eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa mebli na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-03

Kraków: Dostawa mebli na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 182336 - 2007; data zamieszczenia: 03.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6161230, fax 012 6161217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawierają załączniki nr 1 i 2 do wzoru umowy. Zaoferowany towar musi być zgodny z opisem zamówienia w każdym punkcie wyszczególnionym w ww. załącznikach do umowy. Wszystkie oferowane meble muszą być nowe. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany z materiałów, które posiadają aktualne dokumenty do stosowania oraz dopuszczenia do obrotu towarowego na materiały: dla płyty meblowej - atest higieniczny dla tkaniny obiciowej - atest trudno-zapalności lub jedno z poniższych: świadectwo, certyfikat, protokół z badań trudnozapalności - próby na niedopałek papierosa, dla krzeseł i foteli - atest wytrzymałościowy lub jedno z poniższych: świadectwo, certyfikat, protokół z badań wytrzymałościowych. Zamawiający przed wykonaniem mebli nietypowych dokona pomiaru z natury w budynkach UMK oraz ustali ich kolorystykę. Na oferowany towar musi być udzielona gwarancja: a) na krzesła (pkt 4-7 załącznika nr 1 do umowy) - minimum 1 rok b) na pozostałe meble biurowe - minimum 2 lata Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, będący Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 1.800 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy; oraz wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2 A do SIWZ), albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2 B do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia), 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa Plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, osoba do kontaktów: Dorota Turska-Graba, pokój 324..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu(parter), stanowisko nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oprócz dokumentów określonych w pkt. II sekcji III.2) ogłoszenia wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1. Kserokopie aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania oraz dopuszczenia do obrotu towarowego na materiały: dla płyty meblowej - atest higieniczny dla tkaniny obiciowej - atest trudno-zapalności lub jedno z poniższych: świadectwo, certyfikat, protokół z badań trudnozapalności - próby na niedopałek papierosa, dla krzeseł i foteli - atest wytrzymałościowy lub jedno z poniższych: świadectwo, certyfikat, protokół z badań wytrzymałościowych; 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 3. Załącznik nr 1 i 2 do umowy wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16/10/2007 o godz. 10:00 w sali Portretowej w budynku Urzędu Miasta Krakowa przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.