 2014 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 3 - MPZP Kosztowy Północne: - powierzchnia obszaru planu [ha]: 48, - liczba mieszkańców jednostki osadniczej objętej planem: 1275, - skala rysunku planu: 1:1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 450.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.