eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontu lokali mieszkalnych (lokali tymczasowych, socjalnych i zamiennych) w podziale na siedemnaście (17) części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-11

Łódź: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych (lokali tymczasowych, socjalnych i zamiennych) w podziale na siedemnaście (17) części
Numer ogłoszenia: 18235 - 2015; data zamieszczenia: 11.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych (lokali tymczasowych, socjalnych i zamiennych) w podziale na siedemnaście (17) części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie remontu lokali mieszkalnych (tymczasowych, socjalnych i zamiennych) w podziale na siedemnaście (17) części, położonych w Łodzi, przy: ul. Kongresowa 54 m. 8 - Część I - lokal tymczasowy ul. Szenwalda 23 m. 7 - lokal tymczasowy ul. Zjednoczenia 22 m. 5 - lokal tymczasowy ul. Sosnowa 14 m. 32 - Część II - lokal socjalny ul. Łomżyńska 24 m. 19 - lokal socjalny ul. Przybyszewskiego 58 m. 20A - Część III - lokal socjalny ul. Słowiańska 22 m. 3 - lokal socjalny ul. Łączna 32 m. 16 - lokal socjalny ul. Orkana 5 m. 7 - Część IV - lokal socjalny ul. Mazurska 6 m. 19 - lokal socjalny ul. Pabianicka 20 m. 21 - Część V - lokal socjalny ul. Wójtowska 22 m. 4 - Część VI - lokal socjalny ul. Rzgowska 15 m. 22 - lokal socjalny ul. Rentowna 17 m. 2 - lokal socjalny ul. Warneńczyka 16 m. 3 - lokal socjalny ul. Felsztyńskiego 3 m. 4 - Część VII - lokal socjalny ul. Felsztyńskiego 3 m. 3 - lokal socjalny ul. Korzeniowskiego 25 m. 3 - lokal socjalny ul. Zuchów 6 m. 13/14 - Część VIII - lokal socjalny ul. Plażowa 10 m. 7 - lokal socjalny ul. Deotymy 5 m. 38 - Część IX - lokal zamienny ul. Kołowa 11 m. 6 - Część X - lokal zamienny ul. Kruczkowskiego 7 m. 40 - Część XI - lokal zamienny ul. Piotrkowska 278 m. 15 - Część XII - lokal zamienny ul. Przybyszewskiego 30 m. 4 - Część XIII - lokal zamienny ul. Obywatelska 15 m. 1 - Część XIV - lokal zamienny ul. Pabianicka 210 m. 37 - Część XV - lokal zamienny ul. Astronautów 15 m. 14A - Część XVI - lokal zamienny ul. Wiwulskiego 13 m. 17 - lokal zamienny ul. Rzgowska 49 m. 26 - Część XVII - lokal zamienny ul. Paderewskiego 39 m. 70A - lokal zamienny, polegających na wykonaniu prac budowlanych, wymianie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz wymianie urządzeń gazowych z próbą na ciśnienie, nadto wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i innymi robotami wykończeniowymi. Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w kosztorysach nakładczych oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR). Część I postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Kongresowa 54 m. 8 lokal tymczasowy, ul. Szenwalda 23 m. 7 lokal tymczasowy, ul. Zjednoczenia 22 m. 5 lokal tymczasowy - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 9.1 -9.3. Część II postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Sosnowa 14 m. 32 lokal socjalny, ul. Łomżyńska 24 m. 19 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 10.1 -10.2. Część III postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Przybyszewskiego 58 m. 20A lokal socjalny, ul. Słowiańska 22 m. 3 - lokal socjalny, ul. Łączna 32 m. 16 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 11.1 -11.3. Część IV postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Orkana 5 m. 7 lokal socjalny, ul. Mazurska 6 m. 19 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 12.1 -12.2. Część V postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Pabianicka 20 m. 21 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysu nakładczego - zał. nr 13. Część VI postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Wójtowska 22 m. 4 lokal socjalny, ul. Rzgowska 15 m. 22 - lokal socjalny, ul. Rentowna 17 m. 2 - lokal socjalny, ul. Warneńczyka 16 m. 3 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 14.1-14.4. Część VII postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Felsztyńskiego 3 m. 4 lokal socjalny, ul. Felsztyńskiego 3 m. 3 lokal socjalny, ul. Korzeniowskiego 25 m. 3 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 15.1-15.3. Część VIII postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Zuchów 6 m. 13/14 lokal socjalny, ul. Plażowa 10 m. 7 lokal socjalny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8 i kosztorysy nakładcze - zał. nr 16.1-16.2. Część IX postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Deotymy 5 m. 38 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 17. Część X postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Kołowa 11 m. 6 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 18. Część XI postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Kruczkowskiego 7 m. 40 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 19. Część XII postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Piotrkowska 278 m. 15 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 20. Część XIII postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Przybyszewskiego 30 m. 4 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 21. Część XIV postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Obywatelska 15 m. 1 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 22. Część XV postępowania: Remont lokalu mieszkalnego położonego w Łodzi, przy: ul. Pabianicka 210 m. 37 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysu nakładczego - zał. nr 23. Część XVI postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Astronautów 15 m. 14A lokal zamienny, ul. Wiwulskiego 13 m. 17 lokal zamienny - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysy nakładcze - zał. nr 24.1-24.2. Część XVII postępowania: Remont lokali mieszkalnych położonych w Łodzi, przy: ul. Rzgowska 49 m. 26 lokal zamienny, ul. Paderewskiego 39 m. 70A - zakres prac wynika z ust. 3.1. oraz zał. do SIWZ w postaci Specyfikacji Technicznej - zał. nr 8A i kosztorysy nakładcze - zał. nr 25.1 -25.2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na dowolnie wybrane przez Wykonawcę części postępowania. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na wybrany lokal w części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie, terminowo i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia o porównywalnej wartości jak cena składanej oferty dla wybranej/ych części postępowania. Za robotę budowlaną podobną do objętej niniejszym postępowaniem Zamawiający uznaje wykonanie remontu lokalu, który obejmował wykonanie prac budowlanych, prac instalacyjnych sanitarnych i gazowych oraz prac elektrycznych. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku wymaga w tym zakresie tylko oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadały uprawnienia w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym - 1 osoba - oraz co najmniej 2 osoby - w zawodach: ogólnobudowlanych; instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba - oraz co najmniej 1 osoba - w zawodzie monter instalacji elektrycznych; instalacyjnym w zakresie sieci, instalacji wod-kan i instalacji gazowej - 1 osoba - oraz co najmniej 1 osoba - w zawodzie monter instalacji sanitarnych, c.o., gazowych. W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca powinien przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 do SIWZ; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności, że posiadają aktualną przynależność do izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) - zał. nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia wskazanego warunku Wykonawca przedstawia polisę wraz z dowodem jej opłacenia lub inny dokument w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzający objęcie ochroną ubezpieczeniową. W przypadku braku dowodu opłacenia polisy OC Wykonawca składa oświadczenie, w którym potwierdza, iż przedłożona przez niego polisa OC jest ważna i została opłacona - wg stanu na dzień składania ofert. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys/y ofertowe uproszczone

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne tylko w granicach unormowania przepisu art. 144 ustawy P.z.p.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź - Górna, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.