Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-09
Gdańsk: Sukcesywna dostawa materiałów malarsko-budowlanych i jednorazowa dostawa narzędzi na potrzeby Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 182380 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów malarsko-budowlanych i jednorazowa dostawa narzędzi na potrzeby Politechniki Gdańskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów malarsko-budowlanych i jednorazowa dostawa narzędzi na potrzeby Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: Część 1: materiały malarsko-budowlane Część 2: narzędzia dopuszczając możliwość składania ofert na poszczególne części przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: Część 1: materiały malarsko-budowlane 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych) Część 2: narzędzia 550,00 zł (pięćset pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
część 1 - materiały malarsko-budowlane 1. Zmiany umowy mogą być dokonane tylko za zgodą obu stron. 2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: a) zmiany terminu Termin zakończenia przedmiotu umowy ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku: - wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającej realizację dostawy w terminie określonym w umowie. W okoliczności wyżej wymienionej Strony ustalają nowy termin umowny, z tym że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. b) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy. Realizacja przez Zamawiającego mniejszych ilości materiałów malarsko-budowlanych niż wymienione w załączniku nr 5.1 do specyfikacji nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu umowy nastąpi jednocześnie z proporcjonalnym zmniejszeniem wartości umowy. c) Zmiany materiału Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany artykułu wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. d) zmiany stawki VAT Cena Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. e) zmiany miejsca dostaw Po zakończeniu budowy magazynu chemicznego PG mieszczącego się przy ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Zamawiający wskaże Wykonawcy dodatkowe miejsce realizacji dostaw. Przewidywany termin zakończenia budowy: październik 2013 r. część 2 - narzędzia 1. Zmiany umowy mogą być dokonane tylko za zgodą obu stron. 2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: a) zmiany terminu Termin zakończenia przedmiotu umowy ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku: - wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającej realizację dostawy w terminie określonym w umowie W okoliczności wyżej wymienionej Strony ustalają nowy termin umowny, z tym że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. b) Zmiany narzędzia wskazanego w ofercie Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany artykułu wskazanego w ofercie Wykonawcy na artykuł o wyższej jakości w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. c) zmiany stawki VAT Cena Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
Gdańsk 80-233, ul. G. Narutowicza 11/12,
budynek Gmachu Głównego skrzydło B, II piętro, pokój 207,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2013 godzina 10:45, miejsce: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych Gdańsk 80-233, ul. G. Narutowicza 11/12, budynek Gmachu Głównego skrzydło B, II piętro, pokój 207,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały malarsko-budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - formularz rzeczowo-cenowy na dostawę materiałów malarsko-budowlanych, stanowiący załącznik nr 5.1 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.81.00.00-2, 19.52.00.00-7, 24.45.70.00-2, 24.91.00.00-6, 39.22.42.00-0, 39.22.42.19-3, 44.11.10.00-1, 44.11.12.00-3, 44.11.18.00-9, 44.17.10.00-9, 44.31.64.00-2, 44.81.00.00-1, 44.81.21.00-6, 44.82.00.00-4, 44.83.00.00-7, 44.92.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - formularz rzeczowo-cenowy na dostawę narzędzi, stanowiący załącznik nr 5.2 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.32.00-3, 44.51.12.00-7, 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ZAKUP BEZGOTÓWKOWY BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ E10 I OLEJU NAPĘDOWEGO DLA ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY POLICJI W GDAŃSKU NA STACJACH TYPU MARINA W TRÓJMIEŚCIE
- Dostawa insulin dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Dostawa ekranu pneumatycznego z projektorem i akcesoriami
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Drugim Urzędzie Skarbowym w Gdańsku oraz Urzędzie Skarbowym w Chojnicach - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych do Magazynu Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.