eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Łowicz: Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 182215 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306524 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których celem jest budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie ZOZ Łowicz. W chwili obecnej istnieje na ternie ZOZ system kanalizacji sanitarnej, oraz częściowo kanalizacji deszczowej. W zakres robot wchodzi budowa dwóch osobnych odcinków kanalizacji deszczowej połączonej z siecią miejską, oraz wpiętym do nich starym odcinkiem kanalizacji deszczowej. W starym odcinku planuje się jego udrożnienie, wymianę oraz instalację nowych kratek ściekowych. Prace należy przeprowadzić w dwóch etapach, przy czym pierwszy etap powinien zawierać wykonanie następujących odcinków sieci wraz z przynależnymi do nich przykanalikami w ilości 11 szt. - I etap i 13 szt. II etap. I etap: Odcinki : AB, BC, B2-B3, 11 szt. przykanalików II etap: Odcinki E-D3, D3-D5, B-B2, 13 szt. przykanalików. I etap prac powinien być zakończony do dn. 15 października 2013 r. i odebrany protokólarnie przez Inspektora nadzoru. Po bezusterkowym odbiorze prac związanych z I etapem wykonawca wystawi fakturę za wykonane prace z terminem płatności 30 dni od daty złożenia faktury w sekretariacie w budynku Biurowca Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu ul. Ułańska 28. II etap powinien zakończyć się do dnia 30 listopada 2013 r. Po odebraniu bezusterkowym prac przez Inspektora nadzoru Wykonawca wystawi fakturę z 30 dniowym terminem płatności liczonym od daty złożenia faktury w sekretariacie w budynku Biurowca Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu ul. Ułańska 28. Wykonawca powinien załączyć do oferty pisemne rozliczenie ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację zadania z podziałem na kwotę przeznaczoną na wykonanie sieci, oraz wykonanie przykanalików. Prace należy prowadzić zgodnie z projektem i wyjątkową ostrożnością, wykonując skrzyżowania z istniejącymi rurociągami i kablami doprowadzonych do szpitala mediów zgodnie z ustaleniami z ich właścicielami, np. przyłącze gazowe ( Rysunek w projekcie budowlanym). W zakres robót wchodzą również roboty nie wymienione w przedmiarze robot lecz bezpośrednio związane z realizacja przedmiotu zamówienia, wycenione podczas realizacji zadania i niezbędne do poprawnego i w pełni kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. W składanej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić tzw. ryzyko ryczałtu. Zamawiający umożliwi na życzenie wykonawcy dokonanie pomiarów i oględzin robót objętych przedmiotem zamówienia w celu przygotowania oferty. W tym celu zaleca sie aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie wykonywane będą roboty budowlane oraz aby uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie niezbędne, istotne informacje, które mogą być konieczne dla celów przygotowania oferty i podpisania umowy. Przedmiot zamówienia należy wycenić zgodnie z dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot oraz przedmiarami robot oraz ewentualnymi dokonanymi pomiarami własnymi w trakcie wizji lokalnej. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacja, przedmiarem robot i pomiarami z natury w celu ich wyjaśnienia należy zwrócić sie do Zamawiającego, po udzieleniu odpowiedzi przez Zamawiającego zmiany należy uwzględnić w cenie oferty. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuki budowlanej w oparciu o wymagania zawarte w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do specyfikacji. a także zgodnie z uzgodnieniami dokonanymi z zamawiającym uwzględniającymi harmonogram wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż określone w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wskazanie równoważności zaoferowanego materiału spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym jest on zobowiązany złożyć stosowne dokumenty. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesiecznej gwarancji na wykonanie robot licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ISMAL, ul. Zawiszy 14, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347973,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335389,84

  • Oferta z najniższą ceną: 335389,84 / Oferta z najwyższą ceną: 435000,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.