eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2012 - 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Katowice: Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2012 - 2014
Numer ogłoszenia: 182629 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250734 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontrola stanu technicznego instalacji gazowych w latach 2012 - 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach zarządzanych przez KZGM zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane wraz z usunięciem nieszczelności stwierdzonych podczas przeglądu z wyłączeniem nieszczelności, które wymagają całkowitej lub częściowej wymiany instalacji. 2. Zakres obowiązków umownych dla przeglądów corocznych: - przegląd poziomów i pionów instalacji gazowej, - sprawdzenie oznakowania pomieszczenia kurka głównego wraz z informacją o jego lokalizacji oraz, czy przewody gazowe w piwnicach pomalowane są na kolor żółty, - przeglądy dostępu do zaworów gazowych i oceny jego stanu technicznego, - sprawdzenie przejść przewodów przez przegrody budowlane zewnętrzne i wewnętrzne, - kontrola szczelności połączeń gwintowanych i zaworów gazowych, - kontrola prawidłowego przebiegu instalacji gazowej od zaworu głównego do urządzeń gazowych odbiorczych w lokalach, - sprawdzenie obecności gazu przy pomocy eksplozymetru w sanitarnych kanałach zbiorczych, - sprawdzenie obecności gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza, - sprawdzenie stanu urządzeń gazowych w lokalach i prawidłowości ich działania, - sprawdzenie stanu elastycznych podłączeń urządzeń gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami, - sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych odprowadzających spaliny z urządzeń gazowych do kanałów spalinowych, - sprawdzenie stanu technicznego kratek wentylacyjnych. Dla budynków mieszkalnych i lokali użytkowych należy oprócz wyżej wymienionych czynności wykonać kontrolę szczelności. Zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem instalacji gazowej zawiera załącznik nr 2 do umowy. Po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem nowego cyklu Zamawiający przekaże Wykonawcy w tym w formie elektronicznej wykaz adresowy budynków zarządzanych przez właściwy Oddział Eksploatacji Budynków. 3. Sposób przeprowadzenia przeglądów. Przez instalację gazową należy rozumieć układ przewodów, doprowadzających gaz do odbiorcy na odcinku od kurka głównego na przyłączu (od strony odbiorcy), wraz z gazomierzami, urządzeniami gazowymi i przewodami odprowadzającymi spaliny z tych urządzeń. Przeglądom corocznym poddawane są wszystkie odcinki przewodów gazowych od kurka głównego do urządzeń gazowych włącznie. Sprawdzenie szczelności powinno być przeprowadzone w instalacji gazowej wypełnionej paliwem gazowym i pod ciśnieniem roboczym gazu. W celu sprawdzenia szczelności instalacji gazowej należy dokonać miejscowej kontroli szczelności w miejscach montażu kurków, trójników, wszystkich połączeń gwintowanych, gazomierzy, poszczególnych elementów składowych urządzeń gazowych oraz reduktorów ciśnienia, jeżeli są montowane na przyłączach do budynków. Nieszczelności przewodów należy ustalić indywidualnymi przyrządami gazometrycznymi takimi jak: eksplozymetry, metanomierze lub wykrywacze gazu. Przyrządy te powinny posiadać aktualny atest dopuszczający je do wykrywania nieszczelności w instalacjach gazowych. Dokładność pomiaru przyrządu - ? 5% DGW (Dolna Granica Wybuchowości) lub 50 ppm CH4. W ofercie Wykonawca poda parametry przyrządu gazometrycznego, którym wykona przeglądy instalacji. W przypadku występowania nieszczelności należy instalację uszczelnić. Pod pojęciem uszczelnienia należy rozumieć usunięcie wszystkich nieszczelności wykrytych podczas kontroli instalacji. W ramach przeglądu należy określić stan techniczny głównych zaworów gazowych oraz skrzynek. Informację o złym stanie głównych zaworów gazowych należy wpisać do protokołu z przeglądu instalacji gazowej budynku i niezwłocznie przekazać do inspektora technicznego właściwego Oddziału Eksploatacji Budynków. Przy nieszczelnościach, których usunięcie wymaga całkowitej lub częściowej wymiany instalacji, a jednocześnie zagrażających bezpieczeństwu użytkowników Wykonawca odcina dopływ gazu na zaworze głównym, pod pionem, sekcyjnym lub przy liczniku, odnotowując powyższą informację w protokole przeglądu instalacji gazowej budynku lub lokalu oraz niezwłocznie powiadamia o zaistniałej sytuacji właściwy Oddział Eksploatacji Budynków (EB). Wykonawca wystawia stosowne zawiadomienie - wzór wg załącznika nr 6 do umowy i przekazuje do EB. