eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Budowa oświetlenia od ul. Podleskiej do ul. Mąkołowskiej 133 w Tychach. Budowa oświetlenia na ul. Cyprysowej od nr 20 do 36 w Tychach. Budowa oświetlenia w Parku Jaworek w Tychach. Remont alejki głównej w Parku Jaworek w Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Tychy: Budowa oświetlenia od ul. Podleskiej do ul. Mąkołowskiej 133 w Tychach. Budowa oświetlenia na ul. Cyprysowej od nr 20 do 36 w Tychach. Budowa oświetlenia w Parku Jaworek w Tychach. Remont alejki głównej w Parku Jaworek w Tychach.
Numer ogłoszenia: 182186 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia od ul. Podleskiej do ul. Mąkołowskiej 133 w Tychach. Budowa oświetlenia na ul. Cyprysowej od nr 20 do 36 w Tychach. Budowa oświetlenia w Parku Jaworek w Tychach. Remont alejki głównej w Parku Jaworek w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa oświetlenia od ul. Podleskiej do ul. Mąkołowskiej 133 w Tychach. Budowa oświetlenia na ul. Cyprysowej od nr 20 do 36 w Tychach. Budowa oświetlenia w Parku Jaworek w Tychach. Remont alejki głównej w Parku Jaworek w Tychach. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.23.31.61-5, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN). Dla zadania nr 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN). Dla zadania nr 3: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN). Dla zadania nr 4: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 roboty budowlanej w zakresie oświetlenia ulic lub obiektów za kwotę min. 50 000,00 zł brutto - załącznik nr 5.1 do SIWZ Dla zadania nr 2 -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 roboty budowlanej w zakresie oświetlenia ulic lub obiektów za kwotę min. 50 000,00 zł brutto - załącznik nr 5.2 do SIWZ Dla zadania nr 3 -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych w zakresie oświetlenia ulic lub obiektów za kwotę min. 150 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 5.3 do SIWZ Dla zadania nr 4 - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 2 robót budowlanych obejmujących swoim zakresem wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z robotami rozbiórkowymi za kwotę min. 100 000,00 zł brutto każda -załącznik nr 5.4 do SIWZ. W przypadku udziału w więcej niż jednym zadaniu, roboty nie mogą się powtarzać. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami: Dla zadania nr 1: - SEP do 1kV; - budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznej bez ograniczeń; - budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - załącznik nr 4.1 do SIWZ Dla zadania nr 2: - SEP do 1kV; - budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznej bez ograniczeń; - budowlanymi do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; - załącznik nr 4.2 do SIWZ Dla zadania nr 3: - SEP do 1kV; - budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznej bez ograniczeń; - załącznik nr 4.3 do SIWZ Dla zadania nr 4: -budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. - załącznik nr 4.4 do SIWZ W przypadku udziału w więcej niż jednym zadaniu, należy wskazać dysponowanie różnymi osobami w zakresie danego uprawnienia w liczbie proporcjonalnej do ilości zadań, w których Wykonawca bierze udział.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dla zadania nr 1: -wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości min. 50 000,00 zł. Dla zadania nr 2: -wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości min. 50 000,00 zł. Dla zadania nr 3: -wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości min. 250 000,00 zł. Dla zadania nr 4: -wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości min. 200 000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej zadań, powyższe kwoty należy zsumować. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy (wszystkie wymagane składki) lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a/1a.1/1a.2/1a.3/1a.4 do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów (w przypadku udziału w więcej niż 1 zadaniu) /wypełnione zestawienie kosztów dla poszczególnego zadania c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 wzoru umowy jedynie w następujących przypadkach: a)w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b)w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. 2) Warunkiem wprowadzenia do zawartej umowy zmian, o których mowa w pkt. 1) będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, zaakceptowanej przez każdą ze stron umowy. 3) W przypadkach wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1, strony ustalają nowe terminy wykonania przedmiotu umowy z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu wykonania równy będzie co najmniej okresowi przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy. 4) Wszelkie zmiany niniejszej umowy powinny być dokonane w formie pisemnej (aneksu podpisanego przez obie strony) pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (w wersji papierowej) w cenie 25,00 zł można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych p. