eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywaczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Sułkowice: Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywaczka
Numer ogłoszenia: 182054 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o. , Biertowice 236, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 12 273-22-16, faks 12 273-20-50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywaczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzywaczka w zakresie: 1)projektu budowlanego i wykonawczego budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i przepompowniami dla miejscowości Krzywaczka i częściowo Biertowice, 2)projektu budowlanego i wykonawczego zasileń energetycznych oraz przyłączy wodociągowych pompowni ścieków(tłoczni), Uwaga: Powyższe opracowanie powinno zawierać projekty budowlano- wykonawcze sieci, przyłączy i przepompowni wraz z zagospodarowaniem terenu pompowni, zasilaniem energetycznym i wodociągowym oraz monitoringiem - 5 egz.( 1 egz. w wersji elektronicznej). System monitoringu należy dostosować parametrami do oprogramowania istniejącej stacji bazowej w ZGK w Sułkowicach, 3)projektu budowlanego i wykonawczego zjazdów do przepompowni ścieków, utwardzenia ich terenu i wykonania ogrodzenia, 4)dokumentacji warunków gruntowo-wodnych. Opracowanie to powinno zawierać: mapę sytuacyjno - wysokościową z naniesionymi otworami badawczymi i oznakowaniem przekrojów metryki otworów, tabelę parametrów cech fizyko - chemicznych gruntu, opis badań z wynikami; 5)kosztorysu inwestorskiego; 6)przedmiaru robót; 7)specyfikacji wykonania i odbioru robót Zamawiający w załączniku do SIWZ - mapa poglądowa, przedstawia zakres zasięgu sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z elementami ciśnieniowymi i przesyłowej. Trasa nie przebiega przez obszar Natura 2000.Trasa koliduje z następującymi elementami: drogi krajowe, powiatowe, gminne, prywatne; rowy melioracji szczegółowej, potoki; strefa nadzoru konserwatorskiego i archeologicznego Szacunkowe długości sieci i ilość pompowni ścieków sieciowych i głównych: długość sieci grawitacyjnej PVC O 200 -ok. 18000 m, długość sieci grawitacyjnej PVC O 160 (przyłącza) -ok. 5000 m, długość sieci ciśnieniowej PE O 40-90 -ok. 13000 m, długość sieci tłocznej PE -O 90-160 ok. 5000 m, liczba przyłączy kanalizacyjnych -ok. 450 - 500 szt., liczba pompowni ścieków -ok. 4szt, liczba przydomowych pompowni ścieków -ok.50 - 100 szt. Dokumentacja projektowa musi obejmować przyłącza kanalizacyjne do wszystkich budynków znajdujących się w obszarze projektu. Dodatkowo Wykonawca musi uzyskać zgody na wejście w teren na wszystkie działki objęte projektem budowlanym. Wzór dokumentu (zgody) zostanie uzgodniony z Wykonawcą na etapie realizacji zadania. Zamawiający nie posiada warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej planowanych przepompowni ścieków. Zamawiający zastrzega, że podane długości sieci, liczba przyłączy i liczba pompowni są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie na etapie szczegółowego analizowania danych do projektu. 8)projektowane średnice winny uwzględnić możliwość rozbudowy sieci kanalizacyjnej, 9)sieć kanalizacyjną wraz z przyłączami należy zaprojektować z rur i kształtek PVC-U wykonanych z litego materiału. Rury bezkielichowe, łączone na złączki dwukielichowe produkowane metodą wtrysku bezpośredniego. Sztywność rur i kształtek SN12 kN/m2; SLW 60; 10)studzienki rewizyjne włazowe betonowe, natomiast niewłazowe należy zaprojektować z tworzyw sztucznych, 11)przyłącza kanalizacyjne należy projektować do budynków, wyklucza się możliwość włączenia do istniejących przyłączy kanalizacyjnych, 12)projekt należy wykonać w oparciu o system kanalizacji grawitacyjnej, minimalizując występowanie pompowni sieciowych i przydomowych. Każdy przypadek zastosowania kanalizacji ciśnieniowej należy uzgodnić z Inwestorem tj. Zakładem Gospodarki komunalnej Sułkowice Spółka z o.o.. W przypadku pompowni sieciowych projekt powinien zawierać integracje układów automatyki pompowni z istniejącym systemem komunikacji poprzez sieć radiomodemów z komputerem centralnego monitoringu z ZGK w Biertowicach. Układ sterowania pompowni należy wyposażyć w sterowniki z portem szeregowym, który za pomocą protokołu MODBUS będzie przekazywał dane pracy pompowni do ZGK w Biertowicach. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)sporządzenie map do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania projektów o których mowa w ust. 1 pkt.1,2i3w wersji dwg lub dxf, w skali 1:500, ok. 300 ha (zakres w oparciu o obszar zaznaczony na mapie w skali 1:10000, około 450- 500 domów + 50 -100 domów) - zastrzega się konieczność dostarczenia Zamawiającemu jednego egzemplarza podkładów geodezyjnych na kalce i 1 egzemplarz w formie elektronicznej; 2)uzyskanie wszystkich niezbędnych określonych przepisami prawa: uzgodnień, opinii, operatów, raportów, decyzji, warunków technicznych oraz zebranie oświadczeń właścicieli nieruchomości o wyrażeniu zgody na przebieg sieci kanalizacji sanitarnej i przyłączy kanalizacyjnych wraz z zapoznaniem ich o przebiegu trasy sieci kanalizacji sanitarnej przez nieruchomość, treść oświadczenia zostanie ustalona z Zamawiającym oraz musi posiadać załącznik graficzny (do każdego oświadczenia) w postaci mapki określającej przebieg trasy kanalizacji na danej działce podpisany przez właściciela działki, treść oświadczenia odnosić się będzie również do określenia warunków służebności przesyłu ścieków przez tereny prywatne; 3)uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedsięwzięcia (wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko jeżeli taki obowiązek zostanie nałożony), 4)opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwoleń na budowę: projektu pełnobranżowego budowlanego i wykonawczego wraz z Informacją BIOZ w 5egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD opracowanego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz jej aktów wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego, przedmiaru robót wykonanego w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD, zgodnego w swoim zakresie z projektem budowlanym i wykonawczym, kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym (Dz.U.Nr 130, poz. 1389), w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednym w wersji elektronicznej w formacie PDF utrwalonym na nośniku CD lub DVD, 5)wykonanie dokumentacji warunków gruntowo-wodnych -3egz., 6)wykonanie projektu systemu monitoringu przepompowni ścieków-2 egz., 7)uzyskanie uzgodnień w Wydziale Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Starostwa Myślenickiego, uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę, 8)Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, która w swojej treści zgodna będzie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w szczególności z zachowaniem przepisów określonych w art. 29 i 30 ustawy. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz nazw własnych, Wykonawca zobowiązany jest dopuścić oferowanie materiałów równoważnych wraz z opisem parametrów jakie musi spełniać oferowany materiał równoważny, 9)Wykonawca zobowiązany jest do lokalizowania przebiegu tras sieciowych i studni kanalizacyjnych w ciągach pieszych dróg publicznych, poboczach dróg publicznych, a jeśli nie jest z punktu widzenia technicznego możliwe w połowie długości jednego pasa jezdniowego (studnia powinna być umiejscowiona pomiędzy kołami przejeżdżających pojazdów), 10)Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić problem usuwania odorów mogących wydobywać się z sieci kanalizacji sanitarnej i pompowni, 11)Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować przyłącza kanalizacyjne wraz ze studniami rewizyjnymi zlokalizowanymi w odległości 2 m od granicy działki po stronie właściciela nieruchomości, 12)Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wpięcie zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej do sieci istniejącej w miejscowości Biertowice. Dokumentacja projektowa winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie projektanta, że jest wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi przepisami oraz, że została wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, umożliwiająca prawidłowe wykonanie inwestycji. Przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę należy uzyskać zatwierdzenie rozwiązań projektowych przez Zamawiającego. W cenie projektu należy uwzględnić uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, prac geodezyjnych związanych z wykonaniem map do celów projektowych oraz innych czynników wpływających na cenę projektu. Projekt organizacji ruchu na czas budowy dotyczący dróg będących w opracowaniu oraz dróg przyległych powiązanych z terenem opracowania, który winien zawierać wytyczne będące podstawą dla Wykonawcy do opracowania docelowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót - 5 kpl. plus 1 egz. w wersji elektronicznej. Wykonanie operatu wodno-prawnego na przejście sieci przez cieki wraz z kompletem uzgodnień i decyzją właściwego organu. Uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego. Inwentaryzacja zieleni uzgodniona z Referatem Gospodarki Przestrzennej w U.M. Sułkowice. Uzgodnienia branżowe dokumentacji: 1)Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z istniejącymi rozwiązaniami projektowymi dotyczącymi sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej poza rejonem opracowania w celu zgodności przygotowywanego rozwiązania z już istniejącymi opracowaniami i z warunkami technicznymi ZGK w Sułkowicach i Urzędu Miejskiego Sułkowice. 2)Projekty winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 202,poz.2072 z dnia 16 września 2004roku z późniejszymi zmianami). Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100 ).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 05 85890006 0170 0810 0700 0012. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust.6 ustawy Pzp), powinna być wnoszona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 30 dniowy termin związania z ofertą. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie kompletne dokumentacje projektowe sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości co najmniej15 km (każda). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( Wykonawca samodzielnie ustala , które usługi uznaje za główne i tylko te wskazuje w wykazie usług oraz tylko dla tych przedstawia dowody), dowodów, określających czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia ( o ile dotyczy). Dowodami o których mowa powyżej są: a)Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował projektantem z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne do powyższych. W celu udowodnienia spełnienia tak określonego warunku należy przedstawić Zamawiającemu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do oferty, oświadczenia, iż osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia do realizacji zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do oferty. pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (osób) niezbędnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy) Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( t. j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera rozdział 6 specyfikacji (patrz tabela). Nie spełnienia któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy (odrzucenie oferty).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zaparafowany wzór umowy; 2. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgksulkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o. 32-440 Sułkowice, Biertowice 236.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Spółka z o.o. 32-440 Sułkowice, Biertowice 236 I piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.