eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka › Przebudowa drogi powiatowej nr 1184B Żubrynek - Kurianki - Juryzdyka i drogi powiatowej nr 1146B granica powiatu - Poddubówek - do drogi nr 1184B

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-05

Nowinka: Przebudowa drogi powiatowej nr 1184B Żubrynek - Kurianki - Juryzdyka i drogi powiatowej nr 1146B granica powiatu - Poddubówek - do drogi nr 1184B
Numer ogłoszenia: 18214 - 2009; data zamieszczenia: 05.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Nowinka , 16-304 Nowinka, woj. podlaskie, tel. 087 6419520, 6419541, faks 087 6419660.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1184B Żubrynek - Kurianki - Juryzdyka i drogi powiatowej nr 1146B granica powiatu - Poddubówek - do drogi nr 1184B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach Projektu zmodernizowane zostaną trzy odcinki drogi nr 1184B o łącznej długości 7,719 km i szerokości pasa jezdni 5,5 m oraz jeden odcinek drogi nr 1146B o długości 1,331 km i szerokości pasa jezdni 4,5 m Droga nr 1184B (odcinki I, II, III) będzie posiadała jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5 m, z niezbędnymi poszerzeniami na łukach poziomych. Jezdnia bitumiczna położona zostanie na poszerzonym do 7,0-8,0 m korpusie drogowym. Jezdni towarzyszą obustronne pobocza o nawierzchni żwirowej o szerokości 1,25 m, rowy odwadniające o głębokości od 0,3 do 0,5 m oraz niezbędne przepusty i zjazdy na towarzyszące nieruchomości. Na odcinku III lokalnie wystąpią przewężenia poboczy do 0,5 m. Droga nr 1146B (odcinek IV) będzie posiadała jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,5 m, z niezbędnymi poszerzeniami na łukach poziomych. Jezdnia bitumiczna położona zostanie na poszerzonym do 6,5 m korpusie drogowym. Jezdni towarzyszą obustronne pobocza o szerokości 1,00 m oraz niezbędne zjazdy na towarzyszące nieruchomości. 2. Przebudowa sieci miejscowej T.P. kablem XzTKMXpw - 499 m zgodnie z projektem technicznym przebudowy. 3.Przeniesienie kapliczki wraz ogrodzeniem 1 szt 4.Wykonanie geodezyjnego wytyczenia trasy oraz inwentaryzacji powykonawczej i pełnej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 5.Wykonanie kontrolnych badań podłoża i sprawdzenie zagęszczenia poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Szczegółowy zakres robót zawierają: projekt techniczny, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy P.z.p. oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy P.z.p. 2.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 3.Udzielą gwarancji na wykonane roboty na minimum 3 lata. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4 .Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, dotyczącą podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: jeżeli w/w dokument nie dotyczy Wykonawcy tj Wykonawca oświadczy, że nie jest podmiotem zbiorowym, Zamawiający uzna dokument za złożony. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wykazana robota musi być rozpoczęta i zakończona w tym okresie).Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln PLN. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Do zestawienia muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie (protokoły odbioru, referencje itp.), z podaniem ich wielkości i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz informacją na temat odbiorców tych robót (nazwa, adres, numer telefonu). Wykaz wykonanych robót musi być zgodny z wielkościami wynikającymi z załączonych dokumentów. Zamawiający nie uzna wykazanych robót budowlanych, jeżeli z załączonych dokumentów nie będzie wynikało jednoznacznie, że roboty w podanym w wykazie, zostały wykonane należycie i wartość każdej z tych robót odpowiada warunkom wymienionym wyżej. 8. Wykaz personelu kierowniczego, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niżej wymienione specjalności budowlane: Kierownik budowy. Wykonawca przedstawi w ofercie minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie budowy i remontów dróg. Niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe: minimum 3 letnie doświadczenie w budownictwie na stanowiskach kierowniczych i w tym czasie zrealizował jako kierownik budowy co najmniej 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o kategorii odpowiadającej lub przewyższającej drogę będącą przedmiotem zamówienia. Kierownik robót teletechnicznych. Uprawnienia budowlane z zakresu instalacji sieci teletechnicznych oraz minimum roczny staż przy układaniu sieci kablowych. Obsługa geodezyjna. Wykonawca winien udokumentować zatrudnienie bądź zobowiązanie do współpracy przy realizacji zamówienia uprawnionego geodety. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku. Do wykazu muszą być dołączone wymagane uprawnienia zawodowe oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa . Za spełnienie niniejszego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi wszystkie, określone wyżej uprawnienia w podanym, minimalnym zakresie oraz legitymujące się wymaganym doświadczeniem. 9 Wykaz sprzętu Wykonawca musi udokumentować dysponowanie wytwórnią (otaczarką) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno asfaltowych o wydajności nie mniejszej niż 80 ton/godzinę. Minimum 1 szt. Lokalizacja wytwórni musi umożliwiać dostawę gotowej mieszanki na plac budowy w czasie do dwóch godzin od załadunku na środki transportowe. Układarką do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego minimum 1 szt. Walcami lekkimi, średnimi, ciężkimi i walcami ogumionymi, w minimalnej ilości walców przewidzianych w technologii wykonania nawierzchni bitumicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, sprzęt jakim będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 10. Dokumenty wymagane na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2,0 mln PLN. Informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych wyżej podane będą w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP na dzień, w którym ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o przetargu. Polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument musi być aktualny na dzień składania oferty. Do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem terminu ważności polisy załączonej do oferty. 12 Jeżeli Wykonawca planuje zatrudnić podwykonawców muszą oni obowiązkowo złożyć oświadczenie wymienione w pkt. 4.2.1 i 4.2.2 SIWZ. Nazwy Podwykonawców i zakres zleconych im robót muszą zostać ujawnione w ofercie Zamawiający nie dopuszcza zlecania podwykonawcom robót bitumicznych - podbudowa bitumiczna i nawierzchnia bitumiczna w tym wykonanie mieszanek mineralno-asfaltowych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin zakończenia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwp-podlasie.pl/bip/gmina/nowinka/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można zakupić w Urzędzie Gminy w Nowince 16-304 Nowinka 33. Koszt kompletu dokumentacji 400 zł plus VAT i koszta wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowince..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest z udziałem środków Unii Europejskiej pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.