eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cewice › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i rozbudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-10

Cewice: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i rozbudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 182249 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292940 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na przebudowę i rozbudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej pn. Projekt budowlany i wykonawczy na rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemirowicach wraz z zagospodarowaniem terenu 1.Lokalizacja: 1)Istniejący budynek szkolny położony na dz. 175,176/6 w Siemirowicach został wybudowany w latach 60-tych w technologii częściowo tradycyjnej. Jest to budynek wolnostojący, jednopiętrowy, ocieplony, podpiwniczony. Rzuty istniejących pomieszczeń oraz inwentaryzacją istniejących pomieszczeń stanowią załączniki graficzne nr 1,2,3 do niniejszego postępowania. Budynek podłączony do zbiorczej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Ogrzewanie z kotłowni osiedlowej. Budynek wraz z działkami stanowi własność Gminy Cewice. 2)W m. Siemirowice nie obowiązuje m.p.z.p 2. Zakres dokumentacji projektowej i wykonawczej : 3)Rozbudowa budynku ma polegać na dobudowaniu nowego skrzydła dydaktyczno-administracyjnego do wschodniej części istniejącego budynku. Mapa sytuacyjno - wysokościowa z planowaną rozbudową stanowi załącznik nr 4 do niniejszego postępowania. Nowo powstały budynek powinien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych, połączony z istniejącym budynkiem szkolnym oraz posiadać osobne wejście. 4)W południowej części działki należy zaprojektować dojazd dla zaopatrzenia kuchni w podpiwniczonej części nowego skrzydła wschodniego. 5)Założenia funkcjonalno-użytkowe skrzydła wschodniego: Parter: a)węzeł komunikacji pionowej usytuowany w południowej części skrzydła b)szatnia dla kl. I-VI przeniesiona ze skrzydła zachodniego dla ok. 200 uczniów - opcjonalnie rozważyć model amerykański - szafki na korytarzach c)szatnia dla dzieci z przedszkola ( 4 oddziały w zależności od grup wiekowych po 25 osób - ok. 100 dzieci) d)stołówka dla przedszkola e)miejsce do wydawania posiłków i zwrotu naczyń z windą łączącą kuchnię z w/w pomieszczeniem f)węzeł sanitarny dla dzieci w wieku 3-5 lat (wysokość armatury dostosowana do wzrostu dzieci) g)sala ćwiczeń do rytmiki h)4 sale dydaktyczne z wydzielonym miejscem na edukację i zabawę po ok. 50 m2 oraz pomieszczeniem gospodarczym ( na pomoce dydaktyczne, leżaki, pościel itp.) i bezpośrednim wyjściem na plac zabaw. i)pomieszczenie do zajęć indywidualnych z dzieckiem (2-3 dzieci) j)pomieszczenie dla obsługi w pobliżu wejścia (do kontroli osób wchodzących i wychodzących) I piętro: a)pokój dyrektora szkoły - ( 12-18 m2) b)pokój wicedyrektora - 12m2 c)sekretariat - 18-24m2 d)pokój nauczycielski od 24-50m2 + zaplecze socjalne (dla 30 nauczycieli) e)pokój do rozmów z rodzicami - 12m2 f)węzeł sanitarny dla 30 nauczycieli. g)archiwum h)gabinet logopedy i)3 sale dydaktyczne z wydzielonym miejscem na edukację i zabawę dla kl. I-III po ok. 50m2 z umywalkami. j)węzeł sanitarny dla uczniów kl. I-III (ok. 75 osób) k)sala sensoryczna Piwnica: a)kuchnia (do 200 osób żywieniowych) z zapleczem socjalnym (2-3 kucharki, 2-3 pomoce kuchenne) i magazynowym (dostawa produktów od strony południowej, zejście do piwnicy-zaplecza kuchni schodami zewnętrznym) b)pomieszczenie dla intendentki c)stołówka dla uczniów SP. 6)Założenia funkcjonalno-użytkowe istniejącego budynku: a)obecną kuchnię należy zagospodarować na pomieszczenia socjalne, zaplecze gospodarcze dla personelu niepedagogicznego b)zwolnione pomieszczenia (sekretariat, oddział 0, gabinet dyrektora) przeznaczyć na pomieszczenie dydaktyczne- salę lekcyjna, gabinet pielęgniarki, gabinet psychologa c)pomieszczenie szatni zagospodarować na przebieralnie na zajęcia w-f wraz z zapleczem sanitarnym 7)W istniejącym budynku należy: a)wymienić nawierzchnię na korytarzach na jednakową dla obu części b)wymienić instalację CO (obecna jest z 1962 r. w złym stanie technicznym, pomieszczenia są niedogrzane) c)wykonać docieplenie dachu d)w pomieszczeniu istniejącej biblioteki wyburzyć ściany działowe (dotychczasowe archiwum) celem zwiększenia powierzchni czytelni. 