Ogłoszenie z dnia 2007-10-03
Serock: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 182340 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku, ul. Nasielska 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827358, fax 022 7827358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie I: - Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, posypywanie jezdni mieszanką piaskowo - solną (materiał Wykonawcy) na całej szerokości i długości, wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1 - Wymagania sprzętowe: min. 1 nośnik samochodowy z pługiem typu ciężkiego oraz piaskarką o pojemności około 4 m3, Zadanie II: - Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, posypywanie jezdni interwencyjnie mieszanką piaskowo - solną (materiał Wykonawcy) na odcinkach pozwalających zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego (skrzyżowania, niebezpieczne zakręty, przystanki komunikacji publicznej, wzniesienia, itp.), wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1 - Wymagania sprzętowe: min. 2 pojazdy samochodowe z pługami lub 2 ciągniki rolnicze z pługami oraz min. 1 piaskarka na samochód lub doczepiana do ciągnika, Zadanie III: - Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, posypywanie jezdni interwencyjnie mieszanką piaskowo - solną (materiał Wykonawcy) na odcinkach pozwalających zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego (skrzyżowania, niebezpieczne zakręty, przystanki komunikacji publicznej, wzniesienia, itp.), wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1 - Wymagania sprzętowe: min. 2 pojazdy samochodowe z pługami lub 2 ciągniki rolnicze z pługami oraz min. 1 piaskarka na samochód lub doczepiana do ciągnika, Zadanie IV: - Zakres prac: odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną (materiał Wykonawcy) chodników na terenie Miasta i Gminy Serock na całej szerokości, wykaz chodników do odśnieżania - załącznik nr 1, - Wymagania sprzętowe: min. 1 ciągnik typu lekkiego o rozstawie kół max. 110 cm, 1 pług do odśnieżania typu lekkiego o szerokości do 1,45 m, 1 piaskarka typu lekkiego, zawieszana o pojemności około 0,35 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 25 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - zał. nr 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość. 5. Parafowany formularz umowy - załącznik nr 5 6. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca - załącznik nr 6, wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów jakimi dysponuje Wykonawca oraz z ważnymi badaniami technicznymi. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia tych kserokopii za zgodność z oryginałem. Wymagane jest dysponowanie sprzętem opisanym w punkcie 3 siwz. 7. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem robót - załącznik nr 7. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: - wszystkie dokumenty, oświadczenia informacje wymienione w punkcie 9 składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem wymienionych w punkcie 9 ppkt. 2-3, które składane jest przez każdego z partnerów z osobna, - pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Dokumentu wymienione w ppkt. 3 i 6 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku, ul. Nasielska 21, 05-140 Serock.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 13:30, miejsce: Komunalny Zakład Budżetowy w Serocku ul. Nasielska 21, 05-140 Serock pok. nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2007/2008..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: - Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, posypywanie jezdni mieszanką piaskowo - solną (materiał Wykonawcy) na całej szerokości i długości, wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1 - Wymagania sprzętowe: min. 1 nośnik samochodowy z pługiem typu ciężkiego oraz piaskarką o pojemności około 4 m3,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2007/2008..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II: - Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, posypywanie jezdni interwencyjnie mieszanką piaskowo - solną (materiał Wykonawcy) na odcinkach pozwalających zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego (skrzyżowania, niebezpieczne zakręty, przystanki komunikacji publicznej, wzniesienia, itp.), wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1 - Wymagania sprzętowe: min. 2 pojazdy samochodowe z pługami lub 2 ciągniki rolnicze z pługami oraz min. 1 piaskarka na samochód lub doczepiana do ciągnika,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2007/2008..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III: - Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości, posypywanie jezdni interwencyjnie mieszanką piaskowo - solną (materiał Wykonawcy) na odcinkach pozwalających zachowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego (skrzyżowania, niebezpieczne zakręty, przystanki komunikacji publicznej, wzniesienia, itp.), wykaz dróg do odśnieżania - załącznik nr 1 - Wymagania sprzętowe: min. 2 pojazdy samochodowe z pługami lub 2 ciągniki rolnicze z pługami oraz min. 1 piaskarka na samochód lub doczepiana do ciągnika,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2007/2008..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV: - Zakres prac: odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo-solną (materiał Wykonawcy) chodników na terenie Miasta i Gminy Serock na całej szerokości, wykaz chodników do odśnieżania - załącznik nr 1, - Wymagania sprzętowe: min. 1 ciągnik typu lekkiego o rozstawie kół max. 110 cm, 1 pług do odśnieżania typu lekkiego o szerokości do 1,45 m, 1 piaskarka typu lekkiego, zawieszana o pojemności około 0,35 m3..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.