Kielce: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska, gm. Dwikozy, pow. Sandomierz
Numer ogłoszenia: 182211 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska, gm. Dwikozy, pow. Sandomierz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Nazwa przedmiotu zamówienia: Wykonanie pięcioletniej kontroli stanu technicznego pompowni Kępa Chwałowska, gm. Dwikozy, pow. Sandomierz Kod wg CPV - 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego Przedmiotowe opracowanie należy wykonać w trzech egzemplarzach w formie papierowej, plus wersja elektroniczna na płycie CD lub DVD 1. Pompownia Kępa Chwałowska Charakterystyka Zbiornik wodny o wymiarach 20 × 20 = 400 m2 Budynek stacji pomp o wymiarach 17,0 × 6,5 m., z cegły i elementów betonowych, dach pokryty papą na lepiku. Działka o powierzchni 0,77 ha, teren ogrodzony siatką z drutu o długości 117 m., i wysokości 1,5 m. W hali pomp zainstalowane są pompy Typ 60P-18 w ilości 2 szt., o wydajności 2,800 m3/h każda z silnikami typu SVe315M68, moc po 110 kW. Pompa hydroforowa szt. 1z silnikiem o mocy 1,5 kW. Odpływ z pompowni 400 m., ubezpieczony przy wylocie płytami betonowymi. Rozdzielnia prądu Stacja Trafo znajduje się wewnątrz budynku. Suwnica WSp-5, udźwig 5t o wysokości podnoszenia 8,0 m. Kładka robocza na zewnątrz do oczyszczania krat. Charakterystyczne rzędne: - poziom włączenia pompy Nr 1 - 137,30 m npm - poziom włączenia pompy Nr 2 - 138,00 m npm - poziom wyłączenia pomp - 136,40 m npm - rzędne terenu przy budynku - 140,70 m npm Zakres opracowania powinien zawierać między innymi następujące zagadnienia: - część opisowa, a) podstawowe dane techniczne i opis pompowni, b) instrukcję obsługi i eksploatacji pompowni. c) ocena stanu technicznego budynku, budowli z nim związanych, d) ocena stanu technicznego części technologicznej pompowni i zestawów pompowych; e) badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, f) określenie kategorii stanu technicznego (wg kryteriów: stan techniczny dobry, nie zagrażający bezpieczeństwu, stan mogący zagrażać bezpieczeństwu, stan zagrażający bezpieczeństwu), g) wnioski i zalecenia (ustalenie miejsc krytycznych, określenie sposobu poprawy stanu technicznego). - część graficzna: a) oznaczenie pompowni i urządzeń na mapie sytuacyjno - wysokościowej w skali umożliwiającej prawidłowy odczyt, - dokumentacja fotograficzna. Objęte zamówieniem opracowanie należy wykonać zgodnie z: - Wytycznymi Kontroli Bezpieczeństwa Budowli Piętrzących Wodę, wydanych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Władysław Jankowski, Warszawa 2008, i na podstawie art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409); - Prawem wodnym - ustawy z dn. 18.07.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z poźn.zm.) - Prawem ochrony środowiska - ustawy z dnia 27.04.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn zm.); - Prawem ochrony przyrody - ustawy z dnia 16.04.2004 r. (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 627). - Ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647); - Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579). - Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), - Prawo energetyczne - ustawa z dn.10 kwietnia 1997 r., (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) Wykonawca powinien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do opracowań oświadczenie o sporządzeniu Kontrola... zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji. 2. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: do dnia 01-12-2014 r. W tym ustala się termin na przekazanie Zamawiającemu kompletnych opracowań do dnia 14.11.2014 r. Po przekazaniu Zamawiającemu kompletnych opracowań wykonana zostanie opinia odnosząca się do zgodności wykonania w/w dokumentacji ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia a także z obowiązującymi przepisami po opracowaniu której zwołane zostanie posiedzenie ZOPI. W/w termin do 01.12.2014 r. uwzględnia w sobie czasookres wykonywania przez ZOPI ŚZMiUW oceny przekazanego opracowania. Za termin wykonania całego przedmiotu zamówienia uznaję przyjęcie opracowania bez zastrzeżeń przez Zespół Opiniowania Projektów Inwestycyjnych przy Świętokrzyskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach Jeżeli przedłużenie terminu oceny opracowania nie jest wynikiem wadliwego wykonania przedmiotu umowy skutek tego stanu nie obciąża Wykonawcy, a przedmiot umowy uważa się za wykonany zgodnie z niniejszą umową..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem 30-to dniowego terminu związania ofertą. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm). Wysokość wadium ustala się w kwocie 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. 1.1. Kierownikiem opracowania posiadającym uprawnienia w specjalności odpowiedniej do wykonywania przedmiotu zamówienia; Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy złożyć poniższe dokumenty. 2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 muszą być: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniających wymagania określone w pkt. 1.1 we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu przez Zamawiającego: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 1.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 1.5. W przypadku wykonywania dyspozycji pkt. 4 rozdz. VII SIWZ, czyli w sytuacji kiedy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca w celu udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, załącza do oferty: 1.5.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy przez dany podmiot(y) do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 1.5.2. dokumenty, o których mowa w par. 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) - Jeżeli zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 1.5.1 w swojej treści wyczerpuje wszelkie przesłanki, o których mowa w par. 1, ust. 6, pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Wykonawca nie jest zobowiązany do przedkładania dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5.2. 1.6. Stosownie do art. 26 ust. 2d ustawy, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z Wykonawców osobno.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach §8 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ 2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, pok. 217 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Realizacja robót nawierzchniowych i niezbędnych elementów infrastruktury technicznej przy Pawilonie "G" Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach ul. Artwińskiego
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych i sal konferencyjnych na szkolenie dla kuratorów zawodowych zatrudnionych w obszarze właściwości Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny)
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
- Usługi związane z serwisem i kalibracją bezkontaktowych urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: ALCOSCAN/PROMILER AL1100F, PROMILER IBLOW, AL4000/AL4000V
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADANIA SPOŁECZNEGO PN. "BADANIE POTENCJAŁU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO Z WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W ZAKRESIE ROZWOJU USŁUG SPOŁECZNYCH W OBSZARZE PIECZY ZASTĘPCZEJ"
- Dostawa odczynników chemicznych na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- WM/SZP/TP/28/2024/G_Usługa okresowej (rocznej) kontroli obiektów budowlanych, realizowanej zgodnie z art.62 ust.1 pkt.a i b ustawy Prawo budowlane
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- Ocena stanu technicznego infrastruktury lotniskowej.
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.