eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Zakup wraz z dostawą pojemników styropianowych i plastikowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-06

Dąbrowa Tarnowska: Zakup wraz z dostawą pojemników styropianowych i plastikowych
Numer ogłoszenia: 182155 - 2008; data zamieszczenia: 06.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-dabrowatarnowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą pojemników styropianowych i plastikowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą pojemników styropianowych i plastikowych Pakiet 1: Pojemniki styropianowe CPV : Oryginalny kod CPV: 25.22.31.00 - Opakowania z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.91.00 - Pudełka Pakiet 2: Pojemniki plastikowe CPV : 25.22.31.00-1 Pakiet 3: Woreczki HDPE, LDPE CPV : 25.22.20.00-3 Pakiet 4: Folia spożywcza i aluminiowa CPV : 25.21.32.00-9

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.31.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-dabrowatarnowska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ ul. Szpitalna 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska - Sekcja Zamówień Publicznych lub zostanie przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: ZOZ Dąbrowa Tarnowska 33-200, ul. Szpitalna 1 - Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pojemniki styropianowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki styropianowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.31.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pojemniki plastikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki plastikowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.31.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Woreczki HDPE, LDPE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woreczki HDPE, LDPE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Folia spożywcza i aluminiowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia spożywcza i aluminiowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.