eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Realizacja programu dostosowawczego Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzanska 109

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Łódź: Realizacja programu dostosowawczego Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzanska 109
Numer ogłoszenia: 182488 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Tatrzańska", ul. Tatrzańska 109, 93-279 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6435859, 6435001, fax 042 6435001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programu dostosowawczego Miejskiej Przychodni Tatrzańska 93-279 Łódź, ul.Tatrzanska 109.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są następujące zadania : 1 - Prace modernizacyjno - dostosowawcze sanitariatów na 3 kondygnacjach. 2 - Wykończenie ścian w pomieszczeniach diagnostycznych (laboratorium, RTG, USG) i pomieszczeniach zabiegowych (gabinet zabiegowy, punkt szczepień, gabinety stomatologiczne, gabinety laryngologiczne, gabinety okulistyczne) materiałami umożliwiającymi ich mycie i dezynfekcję. 3 - Wymiana lub likwidacja drzwi wahadłowych w traktach komunikacyjnych - w zależności od ich usytuowania. Zakres prac obejmuje w szczególności: PRACE ROZBIÓRKOWE (zgodnie z rysunkami) -skuć tynki pod glazurę do wysokości 2,0m, -zdemontować grzejniki na czas układania glazury, -zdemontować nieużytkowane podłączenia wodno kanalizacyjne pomieszczenia nr : 1,2, 10, 11,12,13, 14,17,19,20,21, 23, 29,30,31,32,34,35,36,37,38,39,41, 42,44,48,49, 53,54, 55, 56,57,58, 59,60, 62, 64, 65, 66, 67, 70, 72, 73, -zdemontować starą terakotę i przygotować podłoże betonowe pod nową terakotę pomieszczenia nr : 2, 10, 20,21, 34, 35, 36, 42, 48, 55, 58, 72, 73, -wyburzyć ścianki działowe murowane z cegły gr. 12cm zgodnie z oznaczeniem w części graficznej opracowania wraz z uzupełnieniem posadzek i tynków pomieszczenia nr: 2,10, 12,18, 20,21,23,34,35,36,38,39,40,41,42,43, 48,50,51,54, 55,58, 66,68, 72,73, -powiększyć otwór do wymiaru 90 x 200cm , wykuć gniazda pod nadproża dł. 1,20cm pomieszczenia nr: 1, 10, 20, 21,24, 30,34, 41, 42,44,49, 50,51, 54, 58, 66, -w ściankach istniejących wykuć otwór na drzwi o wymiarach 0,90 x 2,00m uwzględniając osadzenie nadproża L 19 dł. 1,20 m i lokalizację gniazd elektrycznych pomieszczenia nr : 20, 23, 25, 31, 35, 36, 63, 72,73, -zdemontować ścianki drewniane pomieszczenia nr : 26, 52,53, -zdemontować umywalki i sedesy w wc pomieszczenia nr: 2,20,21,34, 35, 36, 48, 54, 55, 58, 72,73, - wykuć ścianki działowe z cegły gr. 12 cm wraz z demontażem drzwi wahadłowych pomieszczenia nr : 22, 71. PRACE ADAPTACYJNE I BUDOWLANE (zgodnie z rysunkami) - wykonać nowe ścianki działowe z cegły dziurawki gr. 12cm o wysokości 3,00m, w przedsionkach i 2,00m w kabinach wc, - zamurować otwory drzwiowe cegłą gr. 12 cm , dwustronnie tynkowane, - uzupełnić tynki i posadzki w miejscach wykutych ścianek, - wykonać glazurę na oznaczonych w projekcie ścianach do wys. 2,0m, -wykonać izolacje przeciwwilgociowe pod posadzki z terakoty, - wykonać nowe podkłady betonowe ze spadkiem do kratki ściekowej, -wykonać posadzki z terakoty w wc, - zamontować drzwi do kabin wc ( z otworami ) z PCV - 90 x 200cm (z ościeżami )pomieszczenia nr: 2, 10, 20, 21, 34, 35, 36, 42, 48, 55, 58, 72, 73, -zamontować drzwi łazienkowe z PCV - 90 x 200cm (z ościeżami ) pomieszczenia nr : 2, 10, 20, 21, 34, 35, 36, 42, 48, 55, 58, 72, 73, -montaż sedesów, umywalek, kratek wentylacyjnych pomieszczenia nr : 2, 10, 20,21,34, 35, 36, 42, 48, 55, 58, 72, 73, - wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej pomieszczenia nr : 2, 10, 20,21, 34, 35, 36, 42, 48, 55, 58, 72, 73, -wymiana instalacji elektrycznej pomieszczenia nr : 2, 10, 20,21, 34, 35, 36, 42, 48, 55, 58, 72, 73, -zamontować drzwi z PCV - 90 x 200cm (z ościeżami ) pomieszczenia nr: 22, 23, 25, 27, 31, 71, 50, 51, 53, 63 - drzwi mogą być użyte z istniejących zasobów ( demontaż) , wymagają jednak nowej ościeżnicy. W pomieszczeniach zabiegowych i diagnostycznych, gdzie zakładana jest glazura należy: - wymienić osprzęt elektryczny: kontakty, gniazda wtykowe, kable i tp. -wymienić osprzęt sanitarny: umywalki, zlewy, baterie, syfony itp. Wymienione wyżej prace należy traktować jako koszty własne Inwestora. Ponadto: W pomieszczeniu nr 49 ( RTG ) wykonać