eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Utrzymanie w stałej sprawności systemu elektro-energetycznego w obiektach zlokalizowanych na terenie Katowic i Chorzowa należacych do Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, poprzez oględziny, konserwacje i przeglądy oraz naprawy bieżące ur

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Katowice: Utrzymanie w stałej sprawności systemu elektro-energetycznego w obiektach zlokalizowanych na terenie Katowic i Chorzowa należacych do Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, poprzez oględziny, konserwacje i przeglądy oraz naprawy bieżące urządzeń, instalacji i sieci
Numer ogłoszenia: 182533 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, ul. Leopolda 31, 40-189 Katowice, woj. śląskie, tel. 032/2007-501, 2007-500, fax 032 2007701, 2007704.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w stałej sprawności systemu elektro-energetycznego w obiektach zlokalizowanych na terenie Katowic i Chorzowa należacych do Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, poprzez oględziny, konserwacje i przeglądy oraz naprawy bieżące urządzeń, instalacji i sieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w stałej sprawności systemu elektro-energetycznego w obiektach zlokalizowanych na terenie Katowic i Chorzowa należacych do Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, poprzez oględziny, konserwacje i przeglądy oraz naprawy bieżące urządzeń, instalacji i sieci.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1. ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt 3, 4, 5, 6. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnego sprzętu oraz personelu zatrudnionego na umowę o pracę do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt. 11. 2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.3 ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentu z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 PLN, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, o którym mowa w rozdziale V pkt. 2 2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.4 ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt. 7, 8, 9. 2.5 Zamawiający wymaga aby należność za przedmiot zamówienia była regulowana w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik 1 do Specyfikacji. Ocena spełnienia warunków od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie załączonych dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział V SIWZ: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 2. Dokument z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 PLN, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. - dokument 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokument 4. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza 2-krotną wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - uchwała wspólników, lub umowa spółki). - dokument 5. W przypadku spółek cywilnych należy załączyć aktualną umowę spółki cywilnej. - dokument 6. Oświadczenie -załącznik nr 2 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokument 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - dokument 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dokument 10. Polisę na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokument 11. Wykaz posiadanego sprzętu i wyposażenia technicznego - dokument Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. Wszystkie załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emag.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, ul Leopolda 31, 40-189 Katowice Sekcja Zakupów - pok 39 tel (032)- 2007 551 fax (032)- 2007 705, e-mail: s.kania@emag.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Elektryfikacji i Automatyzacji Górnictwa EMAG, ul Leopolda 31, 40-189 Katowice, Kancelaria - pok 40.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.