Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Radom: Opracowanie inwentaryzacji architektonicznej, inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i c.w., instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z dostosowaniem wszystkich elementów opracowania do obecnych wymagań techniczno-użytkowych związanych z pomieszczeniami biurowymi w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga ul. Jagiellońska 15 w Warszawie oraz opracowanie projektu instalacji sygnalizacji napadu.
Numer ogłoszenia: 182357 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, fax 0-48 381-01-71.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://izba-skarbowa.waw.pl/Index.htm?main_office=1&office=32&menu=36&sub1=&sub2=&sub3=&sub4=&sub5=&
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie inwentaryzacji architektonicznej, inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i c.w., instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z dostosowaniem wszystkich elementów opracowania do obecnych wymagań techniczno-użytkowych związanych z pomieszczeniami biurowymi w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga ul. Jagiellońska 15 w Warszawie oraz opracowanie projektu instalacji sygnalizacji napadu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji architektonicznej, inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania i c.w., instalacji klimatyzacji i wentylacji wraz z dostosowaniem wszystkich elementów opracowania do obecnych wymagań techniczno-użytkowych związanych z pomieszczeniami biurowymi w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga ul. Jagiellońska 15 w Warszawie oraz opracowanie projektu instalacji sygnalizacji napadu. Wymogi związane z bezpieczeństwem pożarowym obiektu zostaną przekazane przez Zamawiającego. 2.Zamówienie obejmuje wykonanie opracowanie inwentaryzacji wraz z dostosowaniem wszystkich elementów opracowania do obecnych wymagań techniczno-użytkowych związanych z pomieszczeniami biurowymi w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Warszawa Praga ul. Jagiellońska 15 w Warszawie oraz opracowanie projektu instalacji sygnalizacji napadu: a) inwentaryzacji architektonicznej b) inwentaryzacji instalacji wewnętrznych wodno-kanalizacyjnych c) inwentaryzacji instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania i c.w. d) inwentaryzacji instalacji elektrycznych światła i siły e) projektu instalacji sygnalizacji napadu f) inwentaryzacji instalacji klimatyzacji i wentylacji g) wykonanie projektów wykonawczych dla robót dostosowawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dostosowawczych oraz sygnalizacji napadu. Projekty te winny mieć wszelkie niezbędne uzgodnienia z rzeczoznawcami oraz przez nich podpisane. h) wykonanie przedmiarów robót dostosowawczych i sygnalizacji napadu i) wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla robót dostosowawczych i sygnalizacji napadu j) wykonanie inwentaryzacji istniejących instalacji budynku będących przedmiotem zamówienia wraz ze sporządzeniem wszelkich niezbędnych do wykonania niniejszego zlecenia ekspertyz, audytów, opinii, itp. k) w przypadku szczególnym zgodnie z życzeniami Zamawiającego odbiór przedmiotu zamówienia może być poprzedzony opinią specjalisty. W przypadku stwierdzenia istotnych wad w dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia koszty opinii ponosi Wykonawca.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.23.21.20 - Usługi projektowania systemów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.12.00 - Usługi projektowania systemów grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.23.10 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f) złożą oświadczenie, że w ramach ceny ofertowej zapewnią nadzór autorski w trakcie prowadzenia robót dostosowawczych i sygnalizacji napadu. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych dokumentów według formuły spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o udział w postępowaniu o zamówienie publiczne w celu potwierdzenia, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie § 24 ustawy muszą złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne potwierdzone podpisami osób upoważnionych, c) oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami potwierdzone podpisami osób upoważnionych, d) formularz oferty - Załącznik nr 1 e) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i 44 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 f) zaświadczenie oraz kserokopie uprawnień projektowych w branży konstrukcyjnej, architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - ważne na dzień składania oferty - Załącznik nr 3 g) oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku - Załącznik nr 4 h) oświadczenie, że w ramach ceny ofertowej Wykonawca zapewni nadzór autorski w trakcie prowadzenia robót dostosowawczych i sygnalizacji napadu - Załącznik nr 5 i) zaakceptowane ogólne założenia umowy - Załącznik nr 6 j) oświadczenie o zgodności zapisów zawartych w załącznikach - Załącznik nr 7 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca, któremu Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia powinien posiadać odpowiednie uprawnienia (jeśli takie uprawnienia są wymagane). 3.Zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały należycie wykonane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://izba-skarbowa.waw.pl/Index.htm?main_office=1&office=32&menu=36&sub1=&sub2=&sub3=&sub4=&sub5=&
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa-Praga ul. Jagiellońska 15, pokój nr 107 oraz Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie ul. Toruńska 3, 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 13:00, miejsce: 1.Ofertę należy przesłać przez posłańca lub osobiście / w nieprzejrzystym opakowaniu / w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Skarbowy Warszawa-Praga ul. Jagiellońska 15, pok. nr 107.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.11.2007.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- P-25/2024: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Dostawa energii elektrycznej dla PSSE w Radomiu 2024r.
- "Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Zaprojektowanie i budowa placu zabaw na terenie Kompleksu Sportowo - Rekreacyjnego ul. Żwirki i Wigury 45 w Mikołowie (projekt i budowa)
- Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.