eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-08

Łask: Całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
Numer ogłoszenia: 182154 - 2009; data zamieszczenia: 08.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Łasku , ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 0-43 675 26 41, faks 0-43 675 26 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest 1. całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku, przy czym : -ochrona w budynku w Łasku przy ul. Kolejowej 12 - wykonywana będzie przez dwóch pracowników ochrony (jednego przez całą dobę + jednego w godzinach pracy Sądu), -ochrona budynku w Łasku przy ul Przemysłowej 5 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę, -ochrona budynku w Poddębicach przy ul Północnej 5 - wykonywana będzie przez jednego pracownika ochrony przez całą dobę. 2. dowóz kasjera przewożącego środki pieniężne z budynku Sądu przy ul. Kolejowej 12 do jednego z banków na terenie Łasku w każdym dniu roboczym 3. przewóz środków pieniężnych i innych wartości między siedzibą Sądu w Łasku przy ul. Kolejowej 12 a Zamiejscowym Wydziałem Sadu w Poddębicach przy ul. Północnej 5 na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do: a) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, którzy nie są karani i posiadają odpowiednie doświadczenie; b) wyposażenia pracowników w jednolity mundur oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem i nazwą firmy, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w widocznym miejscu; c) wyposażenia pracowników w pałkę ochronną wielofunkcyjną, ręczny miotacz gazu, paralizator elektryczny, kajdanki, środki łączności bezprzewodowej oraz latarkę; d) nie przewiduje się wyposażenia pracowników ochrony w broń palną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione SIWZ, 3) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie realizacji zamówienia, 4) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 150.000 zł każde, polegających na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 5) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników nie karanych, posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, natomiast do kontroli w/w pracowników - osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 6) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, 7) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym we wzorze umowy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki, na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach wymienionych w niniejszym ogłoszeniu oraz w SIWZ - zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek spośród określonych wyżej warunków lub złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - (załącznik nr 2 do SIWZ do ewentualnego wykorzystania), 2) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) wykaz wykonanych usług bezpośredniej ochrony fizycznej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, oraz dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, - załącznik nr 4 do SWIZ 8) oświadczenie o zatrudnieniu do realizacji zamówienia wyłącznie osób nie karanych posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, a w przypadku osób uprawnionych do kontroli pracowników - licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W w/w oświadczeniu oferent zobowiąże się jednocześnie do przedstawienia Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykazu pracowników zatrudnionych do ochrony fizycznej obiektów ze wskazaniem imion, nazwisk oraz kopii odpowiednich licencji; pracownicy przewidziani do realizacji Zamówienia powinni być w wieku 25 - 55 lat, oraz cechować się bardzo dobrymi warunkami fizycznymi i wysoką kulturą osobistą. 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia (minimalna suma ubezpieczenia 500 tys. zł),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lask.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Łasku ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Łasku ul. Kolejowa 12, 98-100 Łask, pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza (przewiduje możliwość) dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia zmian w strukturze organizacyjnej Sądu (zmiany polegające na likwidacji, bądź tworzeniu wydziałów. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.