eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Ograniczenie niskiej emisji w Poleskim Parku Narodowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Urszulin: Ograniczenie niskiej emisji w Poleskim Parku Narodowym
Numer ogłoszenia: 182388 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poleski Park Narodowy w Urszulinie , ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 0-82 5713071, faks 0-82 5713003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ograniczenie niskiej emisji w Poleskim Parku Narodowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1. - Ocieplenie ścian budynków styropianem z wykonaniem elewacji - w 7 budynkach, Pakiet nr 2. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż bram garażowych - w 8 budynkach, Pakiet nr 3. - Wymiana pieców centralnego ogrzewania wraz z buforami ciepła oraz montaż kompletnych instalacji solarnych - w 9 budynkach, Pakiet nr 4. - Ocieplenie poddaszy dachowych oraz wykonanie nowego poszycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej - w 5 budynkach, Pakiet nr 5. - Ocieplenie ścian oraz stropodachu styropianem laminowanym - w 1 budynku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości - 15 000,00 zł PLN, a w przypadku ofert częściowych odpowiednio: Pakiet nr 1 - Ocieplenie ścian budynków styropianem z wykonaniem elewacji - 4500,00 zł, Pakiet nr 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż bram garażowych - 2000,00 zł, Pakiet nr 3 - Wymiana pieców centralnego ogrzewania wraz z buforami ciepła oraz montaż kompletnych instalacji solarnych 2500,00 zł, Pakiet nr 4 - Ocieplenie poddaszy dachowych oraz wykonanie nowego poszycia dachowego z blachy trapezowej powlekanej - 2500,00 zł, Pakiet nr 5 -Ocieplenie ścian oraz stropodachu styropianem laminowanym - 3500,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazanie się robotami budowlanymi wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o wartości nie mniejszej niż 60% wartości netto oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uzyskanie przychodu za ostatni rok obrotowy (a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres) na podstawie rachunku zysków i strat pozycja przychód netto ze sprzedaż produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - o wartości nie mniejszej niż 100 % wartości netto oferty - za rok obrotowy 2009, z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 1 rok

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także zmian postanowień umowy, przedmiotem których jest cena lub termin wykonania zamówienia. Zmiana postanowień umowy dotycząca ceny nastąpi na podstawie prowadzonego przez Zamawiającego stałego monitoringu rynkowego. Zmiana postanowień umowy dotycząca terminu realizacji zamówienia, nastąpi gdy stan realizacji zamówienia, najpóźniej na dwa miesiące przed upływem terminu, w którym świadczenie Wykonawcy winno zostać spełnione, będzie niższy niż 50 % ogólnej wartości świadczenia, która została określona w umowie. Zmiana umowy wyrażać się będzie w: a) uzgodnionym przez Strony obniżeniu wysokości świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany na podstawie zawartej umowy będzie Zamawiający, b) uzgodnionym przez Strony wydłużeniu czasu, w którym Wykonawca obowiązany będzie wykonać zamówienie. Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian do umowy, o których mowa powyżej będzie wyrażenie zgody zarówno przez Wykonawcę jak i Zamawiającego. Zmiana umowy dokonana zostanie na podstawie przeprowadzonych przez Strony umowy negocjacji, w ramach których ustalona zostanie nowa treść postanowień umowy, na mocy których określone zostały wysokość świadczenia pieniężnego, do spełnienia którego zobowiązany jest Zamawiający, lub termin spełnienia przez Wykonawcę świadczenia. W przypadku wystąpienia opisanych powyżej okoliczności, zarówno Zamawiający jak i Wykonawca uprawnieni będą do wezwania drugiej ze Stron do podjęcia negocjacji. Wezwania do podjęcia negocjacji dokonuje się w formie pisemnego oświadczenia, skierowanego do drugiej ze Stron umowy, w którym określone zostaną zakres i treść proponowanych zmian, jak również sugerowany termin przeprowadzenia negocjacji. Otrzymanie przez którąkolwiek ze Stron wezwania do podjęcia negocjacji nie stanowi o obowiązku przystąpienia do negocjacji. Po przeprowadzeniu negocjacji, gdy Strony dojdą do porozumienia co kwestii, które były przedmiotem negocjacji, zawierany jest w formie pisemnej aneks do umowy zawierający poczynione ustalenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poleskipn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Poleski Park Narodowy ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - OCIEPLENIE ŚCIAN BUDYNKÓW STYROPIANEM Z WYKONANIEM ELEWACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie ścian styropianem o gr.12 oraz 6 cm z wykonaniem tynków mineralnych, baranek 2 mm, wraz z malowaniem farbami silikonowymi. - 1202 m2. Izolacje ścian fundamentowych, - 236 m2. Wykonanie opasek przy budynkach z kostki brukowej - 234 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ MONTAŻ BRAM GARAŻOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okienno drzwiowej okna PCV od zewnątrz kolor dąb, drzwi wejściowe do budynków fabrycznie wykończone docieplone - 247,07 m2. Wymiana bram garażowych na bramy uchylne - 11,3 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.25-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - WYMIANA PIECÓW CENTRALNEGO OGRZEWANIA WRAZ Z BUFORAMI CIEPŁA ORAZ MONTAŻ KOMPLETNYCH INSTALACJI SOLARNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana kotłów centralnego ogrzewania na kotły zagazowujące drewno o mocy 25 kW wraz z pompą obiegową - 5 szt. Montaż buforów ( zbiorników akumulacji ciepła) z kotłami centralnego ogrzewania - 7 szt. Montaż kompletnych instalacji solarnych - 73,6 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - OCIEPLENIE PODDASZY DACHOWYCH ORAZ WYKONANIE NOWEGO POSZYCIA DACHOWEGO Z BLACHY TRAPEZOWEJ POWLEKANEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie podaszy dachowych wełną mineralną - 570 m2. Rozebranie poszycia dachowego wykonanego z blachy trapezowej powlekanej T-18 nadającej się do użytku wraz z łatami oraz orynnowaniem i obróbkami blacharskimi - 825m2. Wykonanie wiatro-izolacji na dachach wraz z łaceniem i ponowym montażem blachy pochodzącej z odzysku, montażem nowych obróbek oraz orynnowaniem - 642m2. Wykonanie nowego poszycia dachu z blachy trapezowej powlekanej z montażem wiatro-izolacji, obróbkami i orynnowaniem - 183 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.14.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH ORAZ STROPODACHU STYROPIANEM LAMINOWANYM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie ścian styropianem o gr.15 cm z wykonaniem tynków mineralnych, baranek 2 mm, oraz malowaniem farbami silikonowymi. - 590 m2. Izolacje ścian fundamentowych, - 45,5 m2. Wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej - 72 m2. Ocieplenie stropodachu styropianem laminowanym o gr.15 cm wraz z niezbędnymi obróbkami oraz orynnowaniem - 560 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.