Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Szczecin: Wymiana stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia: 182455 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Warszawie, Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą w Szczecinie, ul. Wojska Polskiego 117, 70-483 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4224868, fax 0-91 4224868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.schr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie oraz dostarczenie zamówionych okien do siedziby Zamawiającego (rysunek techniczny zapotrzebowanych okien stanowi załącznik nr 6). 2. Demontaż starych okien wraz z utylizacją. 3. Montaż w siedzibie Zamawiającego zamówionych okien wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi: a) zamocowanie okien w otworach okiennych metodami przyjętymi dla danego typu okien; b) wypełnienie wykonane za pomocą pianki samorozprężającej (poliuretanowej); c) usunięcie nadmiaru pianki wraz z obróbką tynkarską. 4. Prace wykończeniowe polegające na pomalowaniu ścian wokół okien.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Oferenta.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunkiem uczestnictwa jest złożenie następujących załączników: a) załącznik nr 1 - formularz ofertowy; b) załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 oraz nie podleganiu wykluczeniu na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych; c) załącznik nr 3 - informacje o Wykonawcy; d) kosztorys szczegółowy oferty do przedmiaru robót (załącznik nr 4). 2. Przedłożenie wypisu bądź kserokopii wypisu (potwierdzonej za zgodność z oryginałem) z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz oświadczenia o nie zaleganiu z opłatam podatków w Urzędzie Skarbowym i braku zaległości w płaceniu składek ZUS. 3. Jeżeli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców- dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia wraz z oświadczeniem o gotowości współpracy. Ponadto podwykonawca winien wykazać (składając stosowne oświadczenie), że dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.schr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Szczecinie Al. Wojska Polskiego 117 70-483 Szczecin tel./fax. (091) 422 48 68 e-mail: szczecin@schr.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć osobiści w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 40) lub przesłać na adres: Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Szczecinie Al. Wojska Polskiego 117 70-483 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.