tynk barytowy na ścianach nowomurowanych (zamurowane otwory drzwiowe od strony kabin). Drzwi do kabin - z osłoną , barytową Obwodowo w pomieszczeniach gdzie zakładana jest glazura a na posadzkach jest PCV podciąć paski PCV ok. 5 cm, pod cokoliki do glazury. Posadzki po wyburzonych ściankach uzupełnić płytkami PCV Wszystkie pomieszczenia gdzie zakładana jest glazura do wys. 2,0 m powinny mieć malowane ściany ( wysokość 1,0m ) i sufity. PRACE ADAPTACYJNE ELEKTRYCZNE (zgodnie z rysunkami): - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej w przebudowywanych pomieszczeniach, - demontaż wewnętrznych linii zasilających, - demontaż tabliczek zabezpieczeniowo rozdzielczych, - demontaż oprzewodowania pomieszczeń, - montaż opraw oświetlenia podstawowego i awaryjnego - ewakuacyjnego, - montaż gniazd wtykowych ogólnego i technologicznego przeznaczenia, - montaż wspomagania wentylacji, - montaż instalacji uziemiająco -wyrównawczej. PRACE ADAPTACYJNE WODNO - KANALIZACYJNE (zgodnie z rysunkami) - przebudowa instalacji wod-kan wg opracowań branżowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, oznacza to również określenie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy, a zastosowanie tego materiału wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 02.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych (Dz . U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2. Spełnią dodatkowe wymogi wskazane w SIWZ, 3. Złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie i oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty - spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Kompletna oferta musi zawierać: a)Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ - sporządzony na podstawie Kosztorysu - Załącznik nr 1a do niniejszej SIWZ (który również należy załączyć do oferty) b)przedmiary robót - Kosztorysy nakładcze Załącznik nr 7 (które również należy załączyć do oferty). (Zamawiający informuje, że przedmiary nie mają charakteru wiążącego, są tylko dokumentem pomocniczym, a Wykonawcy mają prawo dokonać zmian wykraczających poza przedmiar). c)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, d)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. f)Podpisany wzór umowy (z zaparafowaniem każdej strony) stanowiący Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ . g)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). h)Wykaz wykonanych zamówień o podobnym charakterze - Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ zgodnie z zapisami pkt 8.3 SIWZ, min. 1 zamówienie oraz referencje min.1 dla wymienionej(ych) w wykazie zamówień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - referencje ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. i) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.:kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej,kierownika robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej, Należy załączyć dokument uprawnień oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby samorządu j)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z zapisami pkt 8.5 SIWZ. k)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, l)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego, m)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, n)Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakiej te dokumenty mogą być składane zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1)pkt III.1. l, m, n) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt III.1.k) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt III.o.1.a i c oraz w pkt III.o.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt. III.o.1.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt III.o.3 niniejszej SIWZ znajdują odpowiednie zastosowanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mptatrzanska.lekarz.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać nieodpł w siedz. Zam. od pon do piąt w godz 9.00 - 15.00 pokój nr 116c I piętro. Na pis. wniosek Wyk SIWZ może zostać przes pocztą ( w tym wypadku Wyk ponosi koszty przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 15:00, miejsce: MP Tatrzańska 93 - 279 Łódź, ul. Tatrzańska 109. I piętro pok. 114 - sekretariat, od poniedziałku do piątku w godz.9.00-15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.