eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy czapek i kapeluszy (11 części zamówienia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-28

Warszawa: Dostawy czapek i kapeluszy (11 części zamówienia)
Numer ogłoszenia: 18243 - 2008; data zamieszczenia: 28.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700, fax (+48)(0-prefix-22) 3149900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy czapek i kapeluszy (11 części zamówienia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy czapek i kapeluszy (11 części zamówienia), tj.: 1) 450 szt. czapek garnizonowych chorążego i podoficera Marynarki Wojennej - nr DTT 403A/MON; 2) 250 szt. czapek garnizonowych letnich chorążego i podoficera Marynarki Wojennej - nr DTT 404A/MON; 3) 45 szt. czapek garnizonowych oficera młodszego Marynarki Wojennej - nr DTT 403A/MON; 4) 120 szt. czapek letnich pracownika ochrony - nr DTT 423/MON; 5) 30 szt. czapek rogatywek oficera młodszego - nr DTT 407C/MON; 6) 250 szt. czapek rogatywek podoficera - nr DTT 407A/MON; 7) 1 563 szt. kapeluszy polowych tropikalnych w kamuflażu pustynnym - nr DTT 402P/MON; 8) 6 187 szt. kapeluszy polowych tropikalnych wzór 93 - nr DTT 402/MON; 9) 1 000 szt. czapek futrzanych Marynarki Wojennej - nr DTT 419/MON; 10) 2 594 szt. czapek futrzanych oficerskich Wojsk Lądowych - nr DTT 414/MON; 11) 2 500 szt. czapek futrzanych Wojsk Lądowych - nr DTT 411/MON

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki Oryginalny kod CPV: 18.44.10.00 - Kapelusze Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.10.00 - Kapelusze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadia dla poszczególnych części zamówienia wynoszą: 1) Czapka garnizonowa chorążego i podoficera Marynarki Wojennej - 1 150,00 PLN 2) Czapka garnizonowa letnia chorążego i podoficera Marynarki Wojennej - 650,00 PLN 3) Czapka garnizonowa oficera młodszego Marynarki Wojennej - 116,00 PLN 4) Czapka letnia pracownika ochrony - 39,00 PLN 5) Czapka rogatywka oficera młodszego - 104,00 PLN 6) czapka rogatywka podoficera - 900,00 PLN 7) Kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym - 1 000,00 PLN 8) Kapelusz polowy tropikalny wzór 93 - 4 500,00 PLN 9) Czapka futrzana Marynarki Wojennej - 400,00 PLN 10) Czapka futrzana oficerska Wojsk Lądowych - 2 000,00 PLN 11) Czapka futrzana Wojsk Lądowych - 1 500,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy i w SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa w sekcji III 2) pkt 1. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy, wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu, a oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego zostanie uznana, zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenie i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 3. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie wymienione w pkt 1 ppkt 1 składane jest w oryginale. Kopie pełnomocnictw muszą być potwierdzone przez osoby/ podmioty udzielające takiego pełnomocnictwa; 2) wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu); 3) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 6. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy a ofertę uzna się za odrzuconą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO ul. Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:30, miejsce: AGENCJA MIENIA WOJSKOWEGO ul. Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: 1/M/MON/ZZŚM/PN/ZO/2008

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czapka garnizonowa chorążego i podoficera Marynarki Wojennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 450 szt. - wadium - 1 150,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Czapka garnizonowa letnia chorążego i podoficera Marynarki Wojennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 250 szt. - wadium - 650,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czapka garnizonowa oficera młodszego Marynarki Wojennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 45 szt. - wadium - 116,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czapka letnia pracownika ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 120 szt. - wadium - 39,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Czapka rogatywka oficera młodszego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 30 szt. - wadium - 104,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czapka rogatywka podoficera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 250 szt. - wadium - 900,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kapelusz polowy tropikalny w kamuflażu pustynnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 563 szt. - wadium - 1 000,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kapelusz polowy tropikalny wzór 93.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 187 szt. - wadium - 4 500,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Czapka futrzana Marynarki Wojennej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 000 szt. - wadium - 400,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Czapka futrzana oficerska Wojsk Lądowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 594 szt. - wadium - 2 000,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Czapka futrzana Wojsk Lądowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 500 szt. - wadium - 1 500,00 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.