eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Ełk: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 182629 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164063 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, 6218303, faks 087 6218339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów /samochodowe :jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe i motorowerowe/; tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w § 27 i załączniku nr 8 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 186, poz.1322 z późn. zmianami/, 2. Odbiór i kasacja starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji w Ełku. Zamówienie obejmuje dostarczenie wykonanych tablic do magazynu Starostwa Powiatowego w Ełku oraz odbiór tablic starych tablic rejestracyjnych z tego magazynu i ich kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. 3. Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.2012.585 z późn.zm.) 4. Ilość i rodzaj zamawianych tablic: Lp. Rodzaj tablicy Ilość 1. Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe 30 000 szt. 2. Motocyklowe, (ciągnikowe): zwyczajne , tymczasowe, indywidualne i zabytkowe 1 500 szt. 3. Motorowerowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe 1 000 szt. Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. 5. Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy. 6. Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełniać wymagania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U.2012.585 z późn.zm.) W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian. 7. Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Ełku w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem. 9. Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). 10. Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk. 11. Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na dwa miesiące. 13. Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 15. Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618). 16. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.72 - Oznakowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TABLIX Sp. z o.o., ul. Paderewskiego 91, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180224,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197107,50

  • Oferta z najniższą ceną: 197107,50 / Oferta z najwyższą ceną: 279825,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.