Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Warszawa: Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej Szpitala Bielańskiego (ZP-04/2010)
Numer ogłoszenia: 18231 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5690247, faks 022 8341820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla remontowanego Oddziału Chirurgii Ogólnej Szpitala Bielańskiego (ZP-04/2010).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na 41 pakietów. PAKIET 1 - łóżka i szafki przyłóżkowe (43 szt. i 43 szt.), PAKIET 2 - lampy bakteriobójcze, przepływowe (78 szt.), PAKIET 3 - negatoskopy (2 szt.), PAKIET 4 - lampy zabiegowe mobilne (2 szt.), PAKIET 5 - zestaw do ssania próżniowego (m.in. reduktory, przepływomierze, dreny, wkłady), PAKIET 6 - wózek do przewożenia zwłok (1 szt.) , PAKIET 7 - stojaki do kroplówek (20 szt.), PAKIET 8 - wózek do pielęgnacji pacjenta (1 szt.), PAKIET 9 - taborety (49 szt.), PAKIET 10 - drabinki przyłóżkowe (18 szt.), PAKIET 11 - wagi elektroniczne (2 szt.), PAKIET 12 - wózki siedzące do przewożenia chorych (2 szt.), PAKIET 13 - wózki leżące do przewożenia chorych (2 szt.), PAKIET 14 - fotele do pobrań krwi (2 szt.), PAKIET 15 - wózek anestezjologiczny (1 szt.), PAKIET 16 - parawany (5 szt.), PAKIET 17 - kozetki (2 szt.), PAKIET 18 - wózki oddziałowe (4 szt.), PAKIET 19 - stoliki zabiegowe (2 szt.), PAKIET 20 - stoliki na instrumenty chirurgiczne (2 szt.), PAKIET 21 - stoły zabiegowe (2 szt.), PAKIET 22 - meble ze stali kwasoodpornej (szafy, regały, wózek do przewożenia posiłków), PAKIET 23 - meble z blachy stalowej zabezpieczonej galwanicznie (m.in. szafy, szafki, zlewozmywaki), PAKIET 24 - meble biurowe (m. In. regaly, biurka, stoły, szafki kuchenne, zlewozmywaki, konsole), PAKIET 25 - krzesła (95 szt.), PAKIET 26 - fotele i kanapy (5 szt.), PAKIET 27 - dozowniki łokciowe (53 szt), PAKIET 28 - kosze pedałowe (54 szt.), PAKIET 29 - podajniki ZZ (29 szt.), PAKIET 30 - podajniki Jumbo (15 szt.), PAKIET 31 - wózek brygadowy (1 szt.), PAKIET 32 - wózek platforma (1 szt.), PAKIET 33 - wózki pedałowe (9 szt.), PAKIET 34 - wózek wanna (1 szt.), PAKIET 35 - siedzisko prysznicowe (1 szt.), PAKIET 36 - półki na aparaturę medyczną (4 szt.), PAKIET 37 - podest dwustopniowy (1 szt.), PAKIET 38 - podkolanniki do stołu zabiegowego (2 szt.), PAKIET 39 - lama bezcieniowa (1 szt.), PAKIET 40 - szafy ubraniowe (10 szt.), PAKIET 41 - szafy kartotekowe (10 szt.)331921003.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.22.43.40 - Kosze 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 39.15.10.00 - Meble różne 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 41.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wykonawca przedstawi w ofercie, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, dokumenty wymieniowe w pkt I oraz II. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. III. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. dokument dopuszczający do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi + zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (nie dotyczy wyrobów medycznych klasy I i IIa , których wytwórca ma siedzibę poza Polską, a które już zostały wprowadzone do obrotu w innych krajach członkowskich UE lub EFTA - dotyczy wyrobów medycznych; 2. materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. materiały dotyczące oferowanego produktu - nie dotyczy PAKIETU: 22, 23, 24 oraz 26; 3. oświadczenie, że dostarczone meble/ krzesła/ fotele wykonane są z atestowanych materiałów zapewniających ich nietoksyczność i posiadających stosowne dopuszczenia do obrotu - dotyczy PAKIETU: 24, 25 oraz 26; 4. oświadczenie, że dostarczony drobny sprzęt (z wyłączeniem wyrobów medycznych) posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu - jeśli dotyczy. IV. Inne dokumenty 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2010 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pawilon H, pokój 138.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Budowa i wyposażenie kąpieliska w miejscowości Czarna Sędziszowska - dostawa i montaż elementów małej architektury. (III)
- Dostawa i montaż wagi najazdowej wraz z osprzętem na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Pielgrzymce
- "Dostawa systemu ważenia oraz identyfikacji pojemników w systemie RFID do trzech pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych"
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla CSB Drawsko
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
więcej: Lampy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.