eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi numer sprawy ZDiT.NZ.3320-85/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Łódź: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi numer sprawy ZDiT.NZ.3320-85/08
Numer ogłoszenia: 182428 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi numer sprawy ZDiT.NZ.3320-85/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych na drogach publicznych na terenie Miasta Łodzi. Zakres rzeczowy zamówienia: Prace prowadzone będą na 9 odcinkach dróg na terenie Miasta Łodzi. Zakres prac obejmie frezowanie nawierzchni łącznie na pow. ok. 70.532,97 m2 i wykonanie w większości przypadków warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej. Zakres prac obejmuje, także odtworzenie oznakowania poziomego oraz regulację armatury wod. - kan.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę: część 1 - 20.000,00 zł, część 2 - 8.000,00 zł, część 3 - 40.000,00 zł, część 4 - 7.000.00 zł, część 5 - 20.000,00 zł, część 6 - 8.000,00 zł, część 7 - 4.000,00 zł, część 8 - 9.000,00 zł, część 9 - 10.000,00 zł. Wykonawca winien wnieśc wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy. 2. Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 2-3 Ustawy. Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Potencjał ekonomiczny: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 100.000,00 PLN. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z kwotą określoną powyżej. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2.2. Potencjał kadrowy: - dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (t.j. DZ. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. 2.3. Potencjał techniczny: Dysponuje, co najmniej wyszczególnionymi w tabeli poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Lp. Wykaz narzędzi i urządzeń Wymagana liczba jednostek 1. Wytwórnią mas bitumicznych o wydajności co najmniej 60 Mg/h, zlokalizowaną w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania.* - 1 szt. 2. Frezarką do nawierzchni bitumicznej o szer. co najmniej 2,0 m - 1 szt. 3. Układarką masy bitumicznej o szer. rozkładania co najmniej 6,0 m - 1 szt. 4. Samochodem samowyładowczym z przykryciem do przewożenia mas bitumicznych o ładowności co najmniej 10 Mg. - 3 szt. 5. Walcem wibracyjnym stalowym - 2 szt. 6. Walcem ogumionym - 1 szt. 7. Skrapiarką do emulsji asfaltowej - 1 szt. 8. Piłą do cięcia nawierzchni bitumicznych - 1 szt. - jako formę dysponowania Zamawiający dopuszcza posiadanie przez Wykonawcę umowy dostawy masy bitumicznej. W przypadku składania oferty na więcej niż dwie części zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje wytwórnią o której mowa w pkt 1 powyżej, o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h, - dysponuje sprzętem, o którym mowa w pkt 2-8 powyżej w ilości dwa razy większej. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na frezowaniu i wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości, co najmniej 300.000,00 PLN (brutto) każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.2., 2.3. i 2.4. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu określone w pkt. 1: 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: ­- w pkt 1.2, 1.3. i 1.4 - musi złożyć każdy Wykonawca, ­- w pkt 1.1 - musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt. 2.: Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku z tym, że aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien przedłożyć każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2.1. Potencjał ekonomiczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.2. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykaz osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu uprawnień budowlanych oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. - Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 6. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. * Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 7. * Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa do udzielenia z wolnej ręki zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) Ustawy PZP. 2) Termin wykonania zamówienia: Część 1- 9 - od daty przekazania terenu robót do dnia 31 października 2008 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Szczecińskiej na odc. od ul. Gruntowej do granic miasta Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Szczecińskiej na odc. od ul. Gruntowej do granic miasta Łodzi. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2a) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Okólnej na odc. od ul. Aksamitnej do ul. Bursztynowej, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Okólnej na odc. od ul. Aksamitnej do ul. Bursztynowej, w Łodzi. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2b) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Puszkina na odc. od ul. Dąbrowskiego do ul. Dostawczej, w Łodzi - dwie strony..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Puszkina na odc. od ul. Dąbrowskiego do ul. Dostawczej, w Łodzi - dwie strony. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2c) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Kolumny na odc. od ul. Rzgowskiej do posesji Kolumny 65, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Kolumny na odc. od ul. Rzgowskiej do posesji Kolumny 65, w Łodzi. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2d) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni Al. Wyszyńskiego na odc. od ul. Retkińskiej do Al. Waltera Janke - jezdnia południowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni Al. Wyszyńskiego na odc. od ul. Retkińskiej do Al. Waltera Janke - jezdnia południowa Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2e) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Wróblewskiego między przejazdami kolejowymi, odcinek od ul. Maratońskiej do ul. Łaskiej, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Wróblewskiego między przejazdami kolejowymi, odcinek od ul. Maratońskiej do ul. Łaskiej, w Łodzi. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2f) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Traugutta na odc. od ul. Piotrkowskiej do ul. Sienkiewicza, w Łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Traugutta na odc. od ul. Piotrkowskiej do ul. Sienkiewicza, w Łodzi. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2g) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Kopcińskiego na odc. od wiaduktu kolejowego do ul. Narutowicza, w Łodzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni na ul. Kopcińskiego na odc. od wiaduktu kolejowego do ul. Narutowicza, w Łodzi Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2h) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni Al. Piłsudskiego na odc. od ul. Kopcińskiego do ul. Wodnej, w Łodzi - str. północna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu nawierzchni Al. Piłsudskiego na odc. od ul. Kopcińskiego do ul. Wodnej, w Łodzi - str. północna. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w formularzu cenowym (Formularz nr 2i) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.