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych p. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia od ul. Podleskiej do ul. Mąkołowskiej 133 w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje swoim zakresem: a) Aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych z mapą własnościową i wypisem z rejestru gruntów; b) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów i operatora sieci Vattenfall; c) Zaprojektowanie sieci oświetleniowej wg warunków Urzędu Miasta lub Vattenfall i otrzymanie pozytywnego uzgodnienia ZUD; d) Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnienie w Urzędzie Miasta Tychy lub Vattenfall; e) Złożenie wymaganych dokumentów w Wydziale Architektury w celu otrzymania prawomocnego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę; f) Wykonanie poszczególnych prac i dokonanie odbioru przez Vattenfall i Urząd Miasta Tychy; g) Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą wybudowanej sieci; h) Demontaż istniejącego oświetlenia z fotokomórką i przekazanie ich firmie eksploatującej oświetlenie w mieście i montaż na słupach z siecią n.N. Vattenfall od ul. Mąkołowskiej 133 do ul. Podleskiej w zaznaczonych punktach na podkładach mapowych nie mniej niż 12 sztuk opraw o parametrach nie gorszych niż oprawa typu LUNOIDA S-70W na wysięgniku 1,5 m; i) Ułożenie na istniejących słupach betonowych kabla NLK typu ASXSx25 na całej długości projektowanego przyłącza oświetleniowego z podłączeniem do projektowanej rozdzielni oświetleniowej przy ul. Podleskiej; j) Oprócz czynności związanych ze sporządzeniem projektów budowlano-wykonawczych oraz z wykonaniem zamówionych robót budowlanych, Wykonawca ma obowiązek: - świadczenia usług geodezyjnych (siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecią) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji (wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanych numerycznie)na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie, - zagwarantowania nadzorów specjalistycznych (użytkownicy uzbrojenia terenu) nad realizacją robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia od na ul. Cyprysowej od nr 20 do 36 w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: a) Aktualizację podkładów geodezyjnych do celów projektowych z mapą własnościową i wypisem z rejestru gruntów; b) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów i operatora sieci Vattenfall; c) Zaprojektowanie sieci oświetleniowej wg warunków Urzędu Miasta lub Vattenfall i otrzymanie pozytywnego uzgodnienia ZUD; d) Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzgodnienie w Urzędzie Miasta Tychy lub Vattenfall; e) Złożenie wymaganych dokumentów w Wydziale Architektury w celu otrzymania prawomocnego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę; f) Wykonanie poszczególnych prac i dokonanie odbioru przez Vattenfall i Urząd Miasta Tychy; g) Obsługa geodezyjna wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą wybudowanej sieci; h) Posadowanie przy ul. Cyprysowej w zaznaczonych punktach na podkładach mapowych nie mniej niż 12 sztuk słupów aluminiowych anodowanych, parkowych w kolorze naturalnym typu SAL-3,5 B wg wymagań technicznych z oprawami o parametrach nie gorszych niż oprawa typu OPC-1 S-70 W z daszkiem i kloszem AURIS zapewniającą typizację, styl parkowy i bardzo dużą sprawdzoną odporność na wandalizm; i) Ułożenie w ziemi kabla typu YAKY4x35 na całej długości projektowanych słupów oświetleniowych z podłączeniem do istniejącego ostatniego słupa z Vattenall przy ul. Cyprysowej; j) Oprócz czynności związanych ze sporządzeniem projektów budowlano-wykonawczych oraz z wykonaniem zamówionych robót budowlanych, Wykonawca ma obowiązek: - świadczenia usług geodezyjnych (siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecią) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji (wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanych numerycznie)na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie, - zagwarantowania nadzorów specjalistycznych (użytkownicy uzbrojenia terenu) nad realizacją robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia w Parku Jaworek w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: a)Zabudowę słupów typu SAL-4E b)Dostawę i montaż opraw OPC-1 S-70W c)Dostawę i montaż kloszy Auris Maxi d)Zabudowę szafy oświetleniowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont Alejki Głównej w Parku Jaworek w Tychach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje swoim zakresem m.in.: a)Prace rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z podbudową; b)Korytowanie, wykonanie podbudowy warstwy górnej i dolnej; c)Zamontowanie obrzeży betonowych na podsypce piaskowo-cementowej; d)Prace porządkowe na przeprowadzonych robotach; e)Utylizację odpadów na wysypisku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentacji ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.