eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Gorzów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Zakres robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej siwz.
Numer ogłoszenia: 182113 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Zakres robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej siwz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą z ozdobami architektonicznymi w gminnych zasobach administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 1 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z wykazem adresowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Zakres robót zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik nr 1a do niniejszej siwz. Wykonawca przystępując do przetargu jak również wykonując przedmiot zamówienia, obowiązany jest zachować rysunek okna oraz sposób jego otwierania zgodnie z rysunkami zawartymi w wykazie stolarki okiennej z ozdobami architektonicznymi - załącznik nr 2 do niniejszej siwz. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póżn. zmianami). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5.1. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2.spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest wykazać: -wykonanie robót w okresie ostatnich pięciu lat ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej , o łącznej wartości - min 30 000,00 pln odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 3, -oraz dysponują osobą, która będzie odpowiedzialna za wykonanie zamówienia (kierownik budowy) posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane oraz będąca członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (należy załączyć odpowiednie zaświadczenie) - zał. nr 4. 2.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie aktualnej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to Zamawiający na mocy art. 26 ust. 3 i 4 u Pzp: -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych a zawierających błędy lub złożonych wadliwych pełnomocnictw, -w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie przez oferowane wyroby warunków określonych przez Zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz oferty /zał. nr 1/, wraz oświadczeniem, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2.wypełnione zestawienie/wykaz/ stolarki okiennej - zał. nr 2, 3.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 4.kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 5.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 7.oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy z uiszczoną opłatą skarbową za każdego pełnomocnika (opłata skarbowa nie dotyczy pełnomocnictwa opatrzonego oryginalną pieczęcią notarialną z uiszczona taksą notarialną) - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) . Uwaga: Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności , a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego . 8.wykaz robót zgodnie z pkt. 9.2.2. siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - zał. nr 3, 9.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z kserokopią uprawnień, o których mowa w pkt. 9.2.2 siwz - zał. nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGM ul.Wełniany Rynek 3 , 66-400 Gorzow Wlkp. pok.19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: ZGM ul.Wełniany Rynek 3 , 66-400 Gorzow Wlkp. sekretariat ZGM-pok.12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.