Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Sanniki: Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach
Numer ogłoszenia: 182081 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Przedszkola Samorządowego w Sannikach. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 161/5 w Sannikach przy ul. Wólczyńskiej 75, 09-540 Sanniki. Zakres remontu świetlicy wiejskiej obejmuje: a) remont kuchni na I piętrze, w tym: demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi b) remont korytarza na I piętrze, w tym: demontaż ościeżnic, ościeżnice drewniane okleinowane regulowane, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem c) remont gabinetu dyrektora na I piętrze, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, rozebranie posadzek z paneli podłogowych z oderwaniem listew cokołowych, posadzki z paneli podłogowych o podwyższonej klasie ścieralności d) remont sekretariatu na I piętrze, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, rozebranie posadzek z paneli podłogowych z oderwaniem listew cokołowych, posadzki z paneli podłogowych o podwyższonej klasie ścieralności, wypranie i wysuszenie wykładziny dywanowej, impregnacja ogniochronna tkanin grubych o chłonności środka impregnacyjnego - impregnacja wykładziny dywanowej e) remont sali ogólnej na parterze, w tym: demontaż ościeżnic, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, rozebranie posadzek z paneli podłogowych z oderwaniem listew cokołowych, posadzki z paneli podłogowych HDF, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania f) remont łazienki dla personelu, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo- kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach - płyta wodoodporna, demontaż ościeżnicy, ościeżnice stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - łazienkowe, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - pokojowe, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - PPOŻ EI30 g) remont korytarza, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem h) remont zmywalni, w tym: demontaż ościeżnicy, ościeżnice stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem i) remont kuchni, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem j) remont szatni, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo-kartonowych, izolacje poziome przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej układane na sucho jednowarstwowo, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane stałe z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone k) remont korytarza, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, wypranie i wysuszenie wykładziny dywanowej, impregnacja ogniochronna tkanin grubych o chłonności środka impregnacyjnego- impregnacja wykładziny dywanowej l) remont magazynu sprzętu OC, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, m) remont magazynu środków czystości, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone n) remont magazynu Gminnej Biblioteki Publicznej, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone o) remont pomieszczenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone p) remont pomieszczenia Gminnego Ośrodka Kultury, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych- podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone r) remont korytarza, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone dwuskrzydłowe fabrycznie wykończone - PPOŻ EI30 s) remont maszynowni, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach t) remont magazynu żywności, w tym: wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, demontaż płyt gipsowo - kartonowych, okładziny z płyt gipsowo kartonowych (suche tynki gipsowe) pojedyncze na ścianach na rusztach, demontaż ościeżnicy, ościeżnice drewniane stałe okleinowane z listwami maskującymi, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone u) remont klatki schodowej, w tym: dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, jednokrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian bez szpachlowania w) remont klatki schodowej na parterze, w tym: dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków wewnętrznych ścian z dwukrotnym szpachlowaniem, wykorzystanie termowentylatora (nagrzewnicy) o wydajności do 1000m3 przy osuszaniu pomieszczeń, skasowanie wykwitów (zacieków), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem, x) remont korytarza do windy, w tym: przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powiechrzni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem y) roboty pozostałe, w tym: wywóz i utylizacja materiałów i wyrobów budowlanych z demontażu (m.in. ościeżnice, skrzydła drzwiowe, panele, płyty g-k) z) roboty elektryczne, w tym: wymiana opraw świetlówkowych OKW z układem oświetlenia ewakuacyjnego, wymiana opraw świetlówkowych OKW, wymiana opraw, wymiana świetlówek w oprawach wnętrzowych, wymiana opraw żarowych hermetycznych, wymiana modułu oświetlenia awaryjnego , wymiana wyłącznika FRX wraz z cewką, wymiana wyłącznika przeciwporażeniowego, wymiana osprzętu modułowego szynowego, wymiana rur jarzeniowych, wymiana starterów rur jarzeniowych, pomiar instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano w kosztorysie nakładczym nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać wymagane aprobaty techniczne oraz certyfikaty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy - Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: III.6.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2 Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z przedmiarem robót. Kosztorys ofertowy służy do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i ma charakter pomocniczy i informacyjny. W przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót wynagrodzenie ryczałtowe zostanie pomniejszone wg kalkulacji przyjętych w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę. III.6.3 Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2) oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.4 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1)wprowadzenia robót (materiałów) zamiennych, 2)zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, 3)konieczności wykonania robót dodatkowych. b) Terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia długotrwałych, niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót 2) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. c) zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, z zastrzeżeniem, że do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę z podwykonawcą lub jej projekt wraz z wartością wynagrodzenia należnego podwykonawcy oraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w tej umowie lub projekcie. d) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ. Niniejsza zmiana jest możliwa w warunkach opisanych w § 7 projektu umowy załączonego do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sannikach
ul.Warszawska 169
09-540 Sanniki
pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach ul.Warszawska 169 09-540 Sanniki pokój nr 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SANNIKI
więcej: przetargi SANNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.