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia gazowego, Wykonawca odcina dopływ gazu do urządzenia na zaworze i odnotowuje to w protokole przeglądu instalacji gazowej w lokalu. Ponadto Wykonawca wystawia stosowne zawiadomienie - wzór wg załącznika nr 6 do umowy, którego oryginał otrzymuje użytkownik, a kopie niezwłocznie przekazuje się do właściwego Oddziału Eksploatacji Budynków. Roboty uszczelniające, polegające na całkowitej lub częściowej wymianie instalacji nie są objęte zakresem przedmiotowym umowy. 4. Termin wykonania przeglądów Przeglądy instalacji gazowych objętych niniejsza ofertą winny być rozpoczęte zgodnie z umową, a zakończone 30.11.2014r. Przedmiot umowy wykonywany będzie w trzech cyklach. Każdy cykl rozliczeniowy kończy się 30 listopada danego roku, w którym realizowana jest usługa tj.: 1) pierwszy cykl rozliczeniowy do 30.11.2012r. 2) drugi cykl rozliczeniowy do 30.11.2013r. 3) trzeci cykl rozliczeniowy do 30.11.2014r. Przegląd budynku należy zakończyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni przed upływem 12 miesięcy od daty ostatniego przeglądu podanego w załącznikach jak wyżej. Wykaz budynków objętych przeglądem w właściwym Oddziale Eksploatacji budynków zawiera załącznik nr 2 do umowy. Po podpisaniu umowy i przed rozpoczęciem nowego cyklu Zamawiający przekaże Wykonawcy w tym w formie elektronicznej wykaz adresowy budynków zarządzanych przez właściwy Oddział Eksploatacji Budynków Wykonawca powiadomi z wyprzedzeniem 7 dniowym lokatorów poszczególnych budynków o planowanym terminie przeglądów tj. o dacie i godzinie przeglądu, poprzez wywieszenie w widocznym miejscu w budynkach informacji potwierdzonej przez właściwy dla danego terenu Oddział Eksploatacji Budynków. Oddział Eksploatacji Budynków zaopatrzy Wykonawcę w pismo upoważniające do prowadzenia robót, które Wykonawca będzie okazywał najemcom i właścicielom lokali. Podczas przeglądu pracownicy Wykonawcy wyposażeni będą w identyfikatory zawierające imię i nazwisko pracownika, stanowisko oraz nazwę firmy wykonującej przegląd. 5. Protokoły z przeglądów i odbiór robót Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przeglądów zgodnie z zakresem wynikającym z niniejszej specyfikacji oraz obowiązków umownych. Wyniki przeglądów należy spisać w protokołach i załącznikach do protokołów opracowanych przez Zamawiającego i załączonych do umowy: - Wzór protokołu dla całego budynku - załącznik nr 4 do umowy, - Wzór protokołu dla mieszkań- załącznik nr 5 do umowy, - Wzór zaświadczenia potwierdzającego odcięcie instalacji gazowej lub jej części z tytułu nieszczelności lub niesprawnego urządzenia - załącznik nr 6 do umowy, - Wzór protokołu potwierdzającego nie udostępnienie lokalu - załącznik nr 7 do umowy. Protokół dotyczący całego budynku można wystawić po przeglądzie 100% mieszkań i lokali użytkowych znajdujących się w kontrolowanym budynku. W celu skontrolowania wszystkich lokali, znajdujących się w budynku, Wykonawca podejmuje, co najmniej 3 próby dotarcia do lokali, potwierdzone przez właściwy EB. W przypadku braku możliwości skontrolowania lokalu z powodów niezależnych od Wykonawcy, stosowny dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do umowy potwierdza inspektor techniczny właściwego EB, po uprzednim powiadomieniu przez EB najemcy lokalu listem poleconym o konieczności przeprowadzenia przeglądu. Dokumentację z wykonanych przeglądów budynków, których termin przeglądu upływa w dacie zakończenia danego cyklu Wykonawca składa we właściwym Oddziale Eksploatacyjnym Budynków Zamawiającego do weryfikacji, załączając zestawienie