eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Modernizacja systemu przeciwpożarowego w budynku Publicznego Przedszkola w Stąporkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Stąporków: Modernizacja systemu przeciwpożarowego w budynku Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Numer ogłoszenia: 182212 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu przeciwpożarowego w budynku Publicznego Przedszkola w Stąporkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 1.1.Instalacji grawitacyjna do odprowadzania dymów i gazów pożarowych z klatek schodowych zakres robót instalacji obejmuje: okablowanie, montaż urządzeń, uruchomienie systemu. 1.1.1.Okablowanie: od centralki sterującej do przycisków alarmowych przewodami typu YnTKSYekw 5x2x0,8 mm2 układanymi w bruzdach pod tynkiem, od centralki sterującej do czujek dymu przewodami typu YnTKSYekw 1x2x1,0 mm2 , od centralki sterującej do napędów łańcuchowych okien i drzwi przewodami typu HDGs 3x1,5 mm2 . Przewody mocować na uchwytach o klasie odporności ogniowej co najmniej 90 min . Centralki systemu zasilane będą z rozdzielnic budynku przewodami typu YDY 3x1,5 mm2, 750 V, układanymi pod tynkiem na uchwytach. Obwody zasilania centralek sterujących zabezpieczyć wyłącznikami nadmiarowo-prądowymi o charakterystyce typu B i prądzie znamionowym 10A. Ochronę przed dotykiem pośrednim zapewnić przez zastosowanie wyłącznika różnicowo-prądowego o prądzie znamionowym ciągłym 25A i znamionowym prądzie różnicowym 30mA. Do zasilania rezerwowego (w przypadku braku zasilania podstawowego z sieci) należy zastosować w każdej centralce dwa akumulatory 1,3Ah/12V połączone szeregowo ze względu na pracę systemu przy napięciu 24V. 1.1.2.Montaż urządzeń: centralek sterujących typu RZN 4402-K., do wykrywania obecności dymów i gazów pożarowych czujki optyczne dymu typu OSD23 montowane w gnieździe typu GNW12. Czujki zamontować na każdej kondygnacji budynku (piwnice, parter, piętro) Do ręcznej inicjacji alarmu zainstalowane zostaną na parterze i piętrze obu klatek schodowych ręczne przyciski oddymiania typu RT42-PL. Otwieranie okien do oddymiania klatek schodowych wykonać za pomocą napędu łańcuchowego typu KA 32-500 z zastosowaniem konsoli do montażu. Otwieranie drzwi z przedsionków na klatki schodowe zrealizować za pomocą napędów łańcuchowych typu DDS 50/500. Zgodnie z zakresem rzeczowym załącznika nr 3 .1 do SIWZ. 1.2.Dostosowanie długości dojść ewakuacyjnych w budynku Przedszkola Publicznego Nr 1 w Stąporkowie zakres robót obejmuje : wydzielenie klatek schodowych drzwiami o odporności EI-30; wymianę drzwi do sal zajęć przedszkolnych; pozostałe roboty towarzyszące, w tym obróbka obsadzenia. Zestawienie stolarki: drzwi p.poż EI -30 aluminiowe przeszklone D 1 wymiary w świetle ościeżnicy 140cm x200 cm szt.2, drzwi p.poż EI -30 aluminiowe przeszklone D 2 wymiary w świetle ościeżnicy 120cm x200 cm szt.2, drzwi aluminiowe przeszklone istniejące z przełożenia z klatki schodowej D 3 wymiary w świetle ościeżnicy 140cm x200 cm szt.1, drzwi p.poż EI -30 stalowe pełne D4 wymiary w świetle ościeżnicy 90cm x200 cm szt 5, drzwi aluminiowe przeszklone D5 wymiary w świetle ościeżnicy 120cm x200 cm szt.6 Zgodnie z zakresem rzeczowym załącznika nr 3 .2. do SIWZ 1.3. Instalacja oświetlenia awaryjnego w budynku Przedszkola Publicznego Nr 1, zakres robót obejmuje: montaż oświetlenia awaryjnego ciągów komunikacyjnych parteru, piętra oraz piwnic - oprawy jednofunkcyjne typ. Jupiter 2 GS.325 1*8, 230AC czas świecenia po zaniku napięcia 3h. Instalację należy wykonać przewodem kabelkowym YDY 3*1,5 mm2 układanym na tynku w listwach instalacyjnych LN 17*15. Instalacja ochrony od porażeń: Jako system dodatkowej ochrony od porażeń prądem elektrycznym w projektowanych instalacjach odbiorczych (wewnętrznych) należy zastosować SAMOCZYNNE WYŁĄCZENIE w układzie TN-C-S. Zgodnie z zakresem rzeczowym załącznika nr 3 .3. do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z rozdziałem SIWZ rozdział 10 str. 6, i rozdział 11 str. 7, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1.1W zakresie zmiany terminu wykonania: a.konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego; b.wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji; c.z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego; d.wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych. 1.2W zakresie płatności i innym: a.aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b.zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia; c.zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d.rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staporkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stąporków ul. Piłsudskiego 132a 26 -220 Stąporków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Gmina Stąporków, ul. Piłsudskiego 132a, 26 -220 Stąporków sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.