eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2014) aparatury medycznej, sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Gdynia: Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2014) aparatury medycznej, sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 182351 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2014) aparatury medycznej, sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2014) aparatury medycznej, sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych: 1) tonometr bezdotykowy, 2) narzędzia do progenii, 3) kardiomonitor, 4) łóżka szpitalne wraz z szafkami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.51.10-7, 33.16.90.00-2, 33.19.21.20-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości, ustalonej odrębnie dla każdego z pakietów: Grupa 1 - 830,00 zł Grupa 2 - 470,00 zł Grupa 3 - 1.390,00 zł Grupa 4 - 750,00 zł 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank NORDEA POLSKA SA 06 1440 1101 0000 0000 1722 8285 z podaniem tytułu wadium - przetarg znak: SW/ZP/251/N/47/2014 - DO - dostawa aparatury medycznej, sprzętu oraz narzędzi chirurgicznych. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, wykonawcy składają wraz z ofertą: 1) Powiadomienie/zgłoszenie/wpis do Urzędu Rejestracji produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych. 2) Certyfikat/deklaracja zgodności oferowanego wyrobu medycznego. 3) Karty katalogowe pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy; 2) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 3) warunków płatności; 4) zmiany nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta wyrób/produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych bud. gospodarczy pok. nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tonometr bezkontaktowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tonometr bezkontaktowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia do progenii wielorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do progenii wielorazowego użytku 1. Kleszcze naczyniowe Pean, delikatne, zagięte, dł. 16,5 cm - 2 szt. 2. Ssak Yasagril, dł. części roboczej 150 mm, śr.2,5mm, 150mm/dł.17 cm -1 szt. 3. Końcówka odsysająca Nuboer, śr. 6mm, końcówka okragła, dł. 21cm -1 szt. 4. Ssak Yasagril, dł. części roboczej 150 mm, śr.1,5mm, 150mm/dł.17 cm -1 szt. 5. Drut kostny, stalowy, miękki, śr. 0,4 mm, rolka a 10 m. -1 szt. 6. Dłuto kostne-osteom Lambotte-Mini, szer.6 mm, dł. 17cm - 1 szt. 7. Młotek kostny Cottle, płaszczyzna wypukła,śr.30 mm/300g, dł. 19 cm -1 szt. 8. Podważka do okostnej, 3,5 mm, dł. 18 cm -1 szt. 9. Odgryzacz kostny Luer, średnio zagięty, dł. 14,5 cm -1 szt. 10. Podważka do przegrody nosowej Freer, 5/5 mm, ostro/tępa, dł. 18 cm -1 szt. 11. Rozwieracz ust Denhart, dł. 13 cm -1 szt. 12. Osteotom Obwegeser, 8 mm, zag.dł. 23 cm -1 szt. 13. Zgłębnik zamienny, fig. EXG 9, 17,5 cm -1 szt. 14. Retraktor gałązkowy Obwegwser,75x11/15 mm, dł. 24 cm -1 szt. 15. Osteotom Obwegeser, 11 mm, zag.dł. 23 cm -1 szt. 16. Retraktor Obwegwser, zag. w górę 67x15 mm, dł. 23,5 cm -1 szt. 17. Retraktor do tkanek miękkich Obwegwser, zag. W dół, 15x66 mm, dł. 23,5cm/Dental/Oral i Level 22 cm -1 szt. 18. Podważka Obwegeser, 9 mm, zag. dł. 18 cm -1 szt. 19. Retraktor kanałowy Obwegeser, 9 mm, dł. 16 cm -2 szt. 20. Podważka Obwegeser, 6 mm, dł. 18 cm -1 szt. 21. Retraktor podbródkowy Obwegeser z podziałką, 8 mm, dł. 19 cm -1 szt. 22. Podważka Obwegeser, 7 mm, dł. 18 cm -1 szt. 23. Podważka Obwegeser, 11 mm, dł. 18 cm -1 szt. 24. Podważka Obwegeser, 6 mm, dł. 21 cm -1 szt. 25. Osteotom do przegrody Obwegeser z podziałką, 8 mm, dł. 19 cm -1 szt. 26. Osteotom Obwegeser, rączka z tworzywa, 12 mm, dł. 22,5 cm, ostrze długie smukłe -1 szt. 27. Osteotom Obwegeser, rączka z tworzywa, 16 mm, dł. 22,5 cm, ostrze długie smukłe -1 szt. 28. Osteotom Obwegeser, 8mm, sprężyste ostrze, dł. 21 cm -1 szt. 29. Osteotom Obwegeser, 11 mm, sprężyste ostrze, dł. 21 cm -1 szt. 30. Osteotom Dunn-Dautrey, 4 mm, dł. 16,5 cm -1 szt. 31. Osteotom Dunn-Dautrey, 6 mm, dł. 17 cm -1 szt. 32. Osteotom Dunn-Dautrey, 6 mm, zagięty, dł. 17 cm -1 szt. 33. Osteotom Dunn-Dautrey, 6 mm, zagięty, dł. 17 cm -1 szt. 34. Osteotom Bauer, 6 mm, prosty, dł.20,5 cm -1 szt. 35. Kleszczyki odlinowujące Tesser, dł. 17 cm -1 szt. 36. Hak Obwegeser, podbródkowy, dł. 16,5 cm -1 szt. 37. Separator Smith, prawy 9 mm/dł. 18,5 cm -1 szt. 38. Separator Smith, lewy 9 mm/dł. 18,5 cm -1 szt. 39. Separator gałązkowy Smith, dł. 23,5 cm -1 szt. 40. Hak dziobiasty Hargis 1x2 z., z łańcuszkiem, dł. 19 cm -1 szt. 41. Osteotom do przegrody nosowej Terry, dł. 19 cm -1 szt. 42. Szpatłka do języka wielokrotnego użytku BRUENINGS, ze stali nierdzewnej, 19/15 mm, dł. 19 cm -1 szt. 43. Skrobaczka do okostnej Lambotte, szer. 10 mm, dł. 21,5 cm -1 szt. 44. Podważka Obwegeser, dł. 20,5 cm -1 szt. 45. Elewator okostnowy Krenkel, zagięty, dł. 24,5 cm -1 szt. 46. Hak do ran Volkmann, ostry, 1 z., rękojeść płaska, ażur, dł. 21,5 cm -1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Łóżka szpitalne z szafkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka szpitalne z szafkami - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.