eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › W4/2011/CLO/14Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, instalację i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej część X w ramach projektu inwestycyjnego -Rozwój infrastruktury badawczej innowacyjnych technik i technologii przemysłu tekstylno-odzieżowego- akronim CLO-2IN-TEX, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w podziale na 14 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Łódź: W4/2011/CLO/14Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, instalację i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej część X w ramach projektu inwestycyjnego -Rozwój infrastruktury badawczej innowacyjnych technik i technologii przemysłu tekstylno-odzieżowego- akronim CLO-2IN-TEX, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w podziale na 14 zadań.
Numer ogłoszenia: 182533 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, faks 042 631 33 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W4/2011/CLO/14Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę, instalację i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej część X w ramach projektu inwestycyjnego -Rozwój infrastruktury badawczej innowacyjnych technik i technologii przemysłu tekstylno-odzieżowego- akronim CLO-2IN-TEX, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w podziale na 14 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa, instalacja i uruchomienie aparatury naukowo - badawczej część X w ramach projektu inwestycyjnego -Rozwój infrastruktury badawczej innowacyjnych technik i technologii przemysłu tekstylno-odzieżowego- akronim CLO-2IN-TEX, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w podziale na 14 zadań. Zadanie 1. Stanowisko do badań udarowych metodą Drop Tower Zadanie 2. Grubościomierz do badania włóknin Zadanie 3. Monitoring warunków klimatycznych w pomieszczeniach laboratorium akredytowanego. Zadanie 4. Pikoamperomierz Zadanie 5. Wykonanie obiegu zamkniętego wody wraz z układem chłodzącym do komory wielkogabarytowej Zadanie 6. Oprogramowania do obróbki danych 3D otrzymanych w wyniku skanowania przy użyciu skanera NX-16 firmy TC2 Zadanie 7. Przyrząd do pomiaru komfortu pododzieżowego, temperatury i wilgotności w pracowni badań użytkowych odzieży Zadanie 8. Sonometr Zadanie 9. Laminarka do obwodów drukowanych Zadanie 10. Elementy doposażenia komory klimatycznej UD150C Zadanie 11. Elementy doposażenia do generatora arbitralnego AWG7052 Zadanie 12. Miernik pola magnetycznego Zadanie 13. System klimatyzacji wraz z montażem i uruchomieniem Zadanie 14. Dodatkowy modułu do wzorca ciśnienia RPM4-BASE PRESSURE MONITOR.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.40.00.00-9, 31.72.00.00-9, 51.00.00.00-9, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia nie spełnia zgodnie z przedstawionymi dokumentami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. zmiany stawki podatku VAT; zmiany numeru katalogowego produktu/materiału przy zachowaniu jego parametrów; zmiany przedmiotowej - produkt/materiał zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak produktu-materiału z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu/materiału zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;. Zmiany, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. Obowiązuje forma pisemna wprowadzenia zmian w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WTMiWT PŁ ul. Zeromskiego 116 90-924 Łódź Dziekanat p. 230.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 10:00, miejsce: WTMiWT PŁ ul. Zeromskiego 116 90-924 Łódź Dziekanat p. 230.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt inwestycyjny -Rozwój infrastruktury badawczej innowacyjnych technik i technologii przemysłu tekstylno-odzieżowego- akronim CLO-2IN-TEX, współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - 85%, fundusz państwa-15%.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Stanowisko do badań udarowych metoda Drop Tower.