8)Liczba pomieszczeń może ulec zmianie, szczegóły co do wielkości i liczby pomieszczeń należy na etapie projektowania uzgodnić z dyrektorem szkoły. 9)Zaprojektowanie nowej instalacji elektrycznej, wodociągowo- kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacyjnej dla rozbudowanej części. 10)Zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku szkoły. 11)Elewacja wraz z ociepleniem części rozbudowanej. 12)Rozbudowa istniejącej sali gimnastycznej. 13)Zagospodarowanie terenu m.in. plac zabaw, parking (rozbudowa istniejącego), ciągi piesze, podjazdy dla niepełnosprawnych, ogrodzenie, zieleń, lampy solarne - ich liczba oraz lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie koncepcji. 14) Zaprojektować instalacje: komputerową, telefoniczną, TV, sygnalizacji pożaru, monitoringu wizyjnego, dzwonkową w rozbudowanej części. 15) Zaprojektować instalację odgromową dla rozbudowanej części 16) Zaprojektować technologię kuchni wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód, uzgodnień, opinii, w tym właściwej jednostki sanitarno-epidemiologicznej. 2.Zakres prac projektowych obejmuje: 1)Uzyskanie mapy do celów projektowych we własnym zakresie. 2)Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów, 3)Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz jej uzyskanie w imieniu Zamawiającego( jeżeli będzie wymagane). 4)Przygotowanie wniosku wraz z załącznikami o wydanie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz jej uzyskanie w imieniu Zamawiającego. 5)Wykonanie inwentaryzacji drzewostanu wraz z uzyskaniem zgody od właściwych organów na wycinkę drzew kolidujących z rozbudową budynku. 6)Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej. 7)Wykonanie ekspertyzy technicznej stanu konstrukcji i elementów istniejącego budynku . 8)Charakterystykę energetyczną budynku. 9)Badanie geotechniczne gruntu. 10)Uzyskanie wymaganych przepisami Prawa Budowlanego wszelkich opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 11)Uzyskanie pisemnych zgód od właścicieli gruntów , które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych. 12)Przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie pozwolenia na budowę 13)Projekt budowlany i wykonawczy , informacja BIOZ - 5 egz. projektu budowlanego i 4 egz. projektu wykonawczego plus 1 wersja elektroniczna dla każdej branży: a)projekt architektoniczno- konstrukcyjny b)projekt instalacji sanitarno-wodociągowej c)projekt instalacji elektrycznej d)projekt instalacji grzewczej ( w projekcie należy ująć wymianę instalacji CO w istniejącym budynku), wentylacyjnej e)projekt instalacji fotowoltaicznej f)projekt zagospodarowania terenu g) projekt technologii zaplecza kuchennego wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami, w tym z właściwą jednostką sanitarno-epidemiologiczną h) projekt instalacji: komputerowej, telefonicznej, TV, sygnalizacji pożaru, monitoringu wizyjnego, dzwonkowej oraz odgromowej14)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla każdej branży - 2 egz. plus 1 wersja elektroniczna 15)Kosztorysy inwestorskie odrębnie dla każdej branży wraz z tabelą elementów scalonych - 2 egz. plus 1 wersja elektroniczna , 16)Przedmiary robót dla poszczególnych branż - 2 egz. plus 1 wersja elektroniczna 17)Wersje elektroniczne powinny być złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF (tekst), JPG (rysunki) do publikacji. 3.Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: 1)Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.). 2)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015, poz. 1422). 3)Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012, poz. 462) 4)Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U.z 2012 poz. 463) 5)Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2013, poz. 1129) . 4.Kosztorys inwestorski i przedmiar robót określający planowane koszty robót budowlanych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130, poz. 1389). 5.Wstępną koncepcję rozwiązań projektowych przed przystąpieniem do głównych prac projektowych należy przedstawić do akceptacji przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KREMER GRAF SEBASTIAN KREMER, AL. GEN. J. HALLERA 14, 80-401 GDAŃSK, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90405,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59655,00 / Oferta z najwyższą ceną: 345909,90

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.