zbiorcze wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do umowy. Weryfikacja następuje w terminie 7 dni roboczych od daty złożenia i polegać będzie na sprawdzeniu kompletności dokumentów przeglądowych wymaganych niniejszą specyfikacją i spełnieniu warunków umownych. Fakturowaniu podlegają czynności przeglądowe dla poszczególnych budynków jedynie w przypadku stwierdzenia wykonania pełnego zakresu przeglądów oraz kompletności dokumentacji przeglądowej dla poszczególnych budynków. W razie wystąpienia braków, płatność nastąpi po ich usunięciu i protokolarnym odbiorze w dacie upływu terminu kolejnego cyklu. Odbiór robót następuje komisyjnie poprzez spisanie protokołu odbioru usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 6. Zamówienie podzielone jest na 6 części. Część 1 - budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-1) - 74 budynki, ogólna ilość lokali 715 w tym lokali z instalacją skręcaną i mieszaną 619 oraz lokali z instalacją spawaną 96 Część 2 - budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-2) - 100 budynków, ogólna ilość lokali 984 w tym lokali z instalacją skręcaną i mieszaną 517 oraz lokali z instalacją spawaną 467 Część 3 - budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-3) - 150 budynków, ogólna ilość lokali 1302 w tym lokali z instalacją skręcaną i mieszaną 876 oraz lokali z instalacją spawaną 426 Część 4 - budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-4) - 110 budynków, ogólna ilość lokali 972 w tym lokali z instalacją skręcaną i mieszaną 724 oraz lokali z instalacją spawaną 248 Część 5 - budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-5) - 73 budynków, ogólna ilość lokali 572 w tym lokali z instalacją skręcaną i mieszaną 313 oraz lokali z instalacją spawaną 259 Część 6 - budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-6) - 55 budynków, ogólna ilość lokali 550 w tym lokali z instalacją skręcaną i mieszaną 446 oraz lokali z instalacją spawaną 104 Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.72.14.10 - Urządzenia gazownicze 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOMBB Marek Florek, ul. Hallera 32h/3, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48262,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27713,40

  • Oferta z najniższą ceną: 27713,40 / Oferta z najwyższą ceną: 39575,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOMBB Marek Florek, ul. Hallera 32h/3, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66420,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38139,84

  • Oferta z najniższą ceną: 38139,84 / Oferta z najwyższą ceną: 54464,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-3)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOMBB Marek Florek, ul. Hallera 32h/3, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87885,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50465,52

  • Oferta z najniższą ceną: 50465,52 / Oferta z najwyższą ceną: 72065,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-4)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOMBB Marek Florek, ul. Hallera 32h/3, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65610,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37674,72

  • Oferta z najniższą ceną: 37674,72 / Oferta z najwyższą ceną: 53800,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-5)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOMBB Marek Florek, ul. Hallera 32h/3, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38610,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22170,72

  • Oferta z najniższą ceną: 22170,72 / Oferta z najwyższą ceną: 31660,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Budynki administrowane przez Oddział Eksploatacji Budynków (EB-6)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FOMBB Marek Florek, ul. Hallera 32h/3, 40-321 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21318,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21318,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30442,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.