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na konstrukcji, budowie, montaż i uruchomieniu kompleksowego stanowiska pomiarowego do udarnych badań odzieży i ochron przeciwuderzeniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Grubościomierz do badania włóknin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na dostawie, montażu i uruchomieniu grubościomierza do badania grubości włóknin, tkanin i dzianin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Monitoring warunków klimatycznych w pomieszczeniach laboratorium akredytowanego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i sprawdzenie monitoringu warunków klimatycznych w pomieszczeniach pomieszczeniach laboratorium akredytowanego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Pikoamperomierz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na dostawie, montażu i uruchomieniu pikoamperomierza wykorzystanego do dokładnych pomiarów bardzo małych prądów i dużych rezystancji materiałów (półprzewodzących, dielektrycznych) np. wyrobów polimerowych takich jak folie, włókniny, dzianiny tkaniny, kompozyty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5. Wykonanie obiegu zamkniętego wody wraz z układem chłodzącym do komory wielkogabarytowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na dostawie, instalacji i uruchomieniu nowego powietrznego skraplacza instalacji chłodniczej, spełniającego wymogi techniczno-jakościowe klimatycznej komory wielkogabarytowej typu WK26 20-50 określone przez producenta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6. Oprogramowania do obróbki danych 3D otrzymanych w wyniku skanowania przy użyciu skanera NX-16 firmy TC2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na dostawa, instalacja, uruchomienie oprogramowania do obróbki danych 3D otrzymanych w wyniku skanowania przy użyciu skanera NX-16 firmy TC2 oraz przeprowadzenia szkolenia z obsługi programu dla min 3 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Przyrząd do pomiaru komfortu pododzieżowego, temperatury i wilgotności w pracowni badań użytkowych odzieży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd wyposażony w 3 sondy temperatury i wilgotności o dokładności (?1,5% RH, ?0,3K) 4 wejścia dla sondy w stacji dokującej, zakres pracy: -wilgotność 0 ÷ 100 %rh, -temperatura 30 ÷ 70 °C, -z baterią alkaliczną -10 ÷ 50 °C, -z baterią litową -30 ÷ 70 °C, -zakres pomiarowy w zależności od rodzaju sondy z baterią alkaliczną 100 ÷ 200 °C,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Sonometr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie pozwalające na przeprowadzenie badań poziomu hałasu w halach produkcyjnych itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9. Laminarka do obwodów drukowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laminarka umożliwiająca naniesienie na płytkę drukowaną PCB foli światłoczułej (Thin Film) oraz soldermaski. Urządzenie do wytwarzania obwodów drukowanych prototypowych urządzeń elektronicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie10. Elementy doposażenia komory klimatycznej UD150C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie komory klimatycznej UD150C ma stanowić: I. Sprężarka o niskim poziomie hałasu i dużej wydajności II. Instalacja doprowadzająca azot techniczny do komory klimatycznej III. Układ elektroniczny informujący o ustaleniu się wskazań parametrów komory IV. Półki do komory V. Przepusty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11. Elementy doposażenia do generatora arbitralnego AWG7052.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzmacniacz mocy szerokopasmowy zwiększa moc generowaną z generatora arbitralnego. Antena szerokopasmowa pozwala na nadawanie i odbiór sygnału radiowego w szerokim zakresie częstotliwości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie12. Miernik pola magnetycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputerowy system do badania statycznych właściwości magnetycznych tekstylnych kompozytów magnetycznie twardych winien spełniać następujące wymagania: Przyrząd musi zapewnić wytwarzanie i pomiar natężenia pola magnetycznego o wartości maksymalnej nie mniejszej niż ?1600kAm oraz pomiar indukcji magnetycznej o wartości maksymalnej nie mniejszej niż 3T, dla próbki walcowej w postaci strumienia kompozytowych włókien magnetycznych o wymiarach: długość próbki 10 lub 20 mm, średnica próbki 10 lub 20 mm,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13. System klimatyzacji wraz z montażem i uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System klimatyzacji zapewni odpowiedni warunki do badań elementów tekstylnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.Dodatkowy moduł do wzorca ciśnienia RPM4-BASE PRESSURE MONITOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dodatkowego modułu stanowić będzie uzupełnienie do wzorca ciśnienia RPM4-BASE PRESSURE MONITOR. Moduł ten rozszerzy możliwości przyrządu o pomiar niskich wartości ciśnienia względem ciśnienia atmosferycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.