eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa fabrycznie nowej maszyny do konserwacji płyty boiska ze sztuczną nawierzchnią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Katowice: dostawa fabrycznie nowej maszyny do konserwacji płyty boiska ze sztuczną nawierzchnią
Numer ogłoszenia: 182693 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowej maszyny do konserwacji płyty boiska ze sztuczną nawierzchnią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) dostawa fabrycznie nowej maszyny do konserwacji płyty boiska ze sztuczną nawierzchnią w skład której wchodzą: jednostka napędowa szt.1, wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem szt.1, twarde szczotki z odkurzaczem szt. 1, pług śnieżny do zgarniania śniegu z powierzchni boiska szt. 1, dmuchawa do usuwania grubej warstwy śniegu szt. 1, szczotka wyrównująco -spulchniająca do sztucznej trawy szt.1. Opis: Jednostka napędowa - co najmniej 3 cylindrowa napędzana silnikiem benzynowym o mocy nie mniejszej niż 18,5 kW oraz niżej wymienione urządzenia dodatkowe przeznaczone dla boisk zasypywanych piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym: 1.Wirujące urządzenie szczotkujące z odkurzaczem - o szerokości pracy do 1,0 m, montowane z przodu jednostki napędowej, intensywnie szczotkujące i czyszczące włókna sztucznej trawy. 2.Twarde szczotki z odkurzaczem - o szerokości pracy do 1,60 m montowane z przodu jednostki napędowej. 3.Pług śnieżny do zgarniania śniegu z powierzchni boiska - szerokość pracy do 1,15 m, montowany z przodu jednostki napędowej. 4.Dmuchawa do usuwania grubej warstwy śniegu z nawierzchni sportowych, montowana z przodu jednostki napędowej. 5.Szczotka wyrównująco - spulchniająca do sztucznej trawy montowana z tyłu jednostki napędowej. Jednostka napędowa powinna posiadać możliwość montażu dowolnych urządzeń służących do konserwacji płyty boiska ze sztuczną nawierzchnią, a urządzenia dodatkowe powinny posiadać niezbędne przyłącza w celu zainstalowania do jednostki napędowej. Do urządzeń należy dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację techniczną a także zdjęcia oferowanych urządzeń. Urządzenia dostarczone przez Dostawcę powinny stanowić komplet i być gotowe do użycia zaraz po dostawie. Dostawca zobowiązany będzie do przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi urządzeń. Dostawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji zgodnej z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszą jednak niż 12 miesięcy licząc od daty odbioru. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Katowice. O terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z trzydniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.90.00.00 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.500,00 zł, przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z art. 45.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wnoszone w formie jak określono w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Miejsce wniesienia wadium: 1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na nw. konto Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Katowicach: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice nr 48 1050 1214 1000 0022 0055 0750 z dopiskiem /wadium dla zamówienia pn. dostawa fabrycznie nowej maszyny do konserwacji płyty boiska ze sztuczną nawierzchnią/. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 2.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu (gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) należy dołączyć do oferty.Dokument ten powinien zabezpieczać ofertę co najmniej od dnia składania i otwarcia ofert. Zwrot wadium: Zwrot wadium wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz zamawiającego: Na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a)posiadają doświadczenie oraz wykażą, że zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedną dostawę maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych, b)załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawa o której mowa wyżej została wykonana należycie, c)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty, d)złożą wymagane dokumenty, e)spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części. VIII pkt.29.1 SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b)oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać minimum jedną dostawę maszyny do konserwacji boisk ze sztucznej trawy i czyszczenia nawierzchni syntetycznych, e)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (suma ubezpieczenia nie może być niższa niż oferowana cena, wynikająca z treści złożonej oferty), f)oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu ( gwarancje bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem potwierdzająca wniesienie wadium przelewem na konto bankowe. 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym w SIWZ wymaganiom, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty np. zdjęcia, rysunki lub foldery informacyjne prezentujące oferowany sprzęt z zaznaczeniem pozycji formularza cenowego której dotyczy. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 14 ppkt 2a, 2c siwz składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami). Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 14.2 a,b,c SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Katowice Aleja Kogfantego 35, pokój numer 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Katowice Aleja Korfantego 35, pokój numer 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.