Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-06
Kraków: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WOMP-Kraków.
Numer ogłoszenia: 182290 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4018, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 455-42-74, fax 012 455-42-74.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WOMP-Kraków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla WOMP-Kraków według załącznika do siwz (VIII części).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.00 - Aparatura do analizowania Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.20.00 - Aparatura do analizowania Oryginalny kod CPV: 33.25.12.00 - Termometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.20.00 - Termometry Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i warunki określone w siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4018; ul. Montelupich 3; 30-901 Kraków w godz. od 8.00-15.00 od poniedziałku do piątku ewentualnie pocztą (tel. 012-455-46-65)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4018; 30-901 Kraków ul. Montelupich 3 w kancelarii jawnej bud Nr 3 pokój Nr 23 w godz. 8.00-15.00 w nieprzekraczalnym terminie do godz. 11.30 dnia 21.08.2008r..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie na drobny sprzęt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na drobny sprzęt wg załącznika..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 33.25.31.10-2, 26.15.23.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie na drobny sprzęt laboratoryjny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na drobny sprzęt laboratoryjny według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.12.00-6, 33.25.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienie na drobny i jednorazowy sprzęt laboratoryjny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na drobny i jednorazowy sprzęt laboratoryjny według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.32.00-0, 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zamówienie na czytnik mikroczipów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na czytnik mikroczipów według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.60.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zamówienie na szkło laboratoryjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na szkło laboratoryjne według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.45.23.30-0, 26.15.23.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zamówienie na drobny sprzęt pomiarowy i dozujący..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na drobny sprzęt pomiarowy i dozujący według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3, 33.25.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zamówienie na drobny sprzęt pomiarowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na drobny sprzęt pomiarowy według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0, 19.22.20.00-8, 33.25.21.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zamówienie na rękawiczki jednorazowego użytku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na rękawiczki jednorazowego użytku według załącznika do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej ,,Utworzenia pomieszczeń diagnostycznych w Pawilonie M-IV Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II"
- Dostawa leków
- (DFP.271.77.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Roboty remontowe -malowanie pokoi studenckich w budynku DS-4 (21-7) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 9 w Krakowie
- Remont pomieszczeń socjalnych w budynku JRG Nr 5 przy ul. Kazimierza Wyki 3 w Krakowie
- Opracowanie projektu remontu mostu przez rzekę Wisłę w ciągu ul. Dietla (Most Grunwaldzki)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawy środków czystości.
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych, czyściwa, worków na śmieci i rękawiczek do Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A z podziałem na dwa zadania.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.