eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Wykonania usługi w zakresie ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu Wykonawcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Brzesko: Wykonania usługi w zakresie ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 182231 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6632823, fax 014 6630842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usbrzesko

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonania usługi w zakresie ochrony osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Brzesku wraz z wykonaniem usługi inkasa oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu samochodu Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na stałej, całodobowej bezpośredniej ochronie fizycznej osób znajdujących się w Urzędzie Skarbowym w Brzesku, mienia i obiektu należącego do Urzędu Skarbowego w Brzesku przy ul. Królowej Jadwigi 16, wykonywanej przez co najmniej jedną umundurowaną osobę, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia, wyposażoną w kajdanki, ręczny miotacz gazu, pałkę obronną wielofunkcyjną, pełniącą służbę w obiekcie Urzędu Skarbowego w Brzesku w systemie zmianowym (jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie). b) ochrona i transport wartości pieniężnych ( samochodem należącym do Wykonawcy), nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej, przewożonych przez pracowników Zamawiającego z kasy miejscowego banku PKO BP S.A. Oddział Brzesko, ul. Kościuszki 2, oddalonego od siedziby Urzędu o ok. 1.300 m do siedziby Urzędu (konwój), w terminach każdorazowo uzgodnionych pomiędzy stronami (w 2006r. wykonano 78 konwojów). Ochrona ma być realizowana przez pracowników ochrony fizycznej posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia. c) transport wartości pieniężnych w dni pracy Urzędu (tj. około 21 razy w miesiącu) z kasy Urzędu do miejscowego banku PKO BP S.A. Oddział Brzesko, ul. Kościuszki 2, oddalonego od siedziby Urzędu o ok. 1.300 m (inkaso). Ochrona ma być realizowana przez pracowników ochrony fizycznej posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie składanego wraz z ofertą (zgodnie z art.44 pzp) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 pzp ( z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w pkt.V SWIZ - według zasady spełnia/ nie spełnia. 3. Zgodnie z art. 23 pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wykluczonych Wykonawców podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych Zamawiający żąda złożenia zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu wystawionego na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz co najmniej 6 osób z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji o posiadanym doświadczeniu (stażu pracy) w bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia - sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 8) dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wskazane w wyżej wymienionym wykazie posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: A) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3), 4) 6) składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert), - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). B) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.5) składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. A) i B), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne wymagane dokumenty określone w pkt.1)- 9) każdy z Wykonawców musi dostarczyć osobno. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usbrzesko

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32-800 Brzesko pok. 216 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 8:00 do godz. 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Brzesku, ul. Królowej Jadwigi 16, 32 800 Brzesko, pok. 216 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.