eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-17

Nakło nad Notecią: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Numer ogłoszenia: 182433 - 2016; data zamieszczenia: 17.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163949 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Robót Publicznych, ul. Młyńska 22, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 386 08 61, faks 52 386 08 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW NA TERENIE GMINY NAKŁO NAD NOTECIĄ W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa: dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów i odwóz po zajęciach lekcyjnych na terenie gminy Nakło nad Notecią w roku szkolnym 2016/2017. CPV 60.17.00.00. Poza regularnymi dowozami dzieci do szkół, pojazdy Wykonawcy wykorzystywane będą na przewozy na zajęcia pływania na basenie, zawody sportowe itp. wg potrzeb, zgodnie z określoną stawką kilometrową, bez kosztów dodatkowych. 2. Do wykonania przedmiotu zamówienia przewiduje się: a) 2 autobusy z min. 50 miejscami siedzącymi, b) 2 autobusy z min. 40 miejscami siedzącymi, c) 3 busy z min. 15 miejscami siedzącymi. 3.Wykaz tras stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4.Szczegółowe godziny i trasy dowożenia w poszczególne dni tygodnia ustalone będą przez Zamawiającego w porozumieniu ze szkołami, w harmonogramach dostosowanych do rozkładu zajęć lekcyjnych i zajęć na basenie, i przekazane Wykonawcy. Harmonogram przewozów podlega zmianom wynikającym z planu organizacyjnego roku szkolnego. 5.Długość trasy może ulec zmianie wynikającej z dostosowania przewozów do planów lekcyjnych uczniów. 6.Wykonawca wykonuje przewozy autobusami i busami na określonej trasie z liczbą miejsc siedzących, zapewniających bezpieczny przewóz dzieci. 7.Zamawiający finansuje przewóz dzieci zgodnie z trasami przejazdu autobusów i busów wynikających z harmonogramów. Ilość kilometrów obejmuje przewozy od siedzib szkół do miejscowości zamieszkania uczniów i z powrotem oraz ze szkoły na basen i z powrotem. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu pojazdów Wykonawcy do miejsca rozpoczynającego trasę, a także z miejsca kończącego trasę na bazę. 8.Podstawą wystawienia i zapłacenia faktury będzie potwierdzona przez poszczególne szkoły realizacja dowozów wraz z zestawieniem przebytych kilometrów oraz karty drogowe z wykonywanych przewozów zawierające datę przejazdu, godzinę przejazdu, numer rejestracyjny pojazdu, trasę przejazdu, odległość w kilometrach oraz potwierdzenie przez opiekuna na danej trasie i podpisane przez Wykonawcę. Rozliczenie usługi dowozu do szkół i dowozu na zajęcia basenowe odbywać się będzie odrębnymi fakturami. Przyjmuje się miesięczny cykl rozliczeniowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Osobowy Usługi Remontowo - Budowlane Paweł Barczykowski, Paterek ul. Okrężna 38, 89-100 Paterek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 297225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 271500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 271500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 271500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.