eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Iwonicz-Zdrój: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój
Numer ogłoszenia: 182109 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144717 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 435-02-12, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Iwonicz1/2014 wraz z opracowaniem zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie: Sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego / Iwonicz 1/2014/Sołectwa Iwonicz o pow. opracowania 340 ha na podstawie uchwały Rady Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju z dnia 09 maja 2014 roku Nr XLVII/321/2014 oraz z częściową zmianą Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój na podstawie Uchwały podjętej przez Radę Miejską w Iwoniczu-Zdroju z dnia 09 maja 2014 roku Nr XLVII/322/2014 z wykorzystaniem zapisów uchwalonych i obowiązujących siedmiu Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla sołectwa Iwonicz: tj.: wraz z przygotowaniem dokumentów związanych z wymogami uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia terenów na cele nierolnicze opracowany w skali 1:2000 w formacie dxf, pdf, jpg. WARUNKI ZAMÓWIENIA 1. Zmiana Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Iwonicz-Zdrój zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Iwoniczu-Zdroju Nr XXIII/172/2012 z dnia 29.10.2012 roku oraz opracowanie Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w granicach wskazanych na załącznikach graficznych Iwonicz 1/2014 do uchwał winna być dostosowana do wymogów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jej przepisów wykonawczych oraz ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko. 2. Projekt planu zagospodarowania przestrzennego Iwonicz 1/2014 winien być opracowany na mapie zasadniczej w skali 1 : 2000 -zakupionej przez Wykonawcę na własny koszt. 3. Projekt zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego winien być opracowany na mapie w skali 1 : 10 000 - zakupionej przez Wykonawcę na własny koszt. 4. Sporządzenie w/w Miejscowego Planu Iwonicz 1/2014 wraz ze zmianą Studium obejmuje: a/ przygotowanie tekstu uchwał wraz uzasadnieniem i podsumowaniem , rysunków, wzorów wszystkich pism, obwieszczeń i ogłoszeń, opinii i zawiadomień o wyłożeniu do publicznego wglądu, uzgodnień określonych w ustawie o planowaniu przestrzennym, b/ inwentaryzację urbanistyczną -prace terenowe c/ sporządzenie projektu planów i zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Podkarpackiego. d/ sporządzenie prognozy skutków finansowych, e/ uzyskanie od Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie planu, f/ sporządzenie rysunku planu oraz w skali 1 : 2000, g/ prezentacja koncepcji planu oraz zmiany Studium wraz prognozą oddziaływania na środowiska władzom Gminy, h/ wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, i/ przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu oraz studium do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, j/ udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany planu oraz studium i w prognozie oddziaływania na środowisko, k/ analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko, l/ wprowadzenie zmiany do projektu planu i studium wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, ł/ ewentualne ponowne uzgodnienie projektu planu i studium w niezbędnym zakresie Burmistrzowi i Radzie Gminy Iwonicz-Zdrój. 5. Zamawiający wymaga aby kompletne i ostateczne opracowania projektu zmiany planu Iwonicz 1 /2014 składało się z: 1/ tekstu planu oraz zmiany Studium w formie uchwały Rady wraz z dokumentami formalno-prawnymi i materiałami związanymi ze sporządzeniem planu - po 4 egz. w wersji drukowanej + płyta CD, 2/ rysunku planu w skali 1 : 2000 oraz Studium w skali 1: 10 000 po 4 egz. w technice barwionej zabezpieczone przed zniszczeniem np. laminowane w 1 egz. + płyta CD w formacie dxf,PDF, 3/ rysunku, planu oraz zmiany Studium pomniejszone do publikacji na nośniku CD, 4/ rysunków planu, oraz zmiany Studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD- 1 sztuka, 5/ prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze - 2 egz. + płyta CD, 6/ prognoza skutków finansowych - 2 egz. + płyta CD, 7/ kompletu oryginalnej dokumentacji formalno-prawnej wymaganej do legalizacji u Wojewody, 8/ Wykonawca przejmuje na siebie wszystkie obowiązki sporządzenia planu i zmiany Studium do czasu stwierdzenia przez Wojewodę ich zgodności z przepisami prawa. 6. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność prawną i zawodową za spełnienie wymogów przy sporządzaniu planu i zmiany studium określonych w przepisach prawa dotyczących w/w opracowań oraz innych ustaw. 7. W przypadku zmiany przepisów dot. przedmiotu zamówienia, należy uwzględnić zasady i procedurę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Z mocy zawartej umowy Wykonawca wraz z projektantami /twórcami/ zobowiązuje się do przeniesienia na rzecz Zamawiającego własność praw autorskich dopracowania stanowiącego utwory w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 04.02.1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych/Dz.U. z 2006 roku, Nr 90.poz.631,ze zmianami/. 9. Przeniesienie własności praw autorskich do opracowania stanowiącego przedmiot umowy następuje bezwarunkowo, na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia wskazanego w niniejszej umowie. 10. Zamówienie obejmuje wykonanie materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania planu i studium oraz aktualizacji opracowania ekofizjogfraficznego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. 11. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej zgodnie z wytycznymi dyrektywy unijnej INSPIRE w formacie: dxf, pdf, jpg oraz część tekstowa wprowadzona do legislatora w formacie: ZIPX i PDF. 12. Podmiot wykonujący prace projektowe winien wykonać umowę zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, zasadami sztuki architektoniczno- urbanistycznej, obowiązującymi w zakresie planowania przestrzennego przepisami prawa oraz normami. 13. Wykonany przedmiot zamówienia powinien posiadać niezbędne opinie i uzgodnienia, być wewnętrznie spójny i skoordynowany we wszystkich tematach. 14. Zakres projektu planu powinien zostać sporządzony w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1587). UWAGA!! Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przygotuje harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian. Dokumenty planistyczne obejmujące zakres opracowania znajdują się w załącznik nr 9. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na dostarczone materiały musi wynosić co najmniej 60 miesięcy od dnia odbioru materiałów. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gdyńska Grupa Urbanistyczna Mariusz Fudala, Tomasz Płocke S.J., Ul. Poznańska 10;, 81-305 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105671,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89790,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56826,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162975,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.