eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa oprogramowania narzędziowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Szczecin: Dostawa oprogramowania narzędziowego
Numer ogłoszenia: 182034 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania narzędziowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania narzędziowego do analizy technicznej, prototypowania i testowania systemów transakcyjnych - zwanego dalej łącznie Oprogramowaniem. Dostawa Oprogramowania, oprócz jego dostarczenia zamawiającemu, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do korzystania z Oprogramowania (zwanych dalej licencją), w tym w szczególności poprzez zawarcie wszelkich niezbędnych dla powyższego umów i zapewnienie ich trwania, uprawniające zamawiającego do korzystania z Oprogramowania zgodnie ze wskazanym w specyfikacji celem (w tym celem w zakresie funkcjonalności wskazanej w załączniku nr 1 specyfikacji). Wykonawca zapewni, że Oprogramowanie będzie posiadać kody i numery identyfikacyjne licencjodawcy uprawnionego do udzielenia licencji. Przeniesienie (udzielenie) licencji nastąpi minimum zakresie licencji bezterminowej i pełnej, z liczbą stanowisk nie mniejsza niż 20. Wykonawca zapewni zamawiającemu udzielenie licencji na polskie wersje językowe Oprogramowania, o ile wersje takie będą dostępne, przy czym angielska wersja musi być dostępna zawsze.. W przypadku, w którym z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie byłoby możliwe nabycie przez wykonawcę licencji na rzecz zamawiającego, wykonawca nabędzie licencję na swoją rzecz i następnie przeniesie ją na rzecz zamawiającego dostarczając zamawiającemu pisemną zgodę licencjodawcy Oprogramowania (zwanego dalej licencjodawcą) lub innego rodzaju dokument licencyjny pochodzący od licencjodawcy lub upoważnionej przez licencjodawcę osoby zawierający zgodę na cesję. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu następujących dokumentów niezbędnych do korzystania z Oprogramowania (z prawem własności do tych dokumentów), w tym: a) W języku polskim lub angielskim - certyfikaty licencyjne do Oprogramowania (o ile takie będą istniały) oraz nośniki, na których zapisane będzie Oprogramowanie wraz z wszelkimi instrumentami, w szczególności kluczami sprzętowymi, niezbędnymi do korzystania z Oprogramowania; b) W języku polskim, a jeżeli wersja w języku polskim nie będzie dostępna, to w angielskim - dokumentację Oprogramowania; c) W języku polskim lub angielskim - materiały szkoleniowe, których zakres i wymagania określa załącznik nr 1 specyfikacji. Miejscem dostarczenia zamawiającemu Oprogramowania oraz wymaganych dokumentów jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, adres: 71-210 Szczecin, ul. Żołnierska 52. Szczegółowy sposób i warunki wykonania zamówienia określa SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo (nie obowiązek) udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień uzupełniających polegających na rozszerzeniu niniejszego zamówienia o aktualizacje lub dodatkowe moduły funkcjonalne oprogramowania w zakresie nie większym niż 20% wartości zamówienia podstawowego, oraz jeżeli spełnione zostaną pozostałe warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.10.00 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 10 niniejszego działu. 2. Ustalony w umowie na podstawie termin wykonania umowy w zakresie dostrczenia Oprogramowania może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: 1) Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji zaistniałej po stronie zamawiającego na etapie po złożeniu ofert w niniejszym postępowaniu, i w wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; 2) Niezawinionych przez wykonawcę opóźnień zamawiającego w wykonaniu czynności, od których wykonania uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na wykonawcę; 3) Wstrzymania przez zamawiającego wykonywania umowy (zawieszenie terminów wynikających z umowy) z powodu opóźnienia lub zawieszenia przekazywania zamawiającemu środków finansowych, z których płatne jest wynagrodzenie z tytułu umowy przez ich dysponenta, w tym inna niż zamawiający stronę umowy, o której mowa w dziale I ust. 16 specyfikacji; 3. Ustalony w umowie na podstawie działu XV ust. 15 pkt 3) specyfikacji termin na usunięcie wad nośnika Oprogramowania może ulec przedłużeniu, jeżeli jego zachowanie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4. Wydłużenie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego działu będzie również dopuszczalne z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nie?uniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pro?mieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Dopuszczona będzie możliwość zmiany (skrócenia) terminu płatności za wykonanie zamówienia, w stosunku do terminu ustalonego w dziale XV ust. 12 specyfikacji. 6. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu rzeczowego umowy (zakresu świadczeń w umowie) połączona w takim przypadku z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie). Pomniejszenie wynagrodzenia nastąpi w takim przypadku w pierwszej kolejności w oparciu o dane z cen składowych, wynikające z dokumentu wyszczególniającego ceny składowe, o którym mowa w dziale XV ust. 12 specyfikacji). 7. Za zgodą zamawiającego, w szczególności z przyczyn dotyczących licencjodawcy, na które zamawiający lub wykonawca nie miał wpływu lub wiedzy w chwili składania oferty zamawiającemu, licencja oprogramowania może zostać udzielona zamawiającemu na warunkach innych niż wymagane w specyfikacji lub określone w ofercie wykonawcy. 8. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 7 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; 2) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; 3) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 9. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń zmawiającego lub wykonawcy oraz zmiana tekstu umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 8, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań lub też nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 10. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 - 9 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl (menu: Zamówienia publiczne - Przetargi - Dostawy albo Biznes - Przetargi - Dostawy)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Główna, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin (z dekretacją na Dział Zamówień Publicznych) lub osobiście w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 48, pok. 406 - 407, IV piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współ-finansowaniu ze środków UE w ramach projektu Wyposażenie realizowanego budynku dydaktycznego Wydziału Informatyki i Biblioteka Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie realizowany w ramach działania 13.1 Priorytetu XIII POIiŚ; nr umowy UDA -POIS.13.01-003/08-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.