eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych (ul. Hubala) w m. Ciasna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Ciasna: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych (ul. Hubala) w m. Ciasna
Numer ogłoszenia: 182356 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, fax 034 3535105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych (ul. Hubala) w m. Ciasna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ul. Hubala w m. Ciasna, na długości 3040 mb, - rozebranie przepustów z rur betonowych Ø 50 cm - 8 mb - wykonanie nowych przepustów z rur betonowych Ø 80 cm - 8 mb - korytowanie drogi na głębokości 20 cm, i powierzchni 300 m2 - korytowanie poboczy na głębokość 20 cm i powierzchni 500 m2 - korytowanie wjazdów na głębokość 20 cm, i powierzchni 100 m2 - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża z kruszywa łamanego do łącznej grubości przekroju po uwałowaniu 20 cm na powierzchni 12295,40 m2, kamień z kruszyw łamanych (niesort 0/63mm) ubijany warstwami. - odwóz ziemi - 180 m3 na odległość do 3 km. - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy gr. ścinania 20 cm 4560 m2 - profilowanie i utwardzenie poboczy z użyciem kruszywa łamanego przy gr. 10cm po uwałowaniu (niesort 0-31,5mm) na powierzchni 4560 m2. - wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej asfaltowej gr. 4 cm (warstwa ścieralna)- 12196m2 .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,- zł Wadium można wnieść w pieniądzu, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25 poz. 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824). Wadium w postaci pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Nr 97 8457 0008 2012 0300 0231 0002. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od daty otwarcia ofert. Termin wpłaty wadium do dnia 27.08.2008r. do godz. 12.00 Jeżeli wadium wpłacone jest przelewem na konto Urzędu, należy do ofert dołączyć dowód przelewu lub okazać go komisji przetargowej przed otwarciem..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania w postaci wykonanych robót drogowych w zakresie których wchodziło ułożenie podbudowy wraz z nakładką z asfaltobetonu wartości minimum 100 000 zł. na każde zadanie. 3) wykażą się dysponowaniem osobą kierownika budowy w branży drogowej 4) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 5) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny oferty. 7) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym, 8) załączą kosztorys ofertowy na przedmiotowe zadanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, b) oświadczenie o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne oraz nie podlega i nie podlegał procedurze karnej związanej z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznych. (zał. nr 3), c) oświadczenie o wykonaniu w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania w postaci wykonanych robót sieciowych wartości minimum 100 000 zł na każde zadanie, d) umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, e) informację o osobie, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz z załączeniem uprawnień kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert, f) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, oraz o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań w zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ. (zał. nr 4), g) aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w wysokości minimum ceny ofertowej, h) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_ciasna

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy w Ciasnej ul. Nowa 1 a, I piętro, sala Nr 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.