eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maziarnia Strzelecka › Budowa pola produkcyjnego z urządzeniem zraszającym i obiektami liniowymi na szkółce leśnej w Maziarni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Maziarnia Strzelecka: Budowa pola produkcyjnego z urządzeniem zraszającym i obiektami liniowymi na szkółce leśnej w Maziarni
Numer ogłoszenia: 182045 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Maziarnia Strzelecka, woj. lubelskie, tel. 82 5683210, faks 82 5683225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pola produkcyjnego z urządzeniem zraszającym i obiektami liniowymi na szkółce leśnej w Maziarni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia pola produkcyjnego o wymiarach 134.82 mb x 16.26 mb z przykryciem geotkaniną i montażem ramienia zraszającego do produkcji polowej oraz wykonanie utwardzenia płytami typu JOMBO dróg dojazdowych (opisanych jako droga nr 1, 2 i 4) do tunelu i placów składowych. Konstrukcja pola produkcyjnego: a) wyrównanie terenu placu poprzez ułożenie warstwy odsączającej z piasku oraz warstwy odcinającej z zagęszczeniem, ułożenie geowłókniny i geotkaniny; b) wykonanie nawierzchni żwirowej pod tor jezdny o wymiarach 134.82 mb x 1.94 mb, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; c) ułożenie obrzeży i krawężników betonowych; d) wykonanie instalacji odwodnieniowej i zasilającej urządzenie w wodę; e) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej ramię zraszacza; f) montaż ramienia zraszającego. Konstrukcja drogi dojazdowej: a) płyty typu JOMBO układane dwutorowo na drodze nr 1 i 2 i na całej szerokości drogi nr 4; b) warstwa podbudowy górnej z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm; c) warstwa odsączająca o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 2. Zakres zadania obejmuje również: a) wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań prób i pomiarów, b) wywóz i zagospodarowanie wszystkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania 3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w załącznikach do niniejszej SIWZ: dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień (roboty o tym samym kodzie CPV) w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy. Zamawiający przewiduje, że zamówienie uzupełniające będzie udzielane w częściach

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) na cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w np. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620) 4. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o/Chelm 19 2030 0045 1110 0000 0010 3650. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 5. Wadium w formie niepieniężnej (poręczenia i gwarancje), oryginał dokumentu należy złożyć w kasie nadleśnictwa, zaś jego kopię dołączyć do oferty lub załączyć oryginał do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Dokument wadialny powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w np. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 lit a) poniżej; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie po otrzymaniu wniosku - Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7a powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym Zamawiający uzna za odpowiadające roboty budowlane o tym samym lub zbliżonym profilu (budowa, przebudowa, remont dróg wykonane dla jednego zamawiającego w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych); roboty o mniejszej wartości nie będą sumowane. Powyższa robota powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww. warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym w ilości, co najmniej po jednej sztuce: koparko-spycharkę, samochód dostawczy, równiarka samojezdna, walec statyczny, walec wibracyjny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr .243 poz. 1623 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63 poz.394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 250.000,00 zł [dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych], - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł [pięćset tysięcy złotych]. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, ww warunek mogą spełniać łącznie podmioty składające wspólną ofertę, przy założeniu, że każdy Wykonawca musi być ubezpieczony, przynajmniej w rozmiarze proporcjonalnym do przewidywanej realizacji zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie, wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każda w ramach jednej umowy i dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót. Dowodami tymi będą poświadczenia Zamawiających na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - inne dokumenty. W przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane jest Zamawiający, Wykonawca taki nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca korzystający z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów dotyczących: a) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia; b) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zamian i uzupełnień zapisów umowy. Zmiany mogą dotyczyć: terminów realizacji przedmiotu umowy, zakresu robót, wprowadzenia nieistotnych zmian w stosunku do treści oferty, korzystnych dla Zamawiającego, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie. 2. W związku z przepisami Kodeksu Cywilnego o solidarnej odpowiedzialności inwestora za roboty wykonane przez podwykonawców (art. 6471 § 5), w przypadku wykazania w ofercie robót, które będą podzlecone zostanie wprowadzony do umowy z Wykonawcą robót zapis dotyczący sposobu regulacji należności za roboty wykonane przez podwykonawców lub dotyczący formy zabezpieczania ich interesów. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego mających wpływ na termin realizacji zamówienia, w szczególności: a) opóźnienia przekazania przez Zamawiającego placu budowy lub frontu prac; b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względów organizacyjnych lub finansowych; c) z powodu długotrwałych niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub w znacznym stopniu utrudniających realizację robót i negatywnie wpływających na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy; d) przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów; e) nieprzewidzianych wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót; f) wprowadzeniu zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót; g) zlecenie robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli ich zlecenie, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umowy. 4. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w umowie następujących zmian: a) odstąpienie od wykonania części robót, które obejmowało zamówienie a tym samym obniżenie wartości umowy, jeżeli ze względów technologicznych lub ekonomicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, a wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; b) zmianę wartości umowy wynikającej z wykonania robót zamiennych, które ze względów technicznych, ekonomicznych mogą bądź muszą być wykonane w innej technologii lub przy zastosowaniu innych materiałów; c) zmianę wartości umowy wynikającej z ustawowej zmiany podatku VAT; d) zmianę wartości umowy wynikającej z wykonania robót dodatkowych, e) zmianę podmiotu trzeciego na etapie realizacji zamówienia, jeżeli ten realizuje roboty w sposób wadliwy, niezgodny z założeniami i przepisami, a Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opierał się na jego zasobach, oraz nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_strzelce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Nadleśnictwa Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.