eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wywozu nieczystości komunalno -bytowych przy ul. Kocjana 3 i ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Warszawa: Usługa wywozu nieczystości komunalno -bytowych przy ul. Kocjana 3 i ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 182578 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Warszawa-Bemowo, ul. Kocjana 3, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3286001, fax 022 3286050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpbemowo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości komunalno -bytowych przy ul. Kocjana 3 i ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości komunalno - bytowych z nieruchomości położonych na terenie Warszawy: kompleksu położonego przy ul. Kocjana 3 oraz nieruchomości Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanej przy ul. Marszałkowskiej 82. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) bezkaucyjne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników tj.: a) nieruchomość przy ul. Kocjana 3: - pojemnik przeznaczony na odpadowe opakowania z papieru i tektury oraz papier i tekturę nieopakowaniowe (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 3 szt.; - pojemnik przeznaczony na odpadowe opakowania ze szkła kolorowego (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 1 szt.; - pojemnik przeznaczony na odpadowe opakowania z metali, tworzyw sztucznych oraz wielomateriałowe (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 1 szt.; - pojemnik przeznaczony na łączne odpady niesegregowane (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 16 szt.; b)nieruchomość przy ul. Marszałkowskiej 82: - pojemnik przeznaczony na odpadowe opakowania z papieru i tektury oraz papier i tekturę nieopakowaniowe (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 2 szt.; - pojemnik przeznaczony na odpadowe opakowania ze szkła kolorowego (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 1 szt.; - pojemnik przeznaczony na odpadowe opakowania z metali, tworzyw sztucznych oraz wielomateriałowe (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 1 szt. - pojemnik przeznaczony na łączne odpady niesegregowane (na stałe oznaczone nazwą) o pojemności 1100 l. w ilości 2 szt. Wielkość zamówienia: 65 000,00 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający uzna, że wykonawca: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy. 2) posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej pięć usług; - usługi zostały wykonane należycie. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 PLN . 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, jeżeli z przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać, będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika Nr 2); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) aktualnego zezwolenia w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów (w związku z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 628 z późn. zm). 3) aktualnego zezwolenia w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (w związku z ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) lub umowy ze składowiskiem odpadów, aktualnej na dzień składania ofert wraz z oświadczeniem, że przed wygaśnięciem jej terminu obowiązywania Wykonawca przedstawi umowę na dalszy okres realizacji zamówienia. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz pięciu usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości (o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 PLN każda), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 75 000,00 PLN . 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1), 5), 6) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) natomiast, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 4) wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. 5.1. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1) i 3), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpbemowo.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Gospodarstwo Pomocnicze Warszawa - Bemowo, ul. Kocjana 3, 00-908 Warszawa, w pokoju nr 2 (sekretariat)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Gospodarstwo Pomocnicze Warszawa - Bemowo, ul. Kocjana 3, 00-908 Warszawa, w pokoju nr 2 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.