eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocin › Remont świetlicy wiejskiej w Rudawiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Ciechocin: Remont świetlicy wiejskiej w Rudawiu
Numer ogłoszenia: 182605 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciechocin , Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 77 81, faks 56 683 77 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Rudawiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w Rudawiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Roboty budowlane polegające na remoncie świetlicy wiejskiej w Rudawiu (powierzchnia zabudowy - 225 m2, kubatura - 839 m3, powierzchnia użytkowa 188 m2), których zakres obejmuje: a) spiżarnia - glazura na ścianach do wysokości 1,5 m; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; b) sala - demontaż sceny z zasypaniem garażu; demontaż obłożenia ścian; rozebranie pieca kaflowego; wykonanie nowej sceny na wysokości o 40 cm skróconej do 3 m; wykonanie podłogi z paneli o ścieralności klasy minimum 5; wykonanie wentylacji; wstawienie nowych drzwi; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; przebudowa instalacji elektrycznej, grzewczej i oświetleniowej; c) szatnia - wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; d) kuchnia - glazura na ścianach do wysokości 1,8 m; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; przebudowa instalacji elektrycznej, grzewczej i oświetleniowej; e) wejście - wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; pomalowanie drzwi; przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; f) garderoba - wydzielenie w obrębie sceny garderoby o wymiarach 2,0 m x 3,0 m; wstawienie drzwi; wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej; g) roboty zewnętrzne - zasypanie garażu; demontaż bram garażowych 2 sztuk; przełożenie pręta ściągającego w obrębie sceny; wymiana okien drewnianych na PCV (9 szt. 1,5 m x 1,5 m i 2 szt. 1,32 m x 0,8 m); ocieplenie budynku styropianem min. 10 cm (zalecane 12 cm); ułożenie tynku akrylowego typu baranek po uprzednim założeniu siatki na klej w kolorze wskazanym przez inwestora; wykonanie opaski betonowej szerokości 50 cm; wykonanie obróbek dachowych wraz z założeniem rynien i rur spustowych; przebudowa instalacji piorunochronnej. h) Organizację placu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 11 o SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. 2.2. Dostawę następującego wyposażenia: 1) Stoły - 8 szt.: - wymiary: 2,00m x 1,00m x 0,80m; - noga drewniana, kwadratowa, gładka 8cmx8cm; - blat z płyty meblowej; - oskrzynia drewniana; - wykończenie blatu obrzeżem z obłogi drewnianej grubości 2 mm; - kolor: sosna. 2) Krzesła - 120 szt.: - miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie; - metalowa, chromowana rama; - obicie z materiału łatwo zmywalnego typu skaj, w kolorze brązowym. Przedmiot wyposażenia wykonawca dostarczy na własny koszt i własnym środkiem transportu do budynku świetlicy wiejskiej w Rudawiu. Wymagany okres gwarancji na dostarczone wyposażenie wynosi 24 miesiące od dnia odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu wyposażenia przez zamawiającego, potwierdzonego protokółem odbioru podpisanym przez zamawiającego i wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Zadanie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca udokumentuje, że zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 200.000,00 zł. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Zadanie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Zadanie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Zadanie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie częściowe nr 1 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca wykażeże posiada zdolność kredytową lub własne środki finansowe w wysokości równej co najmniej 200.000,00 zł oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. Zadanie częściowe nr 2 - Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zadanie częściowe nr 1 - wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy; podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy projekt umowy; sporządzony na podstawie przedmiaru robót i podpisany kosztorys ofertowy. Zadanie częściowe nr 2 - wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy; wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy, podpisany przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocin.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ciechocin, Ciechocin 172, 87-408 Ciechocin, pokój nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane - remont.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane polegające na remoncie świetlicy wiejskiej w Rudawiu (powierzchnia zabudowy - 225 m2, kubatura - 839 m3, powierzchnia użytkowa 188 m2), których zakres obejmuje: a) spiżarnia - glazura na ścianach do wysokości 1,5 m; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; b) sala - demontaż sceny z zasypaniem garażu; demontaż obłożenia ścian; rozebranie pieca kaflowego; wykonanie nowej sceny na wysokości o 40 cm skróconej do 3 m; wykonanie podłogi z paneli o ścieralności klasy minimum 5; wykonanie wentylacji; wstawienie nowych drzwi; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; przebudowa instalacji elektrycznej, grzewczej i oświetleniowej; c) szatnia - wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; d) kuchnia - glazura na ścianach do wysokości 1,8 m; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; przebudowa instalacji elektrycznej, grzewczej i oświetleniowej; e) wejście - wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; pomalowanie drzwi; przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej; f) garderoba - wydzielenie w obrębie sceny garderoby o wymiarach 2,0 m x 3,0 m; wstawienie drzwi; wykonanie lamperii na wysokości 1,5 m z tynku żywicznego; wykonanie gładzi i pomalowanie ścian i sufitu farbami akrylowymi zmywalnymi; wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej; g) roboty zewnętrzne - zasypanie garażu; demontaż bram garażowych 2 sztuk; przełożenie pręta ściągającego w obrębie sceny; wymiana okien drewnianych na PCV (9 szt. 1,5 m x 1,5 m i 2 szt. 1,32 m x 0,8 m); ocieplenie budynku styropianem min. 10 cm (zalecane 12 cm); ułożenie tynku akrylowego typu baranek po uprzednim założeniu siatki na klej w kolorze wskazanym przez inwestora; wykonanie opaski betonowej szerokości 50 cm; wykonanie obróbek dachowych wraz z założeniem rynien i rur spustowych; przebudowa instalacji piorunochronnej. h) Organizację placu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 11 o SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ) oraz SIWZ. 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa następującego wyposażenia: 1) Stoły - 8 szt.: - wymiary: 2,00m x 1,00m x 0,80m; - noga drewniana, kwadratowa, gładka 8cmx8cm; - blat z płyty meblowej; - oskrzynia drewniana; - wykończenie blatu obrzeżem z obłogi drewnianej grubości 2 mm; - kolor: sosna. 2) Krzesła - 120 szt.: - miękkie, tapicerowane siedzisko i oparcie; - metalowa, chromowana rama; - obicie z materiału łatwo zmywalnego typu skaj, w kolorze brązowym. 2. Przedmiot wyposażenia wykonawca dostarczy na własny koszt i własnym środkiem transportu do budynku świetlicy wiejskiej w Rudawiu. 3. Wymagany okres gwarancji na dostarczone wyposażenie wynosi 24 miesiące od dnia odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu wyposażenia przez zamawiającego, potwierdzonego protokółem odbioru podpisanym przez zamawiającego i wykonawcę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.