eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim oraz urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Janowiec Wielkopolski: Przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim oraz urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 182068 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski , ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, faks 052 3023020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim oraz urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest poniższy zakres: 1.1 przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim w Janowcu Wielkopolskim polegająca na wykonaniu: 1) rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych i chodnika z płyt betonowych 35 x 35 - pow. 165,0 m2; 2) ustawienie na ławie betonowej obrzeża betonowego 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - dł. 1.830,0 mb; 3) nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie odsączającej z piasku grubości 10 cm - pow. 165,0 m2; 4) nawierzchni żwirowo-piaskowej na ścieżkach spacerowych gr. 10 cm - pow. 2.510,0 m2; 1.2. urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim polegające na wykonaniu: 1) drogi dojazdowej o nawierzchni z tłucznia łamanego twardego 0/31,5 mm grub. 15 cm, na warstwie odsączającej z piasku grub. 10,0 cm - pow. 520,0 m2; 2) nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie z tłucznia twardego łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm i warstwie odsączającej z piasku grub. 10,0 cm - pow. 315,0 m2; 1.3 wykonanie małej architektury w miejscu wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim w tym; 1)dostawa i montaż altany sześciobocznej z drewna sosnowego lub świerkowego; ustawionej na nawierzchni z kostki betonowej; 2)drewno strugane czterostronnie, szlifowane, frezowane impregnowane w kolorze uzgodnionym z zamawiającym; 3)altana o boku szerokości min. 3,0 m bez zabudowanych ścian; 4)na 5 bokach altany - ławka drewniana ( o wymiarach min. 180 x 35 x 45 cm) ze stołem drewnianym ( o wymiarach min. 180 x 72 x 78 cm) kotwiczone do podłoża; 5)konstrukcja z słupów o wysokości min. 2,50 m o wymiarach min.15 x 15 cm z zastrzałami o wym. min. 15 x12 cm ; murłata o wymiarach min. 20 x15 cm; 6) dach spadzisty o kącie nachylenia min. 30 stopni, wykonany z krokwi o wym. min. 15 x 8 cm; deski podbitkowe szlifowane o grub. min. 19,0 mm, dach pokryty gontem bitumicznym w kolorze brązowym lub bordowym ( kolor do uzgodnienia z zamawiającym) zakończony tzw. daszkiem chińskim według wzoru uzgodnionego z zamawiającym; 7) dostawa i montaż 4 zestawów ławek parkowych ( stół połączony z dwoma ławkami) wykonanych z bali drewnianych półokrągłych, impregnowanych tym: - blat stołu o wymiarach min. 200 x 75 cm wykonany z bali o grubości min. 15 cm; - wysokość stołu min. 78,0 cm; - siedzisko ławek o wym. min. 200 x 35 cm wykonane z bali o grubości min.15cm; - wysokość ławek min. 45,0 cm - podstawa pod blat stołu i ławki z bali o grubości min. 15 cm - zestawy zakotwiczone w podłożu 2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 - dokumentacja budowlano-wykonawcza pn. Przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim( działka nr 382/5) oraz urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wlkp. ( działka nr 319/2) Załącznik nr 2 - szczegółowa specyfikacja techniczna Załącznik nr 3 - przedmiar robót na przebudowę ścieżek spacerowych w Parku Miejskim - roboty budowlane Załącznik nr 4 - przedmiar robót na urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie - roboty budowlane Załącznik nr 5 - przedmiar robót na urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie - mała architektura - które stanowią załącznik do SIWZ oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.32.20-7, 45.22.38.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp , polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków - to w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( według formularza 2A do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 1) zajdzie konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu umowy ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub jeżeli taka zmiana będzie dla zamawiającego korzystna i uzasadniona pod względem technicznym, ekonomicznym lub organizacyjnym; 2) zajdzie konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 3) zajdzie konieczność zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług; 4) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu zamówienia; b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; ewentualnych kolizji z zakrytymi urządzeniami, zmiany technologii wykonania robót budowlanych; c) przerw, przestojów i opóźnień w realizacji Inwestycji, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego tj. w szczególności wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powstałych na skutek działania Zamawiającego, itp. d) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; e) innych uzasadnionych okoliczności powodujących zmianę umowy, a która związana jest z koniecznością zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski - sekretariat pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013 jako operacja pn Przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim oraz urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim i urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełna w Janowcu Wielkopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa ścieżek spacerowych w Parku Miejskim i urządzenie miejsca wypoczynku przy rzece Wełna w zakresie: 1) rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych i chodnika z płyt betonowych 35 x 35 - pow. 165,0 m2; 2) ustawienie na ławie betonowej obrzeża betonowego 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - dł. 1.830,0 mb; 3) nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie odsączającej z piasku grubości 10 cm - pow. 165,0 m2; 4) nawierzchni żwirowo-piaskowej na ścieżkach spacerowych gr. 10 cm - pow. 2.510,0 m2; 5) drogi dojazdowej o nawierzchni z tłucznia łamanego twardego 0/31,5 mm grub. 15 cm, na warstwie odsączającej z piasku grub. 10,0 cm - pow. 520,0 m2; 6) nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej na podbudowie z tłucznia twardego łamanego 0/31,5 mm grub. 15 cm i warstwie odsączającej z piasku grub. 10,0 cm - pow. 315,0 m2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie małej architektury w miejscu wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie małej architektury w miejscu wypoczynku przy rzece Wełnie w Janowcu Wielkopolskim w tym; 1)dostawa i montaż altany sześciobocznej z drewna sosnowego lub świerkowego; ustawionej na nawierzchni z kostki betonowej; 2)drewno strugane czterostronnie, szlifowane, frezowane impregnowane w kolorze uzgodnionym z zamawiającym; 3)altana o boku szerokości min. 3,0 m bez zabudowanych ścian; 4)na 5 bokach altany - ławka drewniana ( o wymiarach min. 180 x 35 x 45cm) ze stołem drewnianym ( o wymiarach min. 180 x 72 x 78 cm) kotwiczone do podłoża; 5)konstrukcja z słupów o wysokości min. 2,50 m o wymiarach min.15 x 15 cm z zastrzałami o wym. min. 15 x12 cm ; murłata o wymiarach min. 20 x15 cm; 6) dach spadzisty o kącie nachylenia min. 300, wykonany z krokwi o wym. min. 15 x 8 cm; deski podbitkowe szlifowane o grub. min. 19,0 mm, pokryty gontem bitumicznym w kolorze brązowym lub bordowym ( kolor do uzgodnienia z zamawiającym) zakończony tzw. daszkiem chińskim według wzoru uzgodnionego z zamawiającym; 7) dostawa i montaż 4 zestawów ławek parkowych ( stół połączony z dwoma ławkami) wykonanych z bali drewnianych półokrągłych, impregnowanych tym: - blat stołu o wymiarach min. 200 x 75 cm wykonany z bali o grubości min. 15 cm; - wysokość stołu min. 78,0 cm; - siedzisko ławek o wym. min. 200 x 35 cm wykonane z bali o grubości min. 15 cm; - wysokość ławek min. 45,0 cm - podstawa pod blat stołu i ławki z bali o grubości min. 15 cm - zestawy zakotwiczone w podłożu